Bekijk volle/desktop versie : Australische pedofiel die 62 meisjes misbruikte mag van de rechter vrij



30-03-2015, 19:07

Citaat door IbnAbbas:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3014795/Australias-worst-pedophile-abused-62-GIRLS-soon-bars-judge-ended-indefinite-sentence.html
.

30-03-2015, 19:46


Als ik het zo lees zit de man in een soort TBS regeling een straf voor onbepaalde tijd uit. En een paar psychiaters zijn van mening dat de man na 14 jaar geen risico meer oplevert. De rechter gaat daar misschien in mee. Zo is het rechtssysteem daar kennelijk.

Ik zou met dit soort kindermisbruikers toch geen enkel risico willen lopen en zou ze nooit meer vrijlaten. De gewone australiers hebben al woedend gereageerd op de mogelijke vrijlating. En dat is geheel terecht. Nooit meer loslaten dit soort gekken.

30-03-2015, 20:25

Citaat door Peej:
Als ik het zo lees zit de man in een soort TBS regeling een straf voor onbepaalde tijd uit. En een paar psychiaters zijn van mening dat de man na 14 jaar geen risico meer oplevert. De rechter gaat daar misschien in mee. Zo is het rechtssysteem daar kennelijk.

Ik zou met dit soort kindermisbruikers toch geen enkel risico willen lopen en zou ze nooit meer vrijlaten. De gewone australiers hebben al woedend gereageerd op de mogelijke vrijlating. En dat is geheel terecht. Nooit meer loslaten dit soort gekken.
Het risico van recidive zou nu nog maar gemiddeld tot laag zijn, ik ben geheel gerustgesteld.
En als het mis gaat, nou ja, jammer dan! Zijn belang gaat boven eventuele kinderen die slachtoffer worden.

Ik kan mij niet voorstellen dat iemand met deze seksuele voorkeur gekoppeld aan een gebrek aan geweten door psychiaters kan worden "genezen."