Bekijk volle/desktop versie : Marokkaans jongetje verkracht en mishandeld door adoptiemoeder.



01-04-2015, 11:57
De 5-jarige Ayman heeft op zijn jonge leeftijd al het ergste meegemaakt. Hij werd herhaaldelijk mishandeld en met een stok seksueel misbruikt door zijn adoptiemoeder in Meknes.


Een verantwoordelijke van het kinderdagverblijf waar de kleine Ayman overdag verbleef zag dat hij mank liep en in het gezicht was geslagen. Volgens Hespress weigerde het jongetje te vertellen wat er was gebeurd.

Na een paar minuten barstte Ayman echter in tranen uit en vertelde wat zijn adoptiemoeder hem had aangedaan. Hij vertelde over de stok en hoe de vrouw hem regelmatig met hete melk verbrandde.

De getraumatiseerde jongen had zwaar geïnfecteerde wonden die bedekt waren met plastic. Medisch onderzoek bevestigde de misbruiken.

De adoptiemoeder is in hechtenis genomen in afwachting van haar proces. De Stichting Rita Zniber voor kinderrechten heeft zich burgerlijke partij gesteld en eist de maximale straf voor de adoptiemoeder.

01-04-2015, 12:05


O my Allah. Gatver in wat voor wereld leven wij.
Moge Allah dit jongetje behoeden voor nog meer pijn en hem een gelukkig leven schenken in Dunya en Aghierah.

Wat afschuwelijk, bah bah.

01-04-2015, 12:13
Zulke mensen kennen geen vrees voor Allah.

01-04-2015, 12:21
InshaAllah dat ze dit terugkrijgt. Wat een verdorven mens. Hoe kun je zoiets doen tegen een onschuldig kind.

01-04-2015, 12:28


De doodstraf!!!

01-04-2015, 12:29
Ik ben niet gewelddadig, geen drugsgebruiker, nooit in aanmerking gekomen met de politie en ben absoluut niet opvliegerig.
maar als ik zoiets zie gebeuren bij een jong klein kind, nou dan ben ik niet in voor de gevolgen (er is geen onderscheid of het mijn kind is of niet)

een kind een tik uitgeven, laten zien en merken dat het kind verkeerd is en straffen daar ben ik absoluut voor.
maar hardhandig aanpakken en laat staan mishandelen, nou sorry dan moet je mij niet tegenkomen.

01-04-2015, 12:35
Ik heb geen godvrees .. Ik mishandel steel bedrieg mensen niet.. Deze vrouw hoort de hoogste straf te krijgen..

01-04-2015, 12:41
teringwijf!

01-04-2015, 12:49
La hawla wala quatta illa billaah normaal zeg ik dit nooit maar zij mag wat mij betreft een vergeldings actie doorstaan door een paar flinke gorilla's [emoji12]

01-04-2015, 13:03
De aandacht ging vroeger altijd naar vaders/oom/neven/buurman (dus allemaal mannen), omdat ze dachten dat vrouwen dit soort dingen niet doen/deden. De laatste jaren zie je daar toch echt verandering in. Vrouwen vallen alleen minder op, maar de cijfers liegen er niet om. Echt heel veel vrouwen die kinderen misbruiken pfff. Doodstraf is gepast, maar wel een lange pijnlijke dood anders hoeft het niet.

01-04-2015, 13:08
Lange pijnlijke dood!!

Moge Allah het jongetje bijstaan alles voor hem vergemakkelijken en hem zegenen met al het goede. Amin!