Bekijk volle/desktop versie : De eerste brood capsule machine ter wereld!!



Pagina's : [1] 2

24-03-2015, 09:03
[video=youtube;q-uACctglgE]https://www.youtube.com/watch?v=q-uACctglgE[/video]
http://https://www.youtube.com/watch?v=q-uACctglgE




24-03-2015, 09:38


Waaaaattt.

24-03-2015, 09:40
Wat een onzin, dat klein beetje brood is niet eens genoeg voor de Marokkaanse gezinnen..
Komen ze met een halve brood......

24-03-2015, 09:44

Citaat door Milky_:
Waaaaattt.


Ja meis, net zoals de nespresso apparatuur. Gewoon cup erin en wachten maar

Citaat door Neda:
Wat een onzin, dat klein beetje brood is niet eens genoeg voor de Marokkaanse gezinnen..
Komen ze met een halve brood......



Wahaha ya takabosht
Voor de Hollanders is het meer dan genoeg

24-03-2015, 09:45



Citaat door Neda:
Wat een onzin, dat klein beetje brood is niet eens genoeg voor de Marokkaanse gezinnen..
Komen ze met een halve brood......
echt he

24-03-2015, 09:45

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Ja meis, net zoals de nespresso apparatuur. Gewoon cup erin en wachten maar



Wahaha ya takabosht
Voor de Hollanders is het meer dan genoeg



Yas, sorry, maar ik eet dat stukje brood in 1 hap....

Ze moeten een capsule maken voor de Marokkaanse gezinnen....

24-03-2015, 09:46
Ja zag ik 2 wkn geleden dacht echt tazzzz. Wil je een beetje brood betaal je per capsule 3 euro en nog weet je nie wat voor chemische zooi erin zit. Kun je net zo goed gewoon in de winkel halen.

24-03-2015, 09:46

Citaat door oumjawhara:
echt he



Ja, komen ze met een halve brood waaruit je maar 5 sneetjes kan krijgen ofzo.
Zijn ze de grote gezinnen vergeten waar de kinderen in grote aantallen aan tafel gaan

"kinderen, het is een grote dag vandaag, vandaag eten we vers brood, alleen je mag maar een klein stukje"

24-03-2015, 09:47
Dalilaah. Daar dacht ik ook aan, die capsules zullen dan wel een fortuin kosten.

24-03-2015, 09:50

Citaat door Neda:
Yas, sorry, maar ik eet dat stukje brood in 1 hap....

Ze moeten een capsule maken voor de Marokkaanse gezinnen....


Echt een Marokkaanse shem
Voor Marokkaanse gezinnen zullen al die capsules toch nooit toereikend zijn. Waarom denk je dat de Marokkaanse en Turkse bakkers zoveel klandizie hebben



Citaat door Dalilaah:
Ja zag ik 2 wkn geleden dacht echt tazzzz. Wil je een beetje brood betaal je per capsule 3 euro en nog weet je nie wat voor chemische zooi erin zit. Kun je net zo goed gewoon in de winkel halen.
Ja precies. Maar mensen denken echt dat dit de uitvinding van de eeuw is. Collega's zijn van plan dit aan te schaffen

24-03-2015, 10:00

Citaat door Neda:
Ja, komen ze met een halve brood waaruit je maar 5 sneetjes kan krijgen ofzo.
Zijn ze de grote gezinnen vergeten waar de kinderen in grote aantallen aan tafel gaan

"kinderen, het is een grote dag vandaag, vandaag eten we vers brood, alleen je mag maar een klein stukje"
mijn man zou zeggen wat moet hier mee dat zal mijn maag niet vullen hoor


24-03-2015, 10:02
Is gewoon een voortborduursel op de broodbakmachine.
Daar heb je ook kant en klaar broodmixen van heel goedkoop naar biologisch. Dit is als je niet teveel moeite wilt doen voor vers brood. Anders kan je zelf meel bij de molen halen. Die machine doet ook alles voor je. Ik ben benieuwd of dit een succes word.

ik zag'm trouwens eerder bij blokker en die capsules zijn duur man

24-03-2015, 10:06



Citaat door Yas_Mi_Ne:
Echt een Marokkaanse shem
Voor Marokkaanse gezinnen zullen al die capsules toch nooit toereikend zijn. Waarom denk je dat de Marokkaanse en Turkse bakkers zoveel klandizie hebben




Ja precies. Maar mensen denken echt dat dit de uitvinding van de eeuw is. Collega's zijn van plan dit aan te schaffen
Vind ik ziek!

24-03-2015, 10:07

Citaat door Milky_:
Dalilaah. Daar dacht ik ook aan, die capsules zullen dan wel een fortuin kosten.
Ja duurste was 3 euro geloof ik.

24-03-2015, 10:13
Oh my god, dacht laat ik het filmpje ff bekijken. Die dombo op het eind doet net alsof ze klaarkomt ofzo van dat brood

Sorry voor mn taal, maar wat belachelijk dit hahaha

Pagina's : [1] 2