Bekijk volle/desktop versie : kaakoperatie



Pagina's : [1] 2 3 4

31-03-2015, 11:00
Heeft iemand hier ervaring mee of ken je iemand die het heeft ondergaan?

Wil graag weten of het pijnlijk was, hoelang het herstel duurde en of je gezichtsverm erg veranderde?

31-03-2015, 11:02


Heeel pijnlijk maar wel mooi..

31-03-2015, 11:05

Citaat door barbie:
Heeel pijnlijk maar wel mooi..
Eigen ervaring?

Hoelang had je er last van na de operatie? En wat was er mooi aan uiteindelijk?

31-03-2015, 11:07
De vraag is of het noodzaak is. Je gezicht zal zeker veranderen, maar of dat in het positieve is, dat weet je niet op voorhand.

31-03-2015, 11:15


ken iemand die het gedaan heeft, heeel veel pijn maar ze is blij met resultaat, ik vind het maar bullshit maarja..

31-03-2015, 11:19

Citaat door Mirella:
De vraag is of het noodzaak is. Je gezicht zal zeker veranderen, maar of dat in het positieve is, dat weet je niet op voorhand.
Ja want ik wil mijn tanden recht hebben.

Ik vind het super eng want eenmaal gedaan kan ik niet meer terug

31-03-2015, 11:19

Citaat door Meid_:
ken iemand die het gedaan heeft, heeel veel pijn maar ze is blij met resultaat, ik vind het maar bullshit maarja..
waarom bullshit?

31-03-2015, 11:19
Ja die ik ken is zeker veranderd van gezicht!! Ook veel afgevallen. Mooi meisje was ook vantevoren. Wel zwaar voor haar geweest!!

31-03-2015, 11:21
Ken iemand bij wie het niet goed uitgepakt heeft
Vervolgens weer geopereerd. Ze ziet verder niet anders uit. Weet eigenlijk ook niet of hetgeen dat ze wou nu in orde is, want ik merk niets.

Mijn orthodontist zei me dat ik dat moest doen.
Mijn tandarts raadt me dat af. Het is een proces van 2 jaar zei ze, beugel - operatie - beugel. En ze kende wel wat patiënten die daar blijvende last aan hebben overgehouden aan vb een zenuw of een plek in de kaak die gevoelloos werd/bleef.
Als ik het echt wou, kon ik dat gerust doen maar echt nodig vond ze dat niet.

31-03-2015, 11:21

Citaat door Israenoor:
Ja die ik ken is zeker veranderd van gezicht!! Ook veel afgevallen. Mooi meisje was ook vantevoren. Wel zwaar voor haar geweest!!
Wat was er precies zwaar?

31-03-2015, 11:21
Wil t ook maar durf niet.
Ken mensen die t gedaan hebben en beide zijn super tevreden!

31-03-2015, 11:22

Citaat door Nieuwerd:
Ken iemand bij wie het niet goed uitgepakt heeft
Vervolgens weer geopereerd. Ze ziet verder niet anders uit. Weet eigenlijk ook naar of hetgeen dat ze wou nu in orde is.

Mijn orthodontist zei me dat ik dat moest doen.
Mijn tandarts raadt me dat af. Het is een proces van 2 jaar zei ze, beugel - operatie - beugel. En ze kende wel wat patiënten die daar blijvende last aan hebben overgehouden aan vb een zenuw of een plek in de kaak die gevoelloos werd/bleef.
Als ik het echt wou, kon ik dat gerust doen maar echt nodig vond ze dat niet.
brrrr dit beangstigd me weer

31-03-2015, 11:24



Citaat door Dalilaah:
Wil t ook maar durf niet.
Ken mensen die t gedaan hebben en beide zijn super tevreden!
Ja ik kom net van de ortho en heb gezegd het traject te starten, maar ik kan nog altijd terug.
De eerste keer dat die het er over had zei ik meteen nee doe ik niet maar nu ben ik behoorlijk overtuigd doch bang.

31-03-2015, 11:27
@Tes: Verricht salaat istikhaarah.
Moge Allaah het voor je vergemakkelijken. Ameen.

31-03-2015, 11:29

Citaat door Nieuwerd:
@Tes: Verricht salaat istikhaarah.
Moge Allaah het voor je vergemakkelijken. Ameen.
Wat een goed advies! Helemaal niet aangedacht, barak Allahoe feeky! Ameen

Pagina's : [1] 2 3 4