Bekijk volle/desktop versie : Series en film verslaafden bij elkaar



Pagina's : [1] 2

04-04-2015, 00:00
girls om te voorkomen dat dadelijk het hele subforum over bepaalde series gaat
bied m.nl jullie een plekje waar we over ons kijkbuis verslaving kenbaar maken,
ook de spoiler dient rekening te houden met de opgebouwde spanning.



welke serie volg je nu, welke heb je gehad en wat vind je er van....

voor mij is BB nr 1

04-04-2015, 01:27


The walking dead, ma'am.
Ik heb er een hele topic aan gewijd. I looooove it!

04-04-2015, 01:50
Ik heb een tijd geleden een serieuze serie verslaving gehad, ik volgde toen:

Teen Wolf
The vampire diaries
Orange is the new black
Devious maids
The originals
Greys anatomie
The blacklist
Scandal
Anger management

En ik vond het 1 voor 1 topseries, ligt er natuurlijk wel aan waar je van houdt.

04-04-2015, 05:17
Ik vind dat echt niets aan serie volgen, lijkt wel mode nu.

Allemaal aan de netflix

04-04-2015, 08:35



Citaat door Selsabiel:
Ik vind dat echt niets aan serie volgen, lijkt wel mode nu.

Allemaal aan de netflix
Af en toe was kijken is nog te doen maar een serie volgen kan ik niet meer
Vind het ook zonde van mijn tijd,dit is al erg genoeg

04-04-2015, 08:49
Game of thrones..

04-04-2015, 08:50
Veel sex tegenwoordig in series

04-04-2015, 09:05
Prison Break nu, enige 'nette' serie. En Breaking bad, ook gezien. Volgde eerst GTST, maar nu niet meer, wat een verpeste serie zeg!

04-04-2015, 09:07

Citaat door Selsabiel:
Ik vind dat echt niets aan serie volgen, lijkt wel mode nu.

Allemaal aan de netflix


Hahaha vreselijk! Kun je eindeloos verder kijken en dan telt ie nog voor je af he: heb je 30 sec om te beslissen of je verder wilt kijken of niet haha.

04-04-2015, 09:26
Was een tijdje terug echt verslaafd.
Ik lees wel mee wil een nieuwe serie volgen

04-04-2015, 10:13

Citaat door Idylle:
Prison Break nu, enige 'nette' serie. En Breaking bad, ook gezien. Volgde eerst GTST, maar nu niet meer, wat een verpeste serie zeg!
Maar PB is oud hè. De series van nu zijn echt vies. Je kunt ze absoluut niet met een ander bekijken. In je eentje op zolder kan nog wel.

04-04-2015, 10:20
Niemamd noemt de meest vette serie, heeft zelfs een Emmy gewonnen. House of Cards.

04-04-2015, 10:21



Citaat door Vlampje:
Niemamd noemt de meest vette serie, heeft zelfs een Emmy gewonnen. House of Cards.
Hiwa, Vlampje Underwood.

04-04-2015, 10:56
afgemaakt:
- Gossip Girl (vond het zelf super leuk, maar was ook een beetje aan de jonge kant haha)
- True Blood (was een vreemde serie, maar als je open-minded bent, lukt ie best)
- Rome (vond em echt geweldig, omdat heel die geschiedenis rond Julius Caesar, de romeinen, Marc Antonius en Cleopatra goed verteld werd)
-The White Queen (deze is ook erg leuk, maar af en toe wel een beetje langdradig, ook hier wordt die geschiedenis van Engeland in de
15e eeuw goed verteld, met name de strijd voor de troon)

Begonnen, maar afgehaakt en dus mee gestopt:
- Carrie diaries (2 afl. gekeken, maar vond het niets voor mij, slecht geacteerd enzo)
- Suits (is op zich wel een goede serie, maar was na 10 afl. toch gestopt, omdat het niet echt mijn smaak is)

Die mini-series van Pride & Prejudice (6 afl.) en Jane Eyre (4 afl.) vond ik echt geweldig, want ze stemmen zo erg overeen met die boeken ervan ! In die nagemaakte films zaten veel fouten, maar die mini-series zijn gewoon precies nagespeeld.

Volg nu (sommige al JAREN) en helemaal updated tot de laatste afl. wachtend tot ze weer online komen:
-The Vampire Diaries (af en toe beetje vaag, maar als je daar overheen kijkt, blijft het gewoon een leuke serie. Al zou ik de boeken ervan niet zo gauw lezen.)
- The Originals (spin-off van Vampire diaries. Ik vind the originals zelf veel leuker dan vampire diaries, maar dat komt voor mn zwak voor Elijah en Niklaus )
- Awkward (haha, deze serie is meer zo'n klein crackertje als tussendoortje)
- New Girl (sommige afleveringen zijn minder, maar meestal is het echt heel grappig)
- Pretty Little Liars (dit is echt mijn all-time favorite!! Vond wel de laatste afl. van seizoen 5 tegenvallen, maar hierin ben ik blijkbaar niet de enige, ben wel echt super blij dat er nog 2 seizoenen aankomen voordat PLL wordt afgesloten).
- Lost (deze is ook echt heel leuk, maar je moet maar houden van mysteries, anders ga je je echt irriteren omdat je wil weten wat er nou aan de hand is op dat eiland.)

Er zitten nog heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel series op mijn lijst van die ik nog in the future wil kijken kan niet wachten tot ik daar ook aan ga beginnen.

04-04-2015, 11:13
Imane tbarkallah jij hebt denk ik gewonnen. De meeste ken ik niet.

Ik keek gilmore girls
Desperate housewive
Once upon a time
Ugly betty (vond ik geweldig)
Suits (heel af en toe)
Scandal (paar x, niet mijn smaak)

En nu
Grey's anatomy
How to get away with murder

Verder niet echt geintresseerd in andere series ook ivm tijdgebrek. Heb hbo en zie heel veel reclame voor die series maar vergeet dat meestal.

Pagina's : [1] 2