Bekijk volle/desktop versie : Meeste mannen zijn tegenwoordig gewoon zwaar gierig



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

01-04-2015, 13:21
Het eerste wat ze tegenwoordig van een vrouw willen weten is wat voor baan ze heeft, om een indruk te krijgen hoeveel zij in het laatje brengt. En vervolgens met alle plezier alles 50/50 willen doen. Een hoogopgeleide vrouw met een goede baan is al helemaal dollartekens in de ogen...Nog maar weinig mannen die de vrouw de ruimte geven te kiezen of ze wil werken. En als ze dat niet doet ook haar gewoon oprecht onderhouden. Moul jo3..je herkent ze zo. Tfoe.

Ik hoor zo vaak getrouwd stel in het begin werken allebei. Man verliest baan. Vrouw wordt kostwinnaar en man went aan het thuiszitten en vind het eigenlijk wel prima. Wat kort moet duren wordt soms jaren.

01-04-2015, 13:41


Ja valt mij tegenwoordig ook op. Mannen willen wel Vaak een vrouw die werkt. Niets mis mee op zich maar als man is het Echt niet mannelijk om dit van een vrouw te eisen en dat ze alles meebetaalt.
Denk gewoon dat velen het niet aankunnen om alles te betalen.

Maar goed Dan moet je ook Samen Het huishouden delen vind ik als je allebei ook werkt.

01-04-2015, 13:44

Citaat door tanjawi-jebli24:
Hoe vaak ben ik hier dan? heb je dat al nagecheckt? of sla je gewoon popie jopie taal uit? maar hoe is het nou om met een addayouthi getrouwd te zijn??
pfff

01-04-2015, 13:51
Ze zijn niet allemaal zo, mr sommige van ze zien gelijk dollar tekens

01-04-2015, 13:55


ach ja sommige vrouwen zijn ook raar, jonge meisjes die met een opa trouwen en wachten wanneer hij sterft zodat ze alles kunnen erven.

01-04-2015, 13:57
TEgenwoordig trouwen de vrouwen een werkloze man en betalen hun Eigen bruiloft en sadaq
Za3ma ze krijgen het later wel terug ;maf:
Mannen van tegenwoordig tieren krijgen een uitkering en teren op de zak van pa en ma. Hoe ziek kan je het hebben

01-04-2015, 13:57
[video=youtube;G4EJAB5x8G4]https://www.youtube.com/watch?v=G4EJAB5x8G4[/video]

01-04-2015, 13:58
tfoe en sommige mannen zijn honden

01-04-2015, 14:05
Dat ligt misschien ook soms aan de vrouw zelf, ken ook iemand die fulltime werkt en het echt niet ziet zitten om continue thuis bij de kinderen te zitten. Haar man werkte wel maar is deels arbeidsongeschikt dus in dit geval werkt het goed, aangezien hij alles met de kinderen doet en ook veel in het huishouden.

Sommige vrouwen willen "carrière" maken misschien en vinden het dus een noodzaak om te werken voor hun gevoel. Maar indien door de man daar misbruik van wordt gemaakt dan is dat natuurlijk een ander verhaal. Lijkt mij ook iets wat je bespreekt als je elkaar leert kennen en met elkaar wilt gaan trouwen, dus blijkbaar vinden óf die vrouwen het prima zo of ze bekijken alles door een roze bril totdat ze het wèl dwars gaat zitten.

Denk dat het verschillend is per situatie, maar vind het niet van liefde of genegenheid getuigen indien de man er op rekent dat zijn a.s. wel hem gedeeltelijk /helemaal moet gaan steunen in het financiële huishouden. Aan de andere kant als de vrouw niet wil/kan werken, dan moet ze er natuurlijk ook zich van bewust zijn dat ze met 1 inkomen niet alles kan doen waar ze zin in heeft want dat is niet realistisch tenzij hij zeer goed betaald krijgt. Een pannenkoek heeft dus 2 kanten....

01-04-2015, 14:20
Ik durfde nooit aan een man te vragen wat voor werk ze deden, omdat ik weet dat ze denken dat je dat vraagt om te weten of hij goed verdient of niet haha..
Terwijl het mij vaak gewoon ging om welke richting en zijn interesses lagen!

Maar nu zijn de rollen omgedraaid de mannen vragen je dat, omdat ze willen chillen, en dat zij eigenlijk verplicht de kostwinners horen te zijn walgelijk! Wellou schaamte gewoon nog even en ze vragen hoeveel je echt verdient en willen ze weten tot de laatste cent.

Mannen van tegenwoordig zijn niks gewend, echt zo jammer alhamdullilah heb twee broers die mij nog laten zien dat het anders kan anders saffie hoefde het niet voor mij.

01-04-2015, 14:22
Ayema m.nl is echt niet goed voor mij! HAHAHA begin echt misselijk te worden en jnoen te krijgen van mannen door alle verhalen die ik hier lees.

Moge Allah subhana wata3alah mij en de rest die het niet verdienen mij daarvoor behoeden! amin

01-04-2015, 14:29
De mannen van de eerste generatie waren over het algemeen erg gul voor hun vrouwen. Ze waren haast nooit buiten, maar als ze gingen kregen ze een stapel guldens / euro's mee.
Snap gewoon niet dat de generatie van nu over het algemeen zo gierig is

01-04-2015, 14:32



Citaat door Yas_Mi_Ne:
De mannen van de eerste generatie waren over het algemeen erg gul voor hun vrouwen. Ze waren haast nooit buiten, maar als ze gingen kregen ze een stapel guldens / euro's mee.
Snap gewoon niet dat de generatie van nu over het algemeen zo gierig is
awel die vrouwen waren ook tevreden me een paar nieuwe pantoffels 1x per jaar haha

01-04-2015, 14:37
Vrouwen moeten zulke mannen niet aanvaarden.
Een man die niet wilt werken of stopt met werken omdat hij lui is moet je aan de kant schuiven als hij niet verandert
Vaak ligt de schuld bij de vrouwen,ze doen alles zolang ze maar trouwen.

01-04-2015, 14:38
Er zijn ook vrouwen die er zelf voor kiezen om te werken. Ik heb die keuze ook zelf gemaakt niemand heeft me gedwongen. Als ik stop met werken ook geen probleem, want het blijft toch de taak van de man z'n gezin te onderhouden. Maar ja vrouwen willen ook een beetje onafhankelijk zijn van de centen van hun man, eigen geld geeft vrijheid.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31