Bekijk volle/desktop versie : Water + citroen + honing voor een mooie huid?



Pagina's : [1] 2

03-04-2015, 14:30
Ladies,


Ik ken een meisje wat verschrikkelijk veel puistjes en bultjes op haar rug heeft, zij vertelde me laatst dat ze zoveeeeeeeeeeeel producten, en dure crèmes heeft geprobeerd maar niks hielp.. nu doet ze al 2 weken lang een glas water met halve uitgeperste citroen, en een theelepeltje honing.. tot verbazing heeft dit toch echt geholpen ik stond zo te kijken

kent iemand dit ook?

ter info zij drinkt het, het is geen masker of dergelijke

03-04-2015, 14:35


wat doet ze ermee drinken of op de huid deppen?

03-04-2015, 14:54
Sowieso is citroen en honing goed voor je huid. Verwijderd dode huidcellen en hydrateerd.

03-04-2015, 15:21
Ze heeft pure honing zeker geprobeerd..

Ik kan mij een periode herinneren dat mams een keer ontzettend veel maagklachten had en recepten via ha haar nooit hielpen. Toen begon ze ook iedere ochtend lauw warm water met een eetlepel honing te doen. Op een gegeven moment zag je dat ze naast de verholpen kwaaltjes haar gezicht zo mooi en zuiver, ik heb toen ook het geprobeerd maar hield er na een paar dagen mee op omdat ik het veel gedoe vond dus dit geloof ik want heb het ook met mijn eigen ogen gezien

03-04-2015, 15:45


Drinkt ze het of smeert ze het??

03-04-2015, 20:01

Citaat door Kroonjuweeltje:
Ze heeft pure honing zeker geprobeerd..

Ik kan mij een periode herinneren dat mams een keer ontzettend veel maagklachten had en recepten via ha haar nooit hielpen. Toen begon ze ook iedere ochtend lauw warm water met een eetlepel honing te doen. Op een gegeven moment zag je dat ze naast de verholpen kwaaltjes haar gezicht zo mooi en zuiver, ik heb toen ook het geprobeerd maar hield er na een paar dagen mee op omdat ik het veel gedoe vond dus dit geloof ik want heb het ook met mijn eigen ogen gezien
Ja klopt pure honing uit Marokko, ah jammer dat je bent gestopt is geen moeite joh.

03-04-2015, 20:01

Citaat door kadija:
Drinkt ze het of smeert ze het??
ze drinkt het

03-04-2015, 20:27
ik heb die masker 1keer geprobeerd, je huid word er zachter van maar zou het niet elke dag doen, lijkt me beetje overdreven

03-04-2015, 20:34

Citaat door StreetChic:
ik heb die masker 1keer geprobeerd, je huid word er zachter van maar zou het niet elke dag doen, lijkt me beetje overdreven
Ze drinkt het

03-04-2015, 20:36
Hoevaak per week ? Per maand ?

03-04-2015, 20:40
Dit ga ik ook proberen In Sha Allah. Ik heb al jaren last van acne en heb er nu wel echt schoon genoeg van. Moet ik koud water gebruiken? En is het een groot glas of een kleine?

03-04-2015, 20:47

Citaat door alhamdoulilah_:
Ze drinkt het
kan ook, een soort van reinigingskuur

03-04-2015, 20:49


Hebben ze bij marokkaanse winkels ook echte pure honing?

03-04-2015, 20:51

Citaat door mokkie:
Dit ga ik ook proberen In Sha Allah. Ik heb al jaren last van acne en heb er nu wel echt schoon genoeg van. Moet ik koud water gebruiken? En is het een groot glas of een kleine?
Ja moet je zeker doen, dat meisje als je haar rug zag zou je schrikken echt zo bomvol met acne en nu subhanAllaah is het weggetrokken

gewoon een normale drinkglas

03-04-2015, 20:52

Citaat door kip2:
Hebben ze bij marokkaanse winkels ook echte pure honing?
Dat weet ik niet, ik denk zelf van wel maar is zeker duur.. haar moeder haalt het uit Marokko pure honing

Pagina's : [1] 2