Bekijk volle/desktop versie : Wonderen in de baarmoeder



28-03-2015, 02:56
“Allah wijst elke schoot (baarmoeder) een engel toe die zegt: “O Heer! Een druppel zaad. O Heer! Een stolling. O Heer! Een kleine klont vlees.”
Als Allah dan wenst om deze schepping te voltooien, vraagt de engel: “O Heer! zal het mannelijk of vrouwelijk worden, zal het ellendig of gezegend zijn, en hoeveel zal zijn proviand zijn? En hoe oud zal hij worden?”
Alles wordt geschreven, terwijl het kind zich nog in de baarmoeder bevindt.”

Deze Hadith is overgeleverd door Anas ibn Malik (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem). De Hadith staat overgeleverd in Bukharie.

28-03-2015, 12:03


Kopieer en plakwerk.

28-03-2015, 14:23

Citaat door MonkeyMan:
“Allah wijst elke schoot (baarmoeder) een engel toe die zegt: “O Heer! Een druppel zaad. O Heer! Een stolling. O Heer! Een kleine klont vlees.”
Als Allah dan wenst om deze schepping te voltooien, vraagt de engel: “O Heer! zal het mannelijk of vrouwelijk worden, zal het ellendig of gezegend zijn, en hoeveel zal zijn proviand zijn? En hoe oud zal hij worden?”
Alles wordt geschreven, terwijl het kind zich nog in de baarmoeder bevindt.”

Deze Hadith is overgeleverd door Anas ibn Malik (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (Allah’s vrede en zegeningen zij met hem). De Hadith staat overgeleverd in Bukharie.
SoebhanAllah, het is echt een wonder..

Soms vraag ik me af hoe kan men nou ongelovig zijn

28-03-2015, 14:40

Citaat door Wasatiyah:
SoebhanAllah, het is echt een wonder..

Soms vraag ik me af hoe kan men nou ongelovig zijn
ja.

28-03-2015, 14:54



Citaat door mocropipo:
Kopieer en plakwerk.
Hoe kan het dan ook anders knulleke met Ahadeeth en/of dalil? En waarom commentaar op (verspreiding van) de woorden van Rasúl Allah sal Allah alayhi wa salaam?

Je ziet liever valse koranteksten van valse paleisgeleerden hé...