Bekijk volle/desktop versie : zelfmoordplegen of doorgaan?



25-03-2015, 07:21
wat wordt het

25-03-2015, 07:26


Doorgaan! (Afhankelijk met wat je doorgaat?)

25-03-2015, 07:30
doorgaaan doorggaaaan!!! Bedenk maar dat je geen oplossing of rust kunt vinden na je zelfmoord! En weet wat je tewachten gaat staan ............!! Dus dooorgaaaan!!



Maar bedenk nu eigenlijk met wat doorgaaan

25-03-2015, 07:47
Het leven zit vol van bebroevingen, je wordt getest. Dus doorgaan!

25-03-2015, 09:16


Ya ALLAH wees ons barmhartig
Ya ALLAH leidt ons want jij bent de rechtgeleide

Wees standvastig beste mensen shaytan loert maar om de hoek.
Ook al zijn jouw problemen zo groot als de aardbol, wees dankbaar voor de beproevingen later zal dit jou enkel baten bi idni lah en zal je meer aankunnen in het leven.

Geen enkel reden maar dan ook geen enkel reden rechtvaardigt zelfmoord.

Allen zullen we komen te overlijden, ieder zijn dag, plaats en uur.
Laat dit aan ALLAH over immers is dit zijn taak, niet de onze.
ALs mens zijnde kan je dit eigenhandig bepalen, maar denkt aan het hiernamaals.

Wij zullen allemaal berechtigd worden voor onze zondes en men kan vergeven worden voor zijn zondes door onze Rahmaan.
Bepaalde zondes worden nooit vergeven en daar valt zelfmoord onder.

Inchallah zul je hier niet meer aan denken en moest dit gebeuren an3al alshaytan zet jou neer en denk aan het hiernamaals en haar bestraffing hiervoor.
Ga gewoon door in het leven, 'het leven is vallen, uzelf oppakken, opstaan en weer doorgaan

Ya ALLAH ARHAMNA

ALLAH fi 3awnak

25-03-2015, 09:24
Doorgaan, wat het ook is. Je kan altijd verbeteren. Zelfmoord is een zonde die je nooit kan goedmaken.

25-03-2015, 12:11
Doorgaan. Uiteindelijk komt alles goed

Daarnaast is zelfmoord niet toegestaan in de islam

25-03-2015, 12:34
Waarom ga je moeite doen, laat het over aan de engel, het is zijn werk. Je gaat toch dood op dat moment.

25-03-2015, 12:44
Serieus?? oh dit vind ik echttttt erg wolah!!!

25-03-2015, 12:57
Zelfmoord plegen.

25-03-2015, 13:11
Wat een rare topic

25-03-2015, 13:24
Het is dus niet waar? Jeetje dat mensen daar grappen over kunnen maken vind ik echt ziek!

25-03-2015, 13:32


Ik heb dezelfde gedachtes als jij, op maandag wilde ik mezelf voor de trein gooien
ik stond geparkeerd en zat te janken als een kind in mijn auto, wilde uitstappen maar kon het niet omdat ik bang ben voor de bestraffing

25-03-2015, 13:40
Het moment dat we in ons graf liggen helemaal alleen en beseft dat je werkelijk dood bent.
We moeten ons afvragen of we er goed op zijn voorbereid.

25-03-2015, 13:41

Citaat door Borderline:
Ik heb dezelfde gedachtes als jij, op maandag wilde ik mezelf voor de trein gooien
ik stond geparkeerd en zat te janken als een kind in mijn auto, wilde uitstappen maar kon het niet omdat ik bang ben voor de bestraffing
Moet je niet doen. Laatst gooide een nog heel jong iemand zich voor de trein waar mijn man bij was. Hij was wel een niet moslim maar een moslim moet beter weten. Hoe zwart het ook is in je leven zoek jouw toevlucht in onze dien en vrees Allah en zijn bestraffing. Je wilt niet in die toestand bij Allah komen.

Ik hoop echt incha'allah dat je hulp zoekt ook al is het zo zwaar. Zet door meid en moge Allah soubhana wata3ala jou hiervan genezen.