Bekijk volle/desktop versie : borstvoeding geven en zwanger worden..?



Pagina's : [1] 2

01-04-2015, 16:09
salaam,

ben benieuwd naar het volgende,

Zij er dames die binnen 6 maanden na een bevalling weer zwanger zijn geworden terwijl zij borstvoeding gaven?

Ik vroeg me dit af aangezien ik het graag zou willen maar men zegt dat de borstvoeding soort anticonceptie is.

hoor graag van jullie

xx

01-04-2015, 16:11


Is niet waar. Zoveel dames zijn zo na 40 dagen zwanger geraakt. Niet slim

01-04-2015, 18:23
Je wilt dus graag binnen zes maanden na je bevalling zwanger raken?

01-04-2015, 18:28
Het is wel mogelijk wel ben je nu wat minder vruchtbaar doordat je borstvoeding geeft. Gewoon proberen moge Allah jullie snel verblijden met een gezond wondertje.

01-04-2015, 18:28


Wow vanwaar die haast.

01-04-2015, 18:50

Citaat door Oogappeltjee_:
Wow vanwaar die haast.
La hawla wa la quwatailla billah. Dat gaat ons toch niks aan.


Ontopic
Bv is geen anticonceptie helaas. Kans op zwangerschap is aanwezig. Je kunt borstvoeding blijven geven tijdens zwangerschap.

01-04-2015, 18:58

Citaat door MamaVanM:
La hawla wa la quwatailla billah. Dat gaat ons toch niks aan.


Ontopic
Bv is geen anticonceptie helaas. Kans op zwangerschap is aanwezig. Je kunt borstvoeding blijven geven tijdens zwangerschap.
?
Het was niet de bedoeling dat ze er antwoord op geeft hoor.

01-04-2015, 18:59

Citaat door Oogappeltjee_:
?
Het was niet de bedoeling dat ze er antwoord op geeft hoor.
Huh
Waarom offtopic gaan dan?

01-04-2015, 19:00

Citaat door MamaVanM:
Huh
Waarom offtopic gaan dan?
Waarom van niets een probleem maken dan?
Klaar ik heb niks gezegd. Allatief.

01-04-2015, 19:04
Come on ladies.. geen ruzie maken.

On topic, niet waar! je kan zeker zwanger raken.

01-04-2015, 19:05

Citaat door Oogappeltjee_:
Waarom van niets een probleem maken dan?
Klaar ik heb niks gezegd. Allatief.


Citaat door MamaVanM:
Huh
Waarom offtopic gaan dan?

Het is een openbaar forum mensjes als je vragen stelt dan kun je ook verwachten dat mensen opmerkingen maken over zaken waar je niet naar vroeg.. Dus hierbij mijn onnodige opmerking; jeetje wat een sneltreinvaart, laat je lichaam even goed ontzwangeren, is niet niks zo'n zwangerschap..

01-04-2015, 19:07
Offtopic reacties mogen niet gldnafternoon lees de regels even. Het is geen leuke opmerking t.o. ts maar OK

http://https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/159-borstvoeding-geven-tijdens-een-nieuwe-zwangerschap

01-04-2015, 19:10



Citaat door MamaVanM:
Offtopic reacties mogen niet gldnafternoon lees de regels even. Het is geen leuke opmerking t.o. ts maar OK

http://https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/159-borstvoeding-geven-tijdens-een-nieuwe-zwangerschap

Hahaha nu heb je mij laten lachen, gelden er hier regels dan? Als dat zo moge zijn vind ik het een belachelijke regel.. Als ik ergens commentaar op wil geven is dat mijn goed recht.. Als iemand dat commentaar niet wil lezen is dat zijn/haar goed recht.. Zolang je elkaar niet beledigt is er mijns inziens niks aan t handje

01-04-2015, 19:19

Citaat door gldnafternoon:
Hahaha nu heb je mij laten lachen, gelden er hier regels dan? Als dat zo moge zijn vind ik het een belachelijke regel.. Als ik ergens commentaar op wil geven is dat mijn goed recht.. Als iemand dat commentaar niet wil lezen is dat zijn/haar goed recht.. Zolang je elkaar niet beledigt is er mijns inziens niks aan t handje
Dus als de regels niet toegepast worden, dan doen we maar met de kudde mee.
Wat heb je aan een topic die niet meer over het onderwerp gaat. Ts stelt een gerichte vraag en regeerders reageren terug met berichten die er niks mee te maken hebben. Wie het onderwerp googkt en toevallig hier klikt krijgt andere dingen te lezen dan verwacht.

Maar goed ga je gang. Laat ik met mezelf beginnen...

01-04-2015, 19:42

Citaat door Confusedd:
Come on ladies.. geen ruzie maken.

On topic, niet waar! je kan zeker zwanger raken.
Ruzie? Mij niet gezien. Ik zet 1 reactie en word meteen aangevallen.
Allahie koen fel 3awen.


Citaat door gldnafternoon:
Het is een openbaar forum mensjes als je vragen stelt dan kun je ook verwachten dat mensen opmerkingen maken over zaken waar je niet naar vroeg.. Dus hierbij mijn onnodige opmerking; jeetje wat een sneltreinvaart, laat je lichaam even goed ontzwangeren, is niet niks zo'n zwangerschap..
Haha laat 't gaan joh. Gefrustreerde mensen hier. En dit moeten volwassen vrouwen voorstellen.

Pagina's : [1] 2