Bekijk volle/desktop versie : Tehara in maroc?!



Pagina's : [1] 2 3 4

31-03-2015, 13:19
.

31-03-2015, 13:23


Mamas met ervaring en dan wel in kliniek in marokko , ?!
En bij de etentje , hoe hebben jullie t gehouden met bedankjes achteraf en natuurlijk gerechten?

Ben heel stom geweest, ging t steeds uitstellen . Totdat ik vergeten ben dat ikverzekering moest veranderen om alleen 60 euro tebetalen inplaats van 300 euro. t vergoed wel bij zilverenkruis bijvoorbeeld pfffff. En wil t niet uitstellen tot volgend jaar dan is toch oudere en hoor dan dat t niet afloopt.weet niet hier of in maroc tehouden.

Nou mamas ervaringen,tips etc welcome

31-03-2015, 13:26
Pfffff zo pijnlijk en zielig

31-03-2015, 13:39
Zovaak bekeken

31-03-2015, 13:40


Nieman die zn zoontje heeft besneden hier of in marokko?????«

31-03-2015, 13:41
Ja ik wilde je adviseren om hier te besnijden en in Marokko een feestje te geven. Maar dat gaat dus niet. Woon je in een grote stad? Kijk anders via internet. Er worden zoveel kinderen besneden in Marokko. Komt goed in shaa Allah.

31-03-2015, 13:44
Mijn vriendin heeft haar zoontje in marokko besneden
Gewoon in een kliniek en een kleine feestje gegeven

31-03-2015, 13:53
Ik heb mijn zoontje vorig jaar in Marokko besneden (thuis). Het was vrijdag en dag van Aarafat dus couscous voor de familie en klaar, geen feest

31-03-2015, 13:57

Citaat door Mama_to_be:
Ik heb mijn zoontje vorig jaar in Marokko besneden (thuis). Het was vrijdag en dag van Aarafat dus couscous voor de familie en klaar, geen feest



Machallah wel een mooie dag! Rabbigalihlak
Thuis zou ik niet durven vindt kliniek al moeilijk zou toch een kliniek kiezen !!

31-03-2015, 13:59

Citaat door krullie2011:
Mijn vriendin heeft haar zoontje in marokko besneden
Gewoon in een kliniek en een kleine feestje gegeven



Ja ik ga gwn een klein bijeenkomst doen met familie! Geen zin in poespas na t pijnlijden van me kleintje
Ik hou t in tefouan inshallah als ik t daar hou

31-03-2015, 14:04
E
Citaat door Rouwayda:
Ja ik wilde je adviseren om hier te besnijden en in Marokko een feestje te geven. Maar dat gaat dus niet. Woon je in een grote stad? Kijk anders via internet. Er worden zoveel kinderen besneden in Marokko. Komt goed in shaa Allah.



Ik heb zovelmoeten doorstaan met hem, dat ik echt extreeem bezorgd ben en bang
Heb t steeds uitgesteld,maar zie dat techt moet hij wordt steeds ouder. En hoor vaak dat t met luiers sneller geneesd:ikweetnie: heb je toevallig een web ?!

31-03-2015, 14:05
Up kom op mamas vertel jullie ervaringen etc

31-03-2015, 14:05



Citaat door Israenoor:
Machallah wel een mooie dag! Rabbigalihlak
Thuis zou ik niet durven vindt kliniek al moeilijk zou toch een kliniek kiezen !!
Amin! o ykhalilek je zoontje!
Ik had er ook niet echt voor gekozen. Maar iedereen om me heen verklaarde mij voor gek dat ik geen Tahara beldia wil en dat ik aan het overdrijven was. Een oude man in de familie van mijn man zei dat hij garandeert dat mijn zoontje de zelfde dag nog rond zal lopen en spelen. Ik vertrouwde hem maar.
Op het moment zelf vluchtte ik naar een andere verdieping om niks te horen. Wat die man zei was ook waar; hij had erg veel gehuild na de besnijdenis daarna had hij geslapen maar toen hij wakker werd liep hij gewoon rond met de andere kindjes in huis.
Ik weet nog dat ik een video stuurde naar mijn moeder (ze was in NL) en toen zei ze "weet je wel zeker dat ze hem hebben besneden?"
Achteraf geen spijt van gehad el7amdoelilah.

31-03-2015, 14:06
Lef!

Ik heb het hier in Nederland laten doen, heb 230 uit eigen zak betaald, maar dat vind ik geen verspilling. Wat als het verkeerd gaat in Marokko? Ik zou mezelf nooit vergeven.

Heb achteraf een klein etentje gedaan gewoon thuis met familie

31-03-2015, 14:14

Citaat door Hasna_real:
Lef!

Ik heb het hier in Nederland laten doen, heb 230 uit eigen zak betaald, maar dat vind ik geen verspilling. Wat als het verkeerd gaat in Marokko? Ik zou mezelf nooit vergeven.

Heb achteraf een klein etentje gedaan gewoon thuis met familie
Het ging ons ook niet om het geld hoor. Het was volgens de mensen daar gewoon veel beter
Ik dacht toen ook “oke” als alle jongens daar het overleeft hebben dan zal mijn zoontje het ook wel overleven bi idni Lah!

Pagina's : [1] 2 3 4