Bekijk volle/desktop versie : WAAROM trouwen Mannen Van Marokko???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

28-03-2005, 16:13

Citaat door Donderstorm:
Zodat we elkaar beter leren kennen en zich aan elkaar aanpassen .Beide kanten natuurlijk.

Probeer frontale aanvallen te vermijden .
.

28-03-2005, 16:28

Je bent weer lekker op dreef
Weet je he? Het maakt mij echt niets uit, trouw lekker een vrouw uit Marokkko. Ins'Allah wordt je gelukkig. Mannen die denken dat alles beter is in Maghreb die moet ik zowieso niet!

It's their loss dat ze mij laten gaan als ze denken dat ik verwesterd ben alleen omdat ik geen hijaab draag. Men vergeet dat die vrouwen in Marokko alles doen om naar Europa te komen en daarnaast hoop ik dat je een goede fantasie hebt, zodat je jezelf voor de gek kunt houden, dat ze echt van je houdt...

3tini Visa ou Passeport

28-03-2005, 16:31
volgens mij trouwen er meer meiden uit maroc dan jongens hoor

28-03-2005, 16:35

Citaat door moulat_elmachak:
volgens mij trouwen er meer meiden uit maroc dan jongens hoor
dat denk ik dus echt niet... ik ken geen 1 vrouw die uit marokko is getrouwd..

28-03-2005, 16:36

Citaat door soufiane37:
meen je dat nou weet je hoeveel ik ken

28-03-2005, 16:38

Citaat door moulat_elmachak:
meen je dat nou weet je hoeveel ik ken
oo dan ligt het volgens mij aan mij

28-03-2005, 16:39

Citaat door soufiane37:
Ik ook niet, ze zijn bijna allemaal hooddoekloos en zijn getrouwd met nette mannen uit Nederland.

De jonge mannen die zogenaamd een heilige vrouw wilden uit Marokko, zijn inmiddels allemaal gescheiden, omdat de vrouw weg is gegaan na 3 jaar of omdat ze erachter kwamen dat ze vreemd ging met haar vriend in Marokko

28-03-2005, 16:47
@Donderstorm:
1. Denigrend praten is nummer 1 bij jou. Uitspraken als: 'wie wilt er met een halve illegaal lopen'. Ik denk eerder dat niemand wilt lopen met een zeer kortzichtig denkend persoon.

2. Je hebt niks tegen verwesterse meiden, maar je wilt er ook niks mee te maken hebben? Lijkt me niet, als ik zo een aantal van jouw reacties lees.

3. Jouw poll heeft teveel keuzemogelijkheden. Ik wil ze wel allemaal kiezen .

4. Maak je niet druk. Als je denkt dat je gelukkiger uit bent met een Marokkaanse uit Marokko, waarom trouw je daar niet mee? Niemand ligt er wakker van.

28-03-2005, 16:48

Citaat door Donderstorm:
Als ze maar een hooddoek draagt ben ik happy.
Ik gun haar die paspoort.
Want enkel strandjanetten hechten belang aan "liefde".
Wij mannen zijn uit op praktische toestanden en geen liefde.
keep it on the downlow
Als ze maar hoofddoek draagt, hoor je wel wat je zegt.
Ik merk dat het jou gewoon om het plaatje gaat, je bent bang dat je familie en vrienden je niet serieus gaan nemen.

28-03-2005, 16:49

Citaat door Questions:
Ik ook niet, ze zijn bijna allemaal hooddoekloos en zijn getrouwd met nette mannen uit Nederland.

De jonge mannen die zogenaamd een heilige vrouw wilden uit Marokko, zijn inmiddels allemaal gescheiden, omdat de vrouw weg is gegaan na 3 jaar of omdat ze erachter kwamen dat ze vreemd ging met haar vriend in Marokko
Aangezien niemand alle marokkaanse jongens kent, kan je niet spreken van allemaal. Er zijn altijd aparte gevallen. Maar zeker niet allemaal die getrouwd zijn uit Marokko zijn inmiddels gescheiden. En al helemaal niet om die reden die je hierboven aangeeft. Er zijn gelukkig genoeg Marokkaanse mannen die getrouwd zijn uit Marokko en na jaren nog steeds gelukkig samen leven.

28-03-2005, 16:58

Citaat door MerCi:
Aangezien niemand alle marokkaanse jongens kent, kan je niet spreken van allemaal. Er zijn altijd aparte gevallen. Maar zeker niet allemaal die getrouwd zijn uit Marokko zijn inmiddels gescheiden. En al helemaal niet om die reden die je hierboven aangeeft. Er zijn gelukkig genoeg Marokkaanse mannen die getrouwd zijn uit Marokko en na jaren nog steeds gelukkig samen leven.
Als je goed leest zie je dat ik praat over alle jongens die hier wonen in mijn omgeving.

Wa Salam

28-03-2005, 17:04

Citaat door Questions:
Als je goed leest zie je dat ik praat over alle jongens die hier wonen in mijn omgeving.

Wa Salam
Kon het er niet uit lezen dat je alleen over jouw omgeving spreekt, in dat geval gaat mn reactie over men die in het algemeen zo spreekt .

28-03-2005, 17:04

Citaat door Donderstorm:
Indeed.Dat is toch al een goed begin he.De liefde voor die hijaab zal zeker
groeien tot die onmisbaar zal zijn voor haar .
Maar een man die trouwt met een hoofddoekloze krijgt van dag 1 een stempel dat hij nooit meer zal kunnen wegvegen.

Dus wie wint .Ik of hij ?Je mag 1 keer raden.
Never mind met jou valt niet te praten. Je bent zo koppig dit zit gewoon in je hoofd en is er niet uit te praten.

1 vraag. Stel je leert een bent a ness kennen ze draagt geen hijaab en niemand van je familie of vrienden kent haar. Voor jou wil ze hem gaan dragen, GELIJK!
Wat doe je dan?

28-03-2005, 17:06

Citaat door MerCi:
Kon het er niet uit lezen dat je alleen over jouw omgeving spreekt, in dat geval gaat mn reactie over men die in het algemeen zo spreekt .
No prob

28-03-2005, 17:32

Citaat door Donderstorm:
Dezelfde meiske maar ze draagt de hijaab een paar maanden voor ik haar leer kennen 3,4,18 maanden.In identiek dezelfde situatie me dezelfde woorden,maar ik weet niet dat ze vroeger de hijaab niet heeft gedragen, enz .Dan vraag ik met veel tact en plezier haar hand.Als ik dan te weten kom dat ze dat onlangs maar draagt .Daar lig ik niet wakker van omdat ze nu heeft besloten om te doen wat ze denkt te moeten doen .
Thnx voor beantwoorden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6