Bekijk volle/desktop versie : Moeder zijn & werken



02-04-2015, 11:26
Hoe doen jullie dat? Ik kan me niet voorstellen hoe kapot je bent aan het eind van de dag.

02-04-2015, 13:53


Kan het me ook niet voorstellen, heb nog geen kids en nu al kapot einde van de dag/week...
Denk dat je dan meer moet plannen wat betreft koken etc.. misschien dagje minder werken..
en eerder naar bed!
Ik ben bv een schoonmaakfreak, kan elke avond wel stofzuigen etc.. maar dat wordt dan minder..

02-04-2015, 13:58
je leeft minder thuis dus het huishouden wordt vanzelf ook minder.... je plant wat je eet en doet anders boodschappen.
Ik zit nu thuis even...maar ga binnenkort weer aan het werk. thuiszitten is echt zwaarder hahaha
Als je werkt geniet je meer van je tijd samen als je thuis bent. Je gaat minder boenen en soppen en de weekenden zijn er echt voor t gezin. Zo doen wij het.

Ik werk 3 dagen, eigenlijk 2,5.

02-04-2015, 16:40
Ga eerst wennen aan je huwelijk dan je druk hier om maken. Nog geen 6 maanden getrouwd.

02-04-2015, 16:57



Citaat door -BEAUTIFUL.:
Kan het me ook niet voorstellen, heb nog geen kids en nu al kapot einde van de dag/week...
Denk dat je dan meer moet plannen wat betreft koken etc.. misschien dagje minder werken..
en eerder naar bed!
Ik ben bv een schoonmaakfreak, kan elke avond wel stofzuigen etc.. maar dat wordt dan minder..
Waarom zou jij het huishouden moeten doen als jij ook werkt? Verdeel dan ook huishouden eerlijk. Je doet jezelf tekort.