Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er in Marokko een fontein in huis?



04-04-2015, 11:56
Hoe hoog lag het prijskaartje? En hoe is het watersysteem geregeld? En is het binnenshuis of buitenshuis (tuin, patio) geplaatst?








04-04-2015, 11:57


Sommige huizen in Marokko verschillen niet veel van de gemiddelde Hollywood-ster.

04-04-2015, 12:03
Mijn buren hebben er eentje voor de deur geplaatst.

04-04-2015, 12:04
Supermooi maar lijkt me niks met kids.
Heel je huis meteen nat.

04-04-2015, 12:15



Citaat door Dalilaah:
Supermooi maar lijkt me niks met kids. Heel je huis meteen nat.
Indd zie het helemaal voor me. 'Yassin, yassiiiiin, kom kom wel gaan zwemmen!' Splash! En 's ochtends nog voordat je wakker wordt zitten ze er al in.

04-04-2015, 12:16

Citaat door Dalilaah:
Supermooi maar lijkt me niks met kids. Heel je huis meteen nat.
Als ik er 1 zou nemen zou ik m juist voor de kids doen. Laat ze lekker afkoelen in die hitte

04-04-2015, 12:21

Citaat door Xaviera:
Indd zie het helemaal voor me. 'Yassin, yassiiiiin, kom kom wel gaan zwemmen!' Splash! En 's ochtends nog voordat je wakker wordt zitten ze er al in.
Ik neem aan dat je kinderen dan meer gewend zijn en wellicht liever de zwembad in de achtertuin nemen.

04-04-2015, 12:25

Citaat door Dunya.:
Ik neem aan dat je kinderen dan meer gewend zijn en wellicht liever de zwembad in de achtertuin nemen.
Niet iedereen heeft een zwembad in de achtertuin. Als een kind thuis een zwembad heeft bij wijze van en het dus gewend is zal die elders waar geen zwembad is ook ergens waar een beetje water is willen spelen. Niets te maken dus met wennen.

04-04-2015, 12:40

Citaat door Xaviera:
Indd zie het helemaal voor me. 'Yassin, yassiiiiin, kom kom wel gaan zwemmen!' Splash! En 's ochtends nog voordat je wakker wordt zitten ze er al in.
Ja indd. Haha

Citaat door Rouwayda:
Als ik er 1 zou nemen zou ik m juist voor de kids doen. Laat ze lekker afkoelen in die hitte
Ja maar dan op de sda7 of in een leegstaande ruimte, niet midden in mn huis met meubels. Ik hoef echt geen natte billetjes/lichaampjes op mn banken enzo en overal waterspetters op de rest van mn meubulair.

04-04-2015, 13:13

Citaat door Dalilaah:
Ja indd. Haha

Ja maar dan op de sda7 of in een leegstaande ruimte, niet midden in mn huis met meubels. Ik hoef echt geen natte billetjes/lichaampjes op mn banken enzo en overal waterspetters op de rest van mn meubulair.
Ow née shem, niet naast meubels deze staat meestal in de tuin of binnenplaats. Zou ze lekker laten spelen heerlijk