Bekijk volle/desktop versie : Hoe gaan jullie hier mee om? HELP.



Pagina's : [1] 2 3

04-04-2015, 15:26
Als Marokkaanse meiden en vrouwen zijnde zal dit fenomeen jullie maar al te goed bekend zijn, jammer genoeg. Namelijk het welbekende fenomeen van vieze oude Marokkaanse mannen, 45 plussers waaronder opa's, die jonge vrouwen schaamteloos nastaren, omkijken, nahijgen en soms zelfs dingen toefluisteren. Soms hebben deze honden op twee poten zelfs het lef om de heilige naam van Allah subhana wa ta3ala te gebruiken en al hijgend 'tbarkAllah' te fluisteren! Mijn probleem is dat het bij mij voor enorme woede zorgt, het liefst schaf ik een taser aan en richt ik het ding op hun ogen, maar mijn momentele reactie is gescheld, ik wens ze blindheid en nog meer slechte verwensingen. En ik scheld letterlijk nooit! Mijn moeder zegt dat ik het dien te negeren en dat ik hun niet mag uitschelden, omdat de woorden zich naar mij zullen keren. Is dit waar? En is het islamitisch gezien onrechtmatig om hun iets slechts te wensen zoals blindheid?

Mijn woede richt zich vooral op moslimmannen, omdat zij beter dienen te weten en, omdat ze blijkbaar geen vrees voor onze Heer subhana wa ta3ala kennen.

04-04-2015, 15:34


Ik wilde serieus waar pepperspray aanschaffen voor in Marokko. Hier heb ik er niet echt zo'n last van hoor moet ik zeggen. Tenzij je in plekken als Brussel of Antwerpen bevind.

04-04-2015, 15:37

Citaat door DeRegeerder:
Indien een verwensing gegrond is, komt ie juist aan en niet terug. Een verwensing van iemand die onrecht is aangedaan. Maar waarom zou je dat doen? Je zou leiding kunnen vragen voor zo'n persoon want die heeft dat hard nodig.
Dat klopt, maar is een vrouw op zo'n moment onrecht aangedaan? Wat is jouw mening?

En dua verricht ik voor vele dwalenden, maar nooit voor hun, de woede is te groot, omdat het zo enorm respectloos aanvoelt, met name, omdat ze het ook bij netjes geklede vrouwen flikken.

04-04-2015, 15:43
Jouw beschrijving

04-04-2015, 15:59


Gewoon negeren, zulke vieze mannen zullen er altijd zijn.

04-04-2015, 16:01
tot je eens tegen de verkeerde loopt, ik ken een meid die hierdoor eens bijna een scheermes in haar gezicht kreeg, ik zou zeggen hou je mond en loop door

04-04-2015, 16:11
Raar dat je daar op in gaat... Want die oude perverts zijn net die smerige gasten in Marokko... Voor hun negatieve aandacht = aandacht.

04-04-2015, 16:42
ja trek t je ni zo aan meid. voor je kijken en doorlopen gewoon

04-04-2015, 17:04
heb daar nooit last van gehad. ik kleed me volgens de sharia en ga ook weinig naar buiten zoals het van een moslima verwacht is

04-04-2015, 17:07

Citaat door Oem_Salim:
heb daar nooit last van gehad. ik kleed me volgens de sharia en ga ook weinig naar buiten zoals het van een moslima verwacht is
had daar vroeger mee te maken in niqab met zelfs verborgen ogen en ook khimar en geen makeup oid. Dus heeft daar niets mee te maken. Onderschat de thirst van mannen niet.

04-04-2015, 17:13

Citaat door maroc_sweety:
had daar vroeger mee te maken in niqab met zelfs verborgen ogen en ook khimar en geen makeup oid. Dus heeft daar niets mee te maken. Onderschat de thirst van mannen niet.
nu geen last meer?

04-04-2015, 17:17

Citaat door Oem_Salim:
nu geen last meer?
Kom niet verder dan de tuin zonder mn man.

04-04-2015, 17:19


Zulke vieze mannen met 10 kinderen en een meskiena Fatosh thuis bestaan nou eenmaal en blijven bestaan. Walgelijk maar je kunt het beter negeren. Geen aandacht geven, dat is juist wat ze willen.

04-04-2015, 17:25
Vroeger wel last van gehad..Bijna meegesleurd door een oude viezerik toen ik 14 jaar was..Nu ik de correcte hijaab draag en bijna niet buiten kom heb ik er geen last meer van..Al Hamdu Lillaah..

04-04-2015, 18:31

Citaat door maroc_sweety:
Kom niet verder dan de tuin zonder mn man.
zelfs met jouw man en gekleed zoals het hoort, toch zijn er nog onbeschaamde mannen die opmerkingen maken of blijven staren
vorige zomer was er in Marokko een koppel dat samen aan het winkelen was (maand Ramadan dan nog!)
een straatjoch maakte een opmerking over die vrouw
haar echtgenoot werd kwaad en verdedigde de eer van zijn vrouw
opeens trok dat straatjoch een mes en stak de echtgenoot neer, hij overleed Allahie rahmou

Pagina's : [1] 2 3