Bekijk volle/desktop versie : Een man die ontmaagd is voor het huwelijk..



Pagina's : [1] 2 3 4

04-04-2015, 12:13
Had, heeft en zal..


Citaat:
Nooit respect hebben voor een vrouw. True or not?

04-04-2015, 12:18


Ik denk dan aan van die 'tazz, alle vrouwen zijn al gekrikt' gasten. Omdat zij hun ervaringen projecteren op de rest van de wereld, snap je? Of word ik gewoon gek. Oke wat doe ik hier, ik hoor te leren voor mijn tentamens. Ik ga wel weer.

04-04-2015, 12:19

Citaat door Xaviera:
Zie uw OT.
Lol, maar eerlijk dat denk ik wel. Daarom wil ik een maagd.

04-04-2015, 12:23

Citaat door broodjekip2:
Gklinkt n beetje raar "ontmaagd" als je het over een man hebt haha, verder not true ligt aan de persoon zelf!
Ja, mannen hebben ook een maagdenvlies.

Nee, misschien hebben ze nu 'respect' voor vrouwen, maar toen zeker niet. Je doet het met een vrouw, vervolgens loop je van haar weg. Wat zegt dat over jou, denk ik dan. Veel, heel veel. Genoeg om te roepen: NEXT.

04-04-2015, 12:35


Dat is natuurlijk onzin.

Wel denk ik dat mannen die nauwelijks grenzen hebben hebben en dus heel makkelijk zijn met seks ; vele vrouwen hebben gehad, minder loyaal zullen zijn aan een vrouw in een huwelijk.
Hoeft niet altijd zo te zijn maar ik verwacht ontrouw wel eerder van hen dan van een nette man die niet met de halve wereld het bed induikt. Toch andere normen en waarden he.

04-04-2015, 12:40

Citaat door Cersey:
Dat is natuurlijk onzin.

Wel denk ik dat mannen die nauwelijks grenzen hebben hebben en dus heel makkelijk zijn met seks ; vele vrouwen hebben gehad, minder loyaal zullen zijn aan een vrouw in een huwelijk.
Hoeft niet altijd zo te zijn maar ik verwacht ontrouw wel eerder van hen dan van een nette man die niet met de halve wereld het bed induikt. Toch andere normen en waarden he.
Nu spreek je jezelf gewoon tegen. Je zegt het is onzin, maar vervolgens beargumenteer je waarom mijn stelling wel klopt. Namelijk het opzoeken van grenzen van andere vrouwen, geen respect. Het eerder vreemdgaan in een huwelijk, wederom géén respect.

04-04-2015, 12:44

Citaat door Chaii:
Nu spreek je jezelf gewoon tegen. Je zegt het is onzin, maar vervolgens beargumenteer je waarom mijn stelling wel klopt. Namelijk het opzoeken van grenzen van andere vrouwen, geen respect. Het eerder vreemdgaan in een huwelijk, wederom géén respect.
Haha meen je dit? Dan moet je echt even opnieuw lezen, je bekijkt het wel heel zwart-wit.
Blijkbaar moet ik extra duidelijk zijn.

Je begrijpt niet dat niet elke man hetzelfde soort seksleven heeft? Je weet niet dat er mannen zijn die elk weekend een ander hebben en mannen die alleen seks hebben met vrouwen waarmee ze een serieuze relatie hebben. Sommige mannen hebben gewoon 1 ex gehad waar ze 5 jaar mee zijn geweest. Er is een immens groot verschil tussen dit soort verschillende mannen.
Beetje bizar dat ik dit nog moet uitleggen omdat jij ieder over 1 kam scheert, terwijl het vrij logisch is, maar goed.

04-04-2015, 12:47
Ontmaagde mannen, bestaan die onder de hetero's?

04-04-2015, 12:47

Citaat door Cersey:
Haha meen je dit? Dan moet je echt even opnieuw lezen, je bekijkt het wel heel zwart-wit.
Blijkbaar moet ik extra duidelijk zijn.

Je begrijpt niet dat niet elke man hetzelfde soort seksleven heeft? Je weet niet dat er mannen zijn die elk weekend een ander hebben en mannen die alleen seks hebben met vrouwen waarmee ze een serieuze relatie hebben. Sommige mannen hebben gewoon 1 ex gehad waar ze 5 jaar mee zijn geweest. Er is een immens groot verschil tussen dit soort verschillende mannen.
Beetje bizar dat ik dit nog moet uitleggen omdat jij ieder over 1 kam scheert, terwijl het vrij logisch is, maar goed.
Cersey heeft seks met nederlandse jongens, ze wilt maar niet uitleggen waarom ze dat doet.

04-04-2015, 12:51
Ik volgde een sex opleiding in m'n pubertijd.. Elke dag een andere vrouw.
Wel duur.. Maar Hamdoullah zijn die tijden voorbij

04-04-2015, 12:54

Citaat door Mrwrong2:
Ik volgde een sex opleiding in m'n pubertijd.. Elke dag een andere vrouw.
Wel duur.. Maar Hamdoullah zijn die tijden voorbij
Niet liegen jong. Je bent Moslim neem ik aan, dus liegen hierover omdat je denkt dat 't cool is, maakt het nog zieliger.

04-04-2015, 12:57

Citaat door Cersey:
Haha meen je dit? Dan moet je echt even opnieuw lezen, je bekijkt het wel heel zwart-wit.
Blijkbaar moet ik extra duidelijk zijn.

Je begrijpt niet dat niet elke man hetzelfde soort seksleven heeft? Je weet niet dat er mannen zijn die elk weekend een ander hebben en mannen die alleen seks hebben met vrouwen waarmee ze een serieuze relatie hebben. Sommige mannen hebben gewoon 1 ex gehad waar ze 5 jaar mee zijn geweest. Er is een immens groot verschil tussen dit soort verschillende mannen.
Beetje bizar dat ik dit nog moet uitleggen omdat jij ieder over 1 kam scheert, terwijl het vrij logisch is, maar goed.

Ook al zijn ze 100 jaar serieus met elkaar, een man heeft pas respect voor je als hij jou een huwelijk aanbiedt. Niet als hij het bed met je wilt delen omdat hij zoveel van je houdt, maar ondertussen wel de verantwoordelijkheden uit de weg loopt. Misschien denk ik wel zwart wit, maar misschien is het wel gewoon zwart wit? Hoe kun je nou zeggen dat een man respect heeft voor een vrouw als hij het lef heeft om iemands dochter te onteren? Dan heb je wat mij betreft zero schaamte, zero respect jegens vrouwen en jegens jezelf.

Citaat door FessiaAmal:
Ontmaagde mannen, bestaan die onder de hetero's?

Bedoel je bestaan er maagdelijke mannen onder de hetero's?

Citaat door Mrwrong2:
Ik volgde een sex opleiding in m'n pubertijd.. Elke dag een andere vrouw.
Wel duur.. Maar Hamdoullah zijn die tijden voorbij
Jij bent sowieso een kuffar die hier ophef wilt veroorzaken, so i'll just ignore that.

04-04-2015, 12:57



Citaat door FessiaAmal:
Niet liegen jong. Je bent Moslim neem ik aan, dus liegen hierover omdat je denkt dat 't cool is, maakt het nog zieliger.
Nee even serieus.. In mijn pubertijd. Was ik een echte zondaar.
Ben opgegroeid bij de redlight district.. En had beetje veel geld.. Dus 1+1=2

04-04-2015, 12:58

Citaat:

Jij bent sowieso een kuffar die hier ophef wilt veroorzaken, so i'll just ignore that.
Thanx.. Waar baseer jij dat op?

04-04-2015, 12:59

Citaat door Mrwrong2:
Nee even serieus.. In mijn pubertijd. Was ik een echte zondaar.
Ben opgegroeid bij de redlight district.. En had beetje veel geld.. Dus 1+1=2
Mrwrong2 is nog maagd. Mocht er een oudere dame zijn die deze knaap die altijd kaal is daaronder willen ontgroenen, kun je 'm via PM benaderen.

Pagina's : [1] 2 3 4