Bekijk volle/desktop versie : Trouwen met een vrouw voordat je met haar geslapen hebt



Pagina's : [1] 2 3

30-03-2015, 16:12

Citaat door mocrogirl_hajat:
Veel Marokkaanse vrouwen schijnen hele nare gewoontes te hebben in de slaapkamer. Eens ze in slaap zijn gevallen, hebben ze geen controle meer over hun anusspieren en knallen ze luidrichtige windjes eruit (met soms het risico dat er een stukje poep mee naar buiten komt). Als dat nog niet alles is, zijn het vaak ook nog snurkers. Wat zou je doen als je eens je getrouwd erachter komt dat je vrouw een snurker en schetelater is in bed?
.

30-03-2015, 16:18


Denk je echt alles gehad te hebben komt weer zo iemand die urenlang aan een jointje heeft gezeten

30-03-2015, 16:19

Citaat door mohand_serieus:
Denk je echt alles gehad te hebben komt weer zo iemand die urenlang aan een jointje heeft gezeten
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

30-03-2015, 16:22
want een het Marokkaanse vrouwenlichaam werkt anders dan het Nederlandse vrouwenlichaam .

30-03-2015, 16:27



Citaat door mocrogirl_hajat:
Oh, jij bent al blij dat er überhaupt een vrouw met jou in bed wilt liggen. Zo kan het ook, echter is mijn topic niet gericht tot lelijke jongens.
dat jouw anusspieren uitgerekt zijn door je vriendje betekent niet dat het bij iedereen zo is.

30-03-2015, 16:28

Citaat door mohand_serieus:
Denk je echt alles gehad te hebben komt weer zo iemand die urenlang aan een jointje heeft gezeten


Citaat door Meid_:
want een het Marokkaanse vrouwenlichaam werkt anders dan het Nederlandse vrouwenlichaam .

30-03-2015, 16:32

Citaat door mohand_serieus:
Denk je echt alles gehad te hebben komt weer zo iemand die urenlang aan een jointje heeft gezeten
Hahahahha heb hier nooit aan gedacht omg echt he!!

30-03-2015, 16:38
Hoeveel vrouwen heb je onderzocht dat je spreekt over veel?
Graag onderbouwen met statistische cijfers: leeftijd, woonplaats, roots uit Marokko.
Help de mannen om de juiste keus te maken.

30-03-2015, 17:06

Citaat door Autodidakt:
Is normaal als men last heeft van winderigheid. Wordt ook wel flatulentie genoemd.
haha gaat nog veel verder joh, deze mevrouw heeft er onderzoek naar gedaan en heeft geconstateerd dat dit voornamelijk bij Marokkaanse vrouwen gebeurd .

Tegjoetch 1e klas.

30-03-2015, 17:13

Citaat door mohand_serieus:
Denk je echt alles gehad te hebben komt weer zo iemand die urenlang aan een jointje heeft gezeten
Volgens mij iets sterkers

30-03-2015, 17:13

Citaat door mocrogirl_hajat:
Deze topic raakt je diep, wat heb ik gedaan, I've created a monster.
die gassen waar jij het over hebt, die bij Marokkaanse dames ontsnappen uit hun anus volgens jou.. daar heb jij teveel van in je mond. Misschien is er bij jou wat mis gegaan.. als enige Marokkaanse meid!

30-03-2015, 17:13

Citaat door Autodidakt:
Bron. Hard to believe.
Ask her hahaha waarom vraag je mij bronnen, zij beweert het toch?

30-03-2015, 17:14


Dit is pampertje mensen, is geen vrouw of meisje..

30-03-2015, 17:15

Citaat door mohand_serieus:
Denk je echt alles gehad te hebben komt weer zo iemand die urenlang aan een jointje heeft gezeten
Hahahaha


30-03-2015, 17:20
wat .

Pagina's : [1] 2 3