Bekijk volle/desktop versie : Cadeau



Pagina's : [1] 2 3

04-04-2015, 13:20
Op welke dag geef jij het cadeau: hennadag, bruiloft of geef jij wat op beide dagen?


xxPmers ik reageer straks via laptop in shaa Allah

04-04-2015, 13:29


Ligt eraan wat de personen van mij zijn. Als het familie is of vriendinnen, dan allebei. Als het wat verdere mensen zijn, dan alleen op de wedding.

04-04-2015, 13:45
Bruiloft. Hennadag bos bloemen ofzo

04-04-2015, 13:51
Op de hennadag een gevulde mand en op de bruiloft zelf een envelop.

04-04-2015, 14:20


Op de hennadag wordt bijna nooit cadeau gegeven. Mensen geven dat op de bruiloft. Bij ons dan

04-04-2015, 14:52
Bruiloft zelf.

04-04-2015, 14:56
Bedankt ladies!

Ik kan zelf nooit ergens binnen komen zonder cadeau. Maar mijn moeder zei dat ik alleen voor bruiloft iets moet meenemen. Vind dat zo raar, maar ik zie dat de meningen hier ook zijn verdeeld.

Wat voor mandjes maken jullie?
Ik wilde dit keer een 'sexy'mandje doen...

04-04-2015, 15:05
Ligt eraan hoe close ik met diegene ben.
Erg close dan op beide dagen en zo niet dan alleen envelopje op de bruiloft.

04-04-2015, 15:07
Henna bloemen, schaap, kippen of brood.
Alleen als het om dichtbije gaat

En op de bruiloft gewoon geld in envelop. Troep is onnodig om hierbij mee te nemen.

04-04-2015, 15:12
Nee, please geen mandjes. Bespaar jezelf de moeite en geef haar gewoon geld. Ieder mandje vullen kost minstens 50 euro, stop dat liever erbij in dat envelopje. Iedereen denkt origineel te zijn met een mandje en uiteindelijk zit je daar als bruid met 20 mandjes met allerlei zooi erin.

Als je op de henna toch iets wil geven zou ik haar een mooi boek en een mooie kaart geven. Klaar.

Ps. De mensen die bloemen geven, doe er ook een vaas bij anders zit je daar weer als bruid met tig bossen bloemen en maar 3 vazen in de kast.

04-04-2015, 15:15
Trouwens XL wat was je van plan in dat sexy mandje te stoppen? Lijkt me echt awkward hoor als ze dat mandje uitpakt met haar man en ze dan allerlei fratsen tegen komen. Handboeien, massageolie, dobbelstenen, sexy lingerie...'Aah wat lief, heb ik van mijn vriendinnetje XL gekregen' Kom je hem daarna tegen

04-04-2015, 15:16
Nee ik hou van mandjes , vind envelop zo lelijk. Dat geef ik al op bruiloft. Op hennadag wil ik wel mandje doen.
Bloemen hou ik ook niet van, niet om te geven en niet om te krijgen

Maar als jullie alleen op bruiloft geven, kom je dan net lege handen op de hennadag? Neem je niks niks mee, ook geen pak koekjes ofzo?

04-04-2015, 15:17



Citaat door XL!:
Op welke dag geef jij het cadeau: hennadag, bruiloft of geef jij wat op beide dagen?


xxPmers ik reageer straks via laptop in shaa Allah
Op de hennadag een persoonlijk cadeau, tenminste als ik het bruidje goed ken.. Zo niet, dan neem ik bloemen en lekkers mee. Cupcakes, cakes, koekjes etc. Iets wat uitgedeeld kan worden aan gasten.
Op de bruiloft een envelop

04-04-2015, 15:18

Citaat door Donna:
Trouwens XL wat was je van plan in dat sexy mandje te stoppen? Lijkt me echt awkward hoor als ze dat mandje uitpakt met haar man en ze dan allerlei fratsen tegen komen. Handboeien, massageolie, dobbelstenen, sexy lingerie...'Aah wat lief, heb ik van mijn vriendinnetje XL gekregen' Kom je hem daarna tegen
Ja dat dus. I don't care ewa safi. Hij is niet man man dus lekker boeiend wat hij van me vindt.

Ik had pas geleden zo'n mand voor iemand gemaakt, haar broer moest alle cadeaus verzamelen en naar haar huis brengen. Toen ie die van ons zag heeft ie al die dingen eruit gehaald

04-04-2015, 15:19

Citaat door XL!:
Nee ik hou van mandjes , vind envelop zo lelijk. Dat geef ik al op bruiloft. Op hennadag wil ik wel mandje doen.
Bloemen hou ik ook niet van, niet om te geven en niet om te krijgen

Maar als jullie alleen op bruiloft geven, kom je dan net lege handen op de hennadag? Neem je niks niks mee, ook geen pak koekjes ofzo?
Ik háát mandjes. Ik weet ook nooit wat ik ermee moet als ik alles uitgepakt heb...+ veel van de inhoud is niet iets wat je zelf zou kopen dus dan zit je ook nog met inhoud waar je niets mee kan... Ja envelop + inhoud wat je in dat mandje wilde stoppen geven op bruiloft en op henna een boek of iets anders kleins.

Ik hou wel van bloemen maar dan 1 bos tegelijk, als iedereen met bloemen komt dan is dat weer te veel van het goede.

Op henna geef je geen cadeau of iets kleins, dat is bij ons de gewoonte. Bij andere mensen kan het weer anders zijn natuurlijk.

Pagina's : [1] 2 3