Bekijk volle/desktop versie : Moeite met rijbewijs of theorie?



30-03-2015, 10:08
Pm me dan gauw.






Cbr medewerker.

30-03-2015, 11:44


me!:

30-03-2015, 15:50
Dames niet erin trappen. Alles gaat nu via een laptop met touchscreen. Elk persoon krijgt aparte vragen. En je hebt meer tijd om na te denken.

31-03-2015, 17:26

Citaat door mele3youn2:
Dames niet erin trappen. Alles gaat nu via een laptop met touchscreen. Elk persoon krijgt aparte
vragen. En je hebt meer tijd om na te denken.
Waarin trappen?

Zoubidaaa als je niks weet hou je vingers bij je

31-03-2015, 18:08


Ik ken mensen die bereid zijn 5000 euro voor een rijbewijs te betalen. Ik weet uit ervaring dat niemand een rijbewijs oor je kan regelen in deze tijden. Wat wel mogelijk is, en dat is dan ook echt de enige mogelijkheid, dat iemand anders op jou paspoort gaat afrijden. Iets anders is niet mogelijk en is niets minder dan oplichting. Ik ken genoeg jongens die mensen oplichten, hij struint alle fora's af vraagt 1000 euro aanbetaling en garandeert je vervolgens binnen x aantal werkdagen een rijbewijs. 1 malloot per week staat gelijk aan 4000 euro extra inkomsten per maand (niemand kan aangifte doen dus opgepakt worden ze toch niet).

04-04-2015, 14:54

Citaat door Kweetgeennaam:
Ik ken mensen die bereid zijn 5000 euro voor een rijbewijs te betalen. Ik weet uit ervaring dat niemand een rijbewijs oor je kan regelen in deze tijden. Wat wel mogelijk is, en dat is dan ook echt de enige mogelijkheid, dat iemand anders op jou paspoort gaat afrijden. Iets anders is niet mogelijk en is niets minder dan oplichting. Ik ken genoeg jongens die mensen oplichten, hij struint alle fora's af vraagt 1000 euro aanbetaling en garandeert je vervolgens binnen x aantal werkdagen een rijbewijs. 1 malloot per week staat gelijk aan 4000 euro extra inkomsten per maand (niemand kan aangifte doen dus opgepakt worden ze toch niet).
gewoon eerlijk behalen is het beste wordt je ook niet belazerd en het kost je niet zoveel