Bekijk volle/desktop versie : zaki met 3-5-2



28-03-2005, 14:06
zaki speelt elke wedstrijd met de 3-5-2
veel mensen zeuren daarover
ik vraag me af wat jij graag zou willen zien en geef ook gelijk de opstelling

28-03-2005, 16:23


een 4-3-3 opstelling is de meest gangbare systeem voor Marokko zeker met het huidige aantal spelers en je kan er van daaruit makkelijk terugvallen op 4-4-2 en zo of aanvallender of juist controlerender spelen met kharja centraal op het middenveld zorg je voor een link naar het middenveld en kan bijvoorbeeld naybet meekomen tijdens aanvallen(opbouw) of worden gevaarlijke tegenspelers uitgeschakeld de backs zorgen voor extra druk naar voren en met hun voorzetten(vooral el kaddouri)kunnen kopsterke spitsen(chamach)bereikt worden iajour is een goaltjesdief 1 bal voor hem in de 16 meter is een goal die moet er gewoon staan nater en abdesaddki zijn harde werkers en goede bal afpakkers hun aanwezigheid op dat middenveld samen met kharja zorgt voor evenwicht.


-----------------------------------------------------------------zaza----------------------------------------------------------------------------------------------regragui-------------------------naybet-------------------------- tallal----------------------elkaddouri---

---------------------------------nater----------------------kharja-------------------------abdesaddki--------

-----------------------------------------------------------zairi----------------------------------------

-----------------------------------------chamach--------------------iajour-------------------------------------------

op de bank:
el hamdaoui
skitioui
boussabon
hadji
ouaddou
aboucherouane
tajedinne
sinouh
erbati
safri
boutahar
moha

28-03-2005, 17:18
ik vind da ouadou er zeker bij hoort ik vindt hem 1 van de beste verdedigers van marokko.
hij zorgt er voor dat alle corners minder gevaar opbrengen en zelf zorgt hij voor gevaar bij corners tegen het andere team.

----------------------zaza-------------------------
-----------naybet----------ouadou---------------
-elkarkouri---------------------------elkaddouri-
---------------kharja--abdessadki---------------
zairi-----------------------------------------sektoui
----------chamack--------boussaboun----------


op de bank:

moha
regragui
hadji
elhamdoui
sinouh
aboucherwane
boutahar
erbati
ahanfouf
etc

28-03-2005, 21:56

Citaat door maghribie:
ik vind da ouadou er zeker bij hoort ik vindt hem 1 van de beste verdedigers van marokko.
hij zorgt er voor dat alle corners minder gevaar opbrengen en zelf zorgt hij voor gevaar bij corners tegen het andere team.

----------------------zaza-------------------------
-----------naybet----------ouadou---------------
-elkarkouri---------------------------elkaddouri-
---------------kharja--abdessadki---------------
zairi-----------------------------------------sektoui
----------chamack--------boussaboun----------


op de bank:

moha
regragui
hadji
elhamdoui
sinouh
aboucherwane
boutahar
erbati
ahanfouf
etc

nou ik hoop het Zaki dat ie het kan zien hier kan Marokko een goede rusltaat halen

29-03-2005, 03:50


Ouadou maakt te veel fouten, door hem scoorde tunesie 2 keer. en ik ken hem alleen van het Marokkaanse elftal. Favo opstelling is 4-3-3

-------------------------------------------------Sinouh---------------------------------------

-------------------------------------------------Naybet---------------------------------------

----------------reqragui----------------------Karkouri------------------Elkadouri--------

-----------Zairi------------------------------- Boutahar-----------------Kharja------------

------------Sektioui-------------------------------------------------Boussaboun------------

------------------------------------------------Chamakh---------------------------------------


Wissels:

Saber
Hadji
Bakkati
Elhamdoui
abdesaddaki
Ait arif
Boukhari
Moha
Zaza

29-03-2005, 11:14

Citaat door Powerfullmocro:
Ouadou maakt te veel fouten, door hem scoorde tunesie 2 keer. en ik ken hem alleen van het Marokkaanse elftal. Favo opstelling is 4-3-3

-------------------------------------------------Sinouh---------------------------------------

-------------------------------------------------Naybet---------------------------------------

----------------reqragui----------------------Karkouri------------------Elkadouri--------

-----------Zairi------------------------------- Boutahar-----------------Kharja------------

------------Sektioui-------------------------------------------------Boussaboun------------

------------------------------------------------Chamakh---------------------------------------


Wissels:

Saber
Hadji
Bakkati
Elhamdoui
abdesaddaki
Ait arif
Boukhari
Moha
Zaza
Saber meen je toch niet?