Bekijk volle/desktop versie : Rijscholen Amsterdam-West



Pagina's : [1] 2

04-04-2015, 19:35
Wie kent er een goede rijschool in Amsterdam-West? Graag met een vrouwelijke instructrice.

Shoot!

05-04-2015, 00:07


Heb zelf bij saidi gereden, ben er zeeeeeer tevreden over. Heb mijn rijbewijs een aantal maanden geleden behaald.

05-04-2015, 00:19
Rijschool White way op de Hoofdweg. Is van een Turkse vrouw en haar broertje.

05-04-2015, 00:21
http://www.whiteway.nl/

05-04-2015, 00:49



Citaat door amoela87:
Heb zelf bij saidi gereden, ben er zeeeeeer tevreden over. Heb mijn rijbewijs een aantal maanden geleden behaald.
Heb je toevallig nog het nummer voor me
Heb op google gezocht maar verschillende adressen/nummers..

05-04-2015, 00:51

Citaat door Donna:
http://www.whiteway.nl/
Dankje! Ik zal ff gaan kijken op die site. Heb je er zelf ook je rijbewijs gehaald? Zoja, hoe was je ervaring met haar? Srry als ik teveel vragen stel

05-04-2015, 02:23
Rijschool nesle , 2jr terug mijn rijbewijs bij haar gehaald

05-04-2015, 09:55
Rijschool haboul , hoor veel positieve verhalen over huns
Of topdrive, die hebben waarschijnlijk ook een vrouwelijke rijinstructeur.succes!

05-04-2015, 10:43

Citaat door Iems-:
Rijschool nesle , 2jr terug mijn rijbewijs bij haar gehaald
Heeft zij ook een site? Ik kan haar niet vinden op google, behalve dat ik verschillende linken krijg naar fb maar heb geen fb account.

05-04-2015, 10:45
Dankje! Heb ook goede verhalen over die rijschool gehoord, maar wist niet dat zij ook een vrouwelijke instructrice hebben?

05-04-2015, 10:45
Thanks iedereen

05-04-2015, 16:36

Citaat door Rifiaanse_:
Dankje! Heb ook goede verhalen over die rijschool gehoord, maar wist niet dat zij ook een vrouwelijke instructrice hebben?
ik liep toevallig een keer langs de rijschool van topdrive en zag een marokkaanse vrouw die daar werkte, heb zelf bij topdrive gereden alleen geen vrouwelijke rijinstructeur.

05-04-2015, 16:42



Citaat door Rifiaanse_:
Dankje! Ik zal ff gaan kijken op die site. Heb je er zelf ook je rijbewijs gehaald? Zoja, hoe was je ervaring met haar? Srry als ik teveel vragen stel
Nee, bij een man. Mijn ervaring met haar was goed, Selda is wel streng maar je leert wel echt bij haar. Heb je helemaal geen rijervaring of heb je wel al lessen gehad? Als je echt nu pas begint moet je er wel rekening mee houden dat je meer lessen nodig zult hebben dan je in eerste instantie denkt...hou daar financieel rekening mee. Beginnen en na 30 lessen stoppen is superzonde. Probeer het ook echt af te maken in dezelfde periode en maak niet dezelfde fout als ik.

05-04-2015, 17:20

Citaat door Donna:
Nee, bij een man. Mijn ervaring met haar was goed, Selda is wel streng maar je leert wel echt bij haar. Heb je helemaal geen rijervaring of heb je wel al lessen gehad? Als je echt nu pas begint moet je er wel rekening mee houden dat je meer lessen nodig zult hebben dan je in eerste instantie denkt...hou daar financieel rekening mee. Beginnen en na 30 lessen stoppen is superzonde. Probeer het ook echt af te maken in dezelfde periode en maak niet dezelfde fout als ik.


Je kan gerust zeggen dat ik weinig ervaring heb. Afgelopen zomer had ik 5/6 rijlessen genomen in marokko. Gwn om te kijken hoe dat gaat. Nu wil ik er wel voor gaan. Goede tijd om mee te beginnen denk k.. ik denk dat 30 lessen genoeg zullen zijn, of niet. Zit daarom nu ff rond te kijken voor rijscholen en dan een selectie maken. En in sha Allah proeflessen nemen..

05-04-2015, 17:46

Citaat door Rifiaanse_:
Je kan gerust zeggen dat ik weinig ervaring heb. Afgelopen zomer had ik 5/6 rijlessen genomen in marokko. Gwn om te kijken hoe dat gaat. Nu wil ik er wel voor gaan. Goede tijd om mee te beginnen denk k.. ik denk dat 30 lessen genoeg zullen zijn, of niet. Zit daarom nu ff rond te kijken voor rijscholen en dan een selectie maken. En in sha Allah proeflessen nemen..
Ik heb meer dan 100 lessen gehad in 1 periode...en daarvoor stopte ik steeds na 20 lessen ofzo. Jonge jongens die al gewend zijn op scooters te rijden enzo die leren vaak wel snel heb ik begrepen maar bange kippen zoals ik die hebben echt niet genoeg aan 30 lessen. Vooral als je in het centrum van A'dam rijdt geloof ik niet dat het genoeg is. Het rijden zelf leer je heel snel, dus een auto onder controle te hebben maar de combinatie verkeersregels, rijden, mensen, fietsers en andere bestuurders en dat iedereen veilig is met jou achter het stuur...daar gaat veel tijd in zitten.

Pagina's : [1] 2