Bekijk volle/desktop versie : Tabarez na afloop over Marokko ''verrast'



31-03-2015, 08:16
"Het was een moeilijke ontmoeting, met name in de eerste helft, waar het tempo van spel hoog was. Het Marokko had meerdere malen tijdens deze periode en bleek te zijn gevaarlijk. Maar na de pauze we nam de teugels van de vergadering en hebben weten te vinden van het pad naar de netten...Deze overwinning is belangrijk voor ons. Cela zei, we konden niet het bereiken van alle doelstellingen die wij onszelf hebben gesteld voordat het spel. We waren niet op de hoogte tijdens de eerste helft, maar ik ben tevreden met het eindresultaat, "hij zei alvorens af te sluiten:" Ja, ik was verrast door de kracht van het team van Marokko. Ze maakte een goede match. De spelers werden snel en toonde mooie dingen... '

We zullen nog meer mensen verassen inchallah

31-03-2015, 12:45


Inschallah

Marokko heeft heel goed gespeeld alleen geen geluk aan hun zijde ..ze waren veel beter dan Uruguay

Ook al hebben ze verloren..dit was hoe je moet voetballen

31-03-2015, 14:29

Citaat door TetouanBarca1234:
Inschallah

Marokko heeft heel goed gespeeld alleen geen geluk aan hun zijde ..ze waren veel beter dan Uruguay

Ook al hebben ze verloren..dit was hoe je moet voetballen
Klopt, tegen wie gaan ze spelen in mei ? ik denk chili

31-03-2015, 14:42

Citaat door WeTheBest:
Klopt, tegen wie gaan ze spelen in mei ? ik denk chili
Hoezo denk je dat? Of is dat gewoon een wilde gok?

31-03-2015, 16:39


Waneer speelt marokko weer????

01-04-2015, 06:57

Citaat door MounEB:
Hoezo denk je dat? Of is dat gewoon een wilde gok?
Ik had het ergens gelezen tijdje terug t zou uruguay zijn chili brazilie maar brazilie valt nu weg en nog
Een paar zuid amerikaanse landen

01-04-2015, 20:59
Uiteindelijk zero

02-04-2015, 01:06

Citaat door Trisssintie:
Uiteindelijk zero