Bekijk volle/desktop versie : voor de wet trouwen, kussen of niet...???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

02-04-2015, 21:47
zit met ene vraag, dames die voor de belgische of nl wet zijn getrouwd, na het uitwisselen van de ringen zegt de
burgemeester je mag de bruid kussen, wat deed je man dan?kus op voorhoofd of hand gegeven of.....

zou me doodschamen in het bijzijn van mijn ouders en familie leden ook al kusthij op voorhoofd, wat is jullie mening
ervaringen?

02-04-2015, 21:49


kus op voorhoofd. hij jou natuurlijk haha

02-04-2015, 21:49
Kus op voorhoofd vind ik kunnen, elkaar af gaan lebberen niet.

02-04-2015, 21:49
wij gaven van te voren aan dat we niet wilden kussen, dus toen het moment aangebroken was zei ze ehhh jullie mogen nu elkaar de hand schudden

02-04-2015, 21:52


Hand geven is zo kil... Kus op voorhoofd is teder en lief dus zou persoonlijk voor dat kiezen. Of een zoen op de wang ofzo.

02-04-2015, 21:53

Citaat door Moesiba4real:
wij gaven van te voren aan dat we niet wilden kussen, dus toen het moment aangebroken was zei ze ehhh jullie mogen nu elkaar de hand schudden
oke, dus ringen uigewisseld en dan letterlijk gewoon mekaars handen geschud? dat kussen op welke manier dan ook vind ik
schamend in het bijzijn van iedereen

02-04-2015, 21:56

Citaat door vreugde2009:
oke, dus ringen uigewisseld en dan letterlijk gewoon mekaars handen geschud? dat kussen op welke manier dan ook vind ik
schamend in het bijzijn van iedereen
yes, was kei grappig want iedereen moest lachen, kussen bewaar k wel voor thuis. ik vond het niet erg. op de bruiloft heb je toch hele fotosessies met kusjes op voorhoofd en hand enz.

ja ik hoef da ook nie zo kussen met onze hele families erbij.

toen mn man keer terugkwam van Marokko in zn eentje gaf k em n high five op airport haha, ga echt nie lope lebberen

als je thuis alleen maar n handje zou krijgen wagga

02-04-2015, 21:56
Bij ons was er geen sprake van gekus of ringen uitwisselen. Is ook niet aan ons gevraagd ofzo. Gewoon ff elkaars handjes vastgehouden, ja antwoorden op dat blaverhaal, getekend en hoppa weg

02-04-2015, 21:57
Huh. Wij hebben lekker iets aparts gedaan. We namen beide een verre aanloop en rende naar elkaar toe en gaven elkaar een groet met onze schouder. Daarna tilde hij mij op en rende met mij de zaal uit. Gelijk naar huis. Klaar

02-04-2015, 21:57
Ringen uitgewisseld hebben we niet gedaan.
Kussen werd niet vermeld.
Enkel mijn pa en schoonpa waren aanwezig. Ze waren onze getuigen. Voor de rest was er niemand noch werd er iets gedaan.
Tekenen en hup naar huis.

02-04-2015, 21:57
[QUOTE=Moesiba4real;127426761]yes, was kei grappig want iedereen moest lachen, kussen bewaar k wel voor thuis. ik vond het niet erg. op de bruiloft heb je toch hele fotosessies met kusjes op voorhoofd en hand enz.

ja ik hoef da ook nie zo kussen met onze hele families erbij.[/QUOTE

vind dat mooi bij iemand anders, maar ik zou me zelf dood schamen.
maar jullie hebben wel gewoon de ringen uitgewisseld?

02-04-2015, 21:58
Volgens mij gaven wij elkaar een awkward hug??!!
Inderdaad van te voren bespreken en volgens mij moet je elkaars rechterhand geven bij t jawoord

02-04-2015, 21:59



Citaat door Nieuwerd:
Ringen uitgewisseld hebben we niet gedaan.
Kussen werd niet vermeld.
Enkel mijn pa en schoonpa waren aanwezig. Ze waren onze getuigen. Voor de rest was er niemand noch werd er iets gedaan.
Tekenen en hup naar huis.
wanneer hebben jullie de ringen uitgewisseld dan?
ik ben ook niet voor dat klef gedoe, zeker in het bijzijn van vader en grootouders.

02-04-2015, 21:59
hahahaha meisjes

nee geen ringen uitgewisseld, enkel n hand

02-04-2015, 22:01

Citaat door tass:
Volgens mij gaven wij elkaar een awkward hug??!!
Inderdaad van te voren bespreken en volgens mij moet je elkaars rechterhand geven bij t jawoord
ja ik wil dat zeker op voorhand afspreken, weet alleen niet wat ik moet afspreken haha.
ik wilde ringen uitwisselen, maar dat gekus wil ik anders aanpakken weet alleen niet hoe of wat.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7