Bekijk volle/desktop versie : Wenkbrauwen laten staan brengt barakah



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-03-2015, 15:25
Dat denk ik zeker te weten (wa Allahoe a3lem) omdat ALLES succes heeft in mijn leven sinds ik mijn wenkbrauwen heb laten staan.

Ik voelde me vervloekt met geëpileerde wenkbrauwen. Nu weet ik bijna zeker dat ik dat ook was.



31-03-2015, 15:31


ik hoop het insha allah want mij bushie wenkbrauwen zijn erg inzicht

31-03-2015, 15:35
Ik heb de mijne ook lang niet meer aangeraakt, maar toch als ik in de spiegel kijk dan wil ik ze weer epileren.

31-03-2015, 15:49
ik vind vrouwen met geepileerde wenkbrauwen op de een of andere manier vies.
Ik weet ook niet waarom. Ik denk dat het komt, omdat het gewoon zo haram is en ik er echt een afkeer van heb gekregen.

31-03-2015, 15:54



Citaat door meerweten:
Dat denk ik zeker te weten (wa Allahoe a3lem) omdat ALLES succes heeft in mijn leven sinds ik mijn wenkbrauwen heb laten staan.

Ik voelde me vervloekt met geëpileerde wenkbrauwen. Nu weet ik bijna zeker dat ik dat ook was.



Als je met geëpileerde wenkrauwen vervloekt was dan ben je nu terug bij af zogezegd dus om nou te zeggen dat je succes hebt in leven door je borstelige wenkbrauwen lijkt me.. tja hoe zeg je dat.. klinkklare nonsens

31-03-2015, 15:54
Misschien ervaar je dat zo omdat er een schuldgevoel van je af is gevallen??

31-03-2015, 16:02
Hier ook besloten ze niet meer te epileren. Maar mag ik de verdwaalde haren wel lichter maken?

31-03-2015, 16:13

Citaat door Cyberimaam:
Ik wist niet dat er een link bestond tussen wenkbrauwen laten staan en het verkrijgen van Barakah.
Normaliter loop je hier continue te slijmen bij elke vrouw die je maar horen wil. Nu loop je opeens iemand te kwetsen die wat nuttigs zegt. Wat een ezel ben jij. JIj als wanna bee cyber imam zou moeten weten dat baraka zit in hij die allah zijn regels nakomt.

31-03-2015, 16:31

Citaat door Cyberimaam:
Ga jij je vader maar een ezel noemen a zbel, want ik zeg wat ik wil en wat ik denk. Ik heb nog een eigen mening over dingen.
Komt je ware aard opeens omhoog knul? Blijk je toch niet zo vroom en humaan te zijn als je je graag presenteren wilt.

31-03-2015, 16:32
Wil er ook mee stoppen ...ben er al een tijdje mee gestopt hoor maar goed k wil dus ni meer terug hervallen

31-03-2015, 16:33
Mijn excuses, je hebt wel gelijk topic starter.

De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: "Degene die zwijgt, krijgt vele zegeningen".

Oegbah bin Amer (radia Allahoe 3anhoe) vroeg de Profeet (vrede en zegeningen zijn met hem): "O boodschapper van Allah, hoe kan ik zegeningen verkrijgen?" Hij (vrede en zegeningen zijn met hem) antwoordde : "Houd je mond (zwijgen), maak ruimte in je huis en heb berouw over je zonde."

31-03-2015, 16:34

Citaat door Kweetgeennaam:
Normaliter loop je hier continue te slijmen bij elke vrouw die je maar horen wil. Nu loop je opeens iemand te kwetsen die wat nuttigs zegt. Wat een ezel ben jij. JIj als wanna bee cyber imam zou moeten weten dat baraka zit in hij die allah zijn regels nakomt.

Ik neem t even op voor cyberimaam die normaliter een hoop onzin uitkraamt mijns inziens.. Waarom ezel? Hij heeft recht op zijn mening net als jij.. Je hoort je wenkbrauwen niet te epileren, het epileren is een zonde dus als je ze niet epileert dan pleeg je wat dat betreft geen zonde, maar om nou te zeggen barakah gaat ietsiepietsie te ver.. Alsof je zegt het niet nuttigen van alcohol brengt barakah.. Nee het wel nuttigen van alcohol is een zonde, snap je mijn punt?

31-03-2015, 16:39



Citaat door gldnafternoon:
Ik neem t even op voor cyberimaam die normaliter een hoop onzin uitkraamt mijns inziens.. Waarom ezel? Hij heeft recht op zijn mening net als jij.. Je hoort je wenkbrauwen niet te epileren, het epileren is een zonde dus als je ze niet epileert dan pleeg je wat dat betreft geen zonde, maar om nou te zeggen barakah gaat ietsiepietsie te ver.. Alsof je zegt het niet nuttigen van alcohol brengt barakah.. Nee het wel nuttigen van alcohol is een zonde, snap je mijn punt?
Baraka is niet per definitie uit te drukken in euros, het is een gemoedsrust, een kalmte, iets wat je dus wel degelijk kan overhouden aan 1 zonde minder plegen. Jij kunt niet voor een andere bepalen hoeveel rust hij/zij uit een gebed haalt, jij kunt dus ook niet bepalen hoeveel vreugde een persoon haalt uit het plegen van 1 zonde minder.

31-03-2015, 16:42

Citaat door Kweetgeennaam:
Baraka is niet per definitie uit te drukken in euros, het is een gemoedsrust, een kalmte, iets wat je dus wel degelijk kan overhouden aan 1 zonde minder plegen. Jij kunt niet voor een andere bepalen hoeveel rust hij/zij uit een gebed haalt, jij kunt dus ook niet bepalen hoeveel vreugde een persoon haalt uit het plegen van 1 zonde minder.

Ja vreugde! Helemaal mee eens.. Maar dat is toch niet de definitie van barakah.. Ik heb ook nergens gezegd dat het om euro's gaat..

31-03-2015, 16:45

Citaat door gldnafternoon:
Ik neem t even op voor cyberimaam die normaliter een hoop onzin uitkraamt mijns inziens.. Waarom ezel? Hij heeft recht op zijn mening net als jij.. Je hoort je wenkbrauwen niet te epileren, het epileren is een zonde dus als je ze niet epileert dan pleeg je wat dat betreft geen zonde, maar om nou te zeggen barakah gaat ietsiepietsie te ver.. Alsof je zegt het niet nuttigen van alcohol brengt barakah.. Nee het wel nuttigen van alcohol is een zonde, snap je mijn punt?
Oneens je ver van zonde houden brengt ook baraka.

Pagina's : [1] 2 3 4 5