Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel kleding/schoenen hebben jullie?



23-03-2015, 12:52
Mijn kast puilt uit maar ik zie er toch vaak hetzelfde uit. En soms dan zie ik van die meiden die er elke keer anders uitzien en als ik dan bijvoorbeeld hun kledingkast zie hebben ze niet eens zo gigantisch veel kleding. Ze kunnen gewoon beter combineren of afwisselen ofzo.
Ik wil nu mn kast gaan ordenen en zonodig aanvullen. Heb niet zoveel blazers dus ga daar een paar extra van aanschaffen want merk wel dat je er zo steeds anders uit kan zien ook al heb je dezelfde jurk of tuniek aan.

Tips please .

23-03-2015, 12:55


Ik had enorm veel kleding, heb daar vorig jaar zeker de helft van weggedaan.
Nu koop ik bewuster en probeer ik me in te beelden bij wat het zou passen van m'n kleding die ik al heb.

Schoenen loopt nog steeds de spuigaten uit, heb echt iets met schoenen..

23-03-2015, 12:58
I know what you mean....


Ik zie er ook altijd het zelfde eruit, maar kan niets vinden in mijn kast..
Terwijl ik weinig voor mezelf koop, maar moet leren weggooien.



Door deze topic even toch gestimuleerd om eens grondig te gaan uitzoeken

23-03-2015, 16:46

Citaat door Neda:
I know what you mean....


Ik zie er ook altijd het zelfde eruit, maar kan niets vinden in mijn kast..
Terwijl ik weinig voor mezelf koop, maar moet leren weggooien.



Door deze topic even toch gestimuleerd om eens grondig te gaan uitzoeken
Denk dat veel vrouwen dit probleem hebben. Als ik iets zie wat ik echt mooi vind dan vind ik het eeer te duur en denk ik daar koop ik liever 4/5 dibgen van. Uiteindelijk draag ik die nooit omdat ik er niet weg van ben. Terwijl als ik dat item koop wat ik echt mooi vind dan heb ik er meer aan. Dit weekend ga ii ook uitruimen en weggooien

23-03-2015, 16:48



Citaat door MAROKKOPUUNTNL:
Ik had enorm veel kleding, heb daar vorig jaar zeker de helft van weggedaan.
Nu koop ik bewuster en probeer ik me in te beelden bij wat het zou passen van m'n kleding die ik al heb.

Schoenen loopt nog steeds de spuigaten uit, heb echt iets met schoenen..
Ja dat moet ik ook gaan doen. Soms koop ik wel s iets in een heel gekke kleur of druk patroon en heb er dan niks neutraals bij om te dragen

23-03-2015, 16:50
Mijn kleding past nog in de kasten. Heb laatst 7 vuilniszakken gevuld met kleding en weggegeven.

Schoenen durf ik me niet over uit te laten, dat is gewoonweg schandalig.

23-03-2015, 19:05
Toen ik thuis woonde ruimde mijn moeder ons kasten jaarlijks en gaf ons kleding weg voor marokko., we kochten te veel en kast puilde uit. Nu heb ik kleding in kast die 10 jr oud zijn hahah, ik koop alleen als met sale 70% af is.

23-03-2015, 19:12
Ik koop niet veel kleding. Meestal koop ik bij H&M. Af en toe bij Vero Moda.
Van schoenen heb ik 2 paar laarzen en 2 paar enkellaarsjes. En sneakers.
Ballerina's en slippers voor de zomer. En nog sandalen voor zomer.

23-03-2015, 19:15
Same problem here....maar vanaf nu inschaallah bewust kopen...heb laatst ook veel weggedaan...wat by my scheelt is dat ik graag kleding weggeef mr goed is niet zo goed voor de porto...

Ben verslaafd aan tassen wn schoenen..

23-03-2015, 19:17
Iedereen is bijna verslaafd aan schoenen.

23-03-2015, 19:27

Citaat door sara1987234:
Ja dat moet ik ook gaan doen. Soms koop ik wel s iets in een heel gekke kleur of druk patroon en heb er dan niks neutraals bij om te dragen
Ja ik had dus een heel veel van deze dingen die gewoon nergens bij gingen, heb zelfs dingen met prijskaartje nog aan weggedaan omdat ik het gewoon niet droeg en dan neemt het weer plaats in voor niets..

Schoenen is echt een ander zaak, ik weet echt niet waarom maar ik ben gek op ze, heb geloof ik over de 60 paar.