Bekijk volle/desktop versie : Ik wil hem niet meer



27-03-2005, 21:41
To cut a long story short...

Een jongen kom mij zeer binnenkort om mijn hand vragen, daarvoor hebben we niet echt een relatie gehad, we hebben elkaar leren kennen altijd in het bijzijn van een mahram. Dit was alweer een tijdje geleden c 4 maandjes geleden, door een plotselinge overlijden van een familielid hebben we het moeten uitstellen. Maár in die tussentijd heb ik een andere jongen leren kennen, deze jongen heeft me laten weten dat hij graag verder met me wil, ik ook met hem maar dat heb ik hem nooit laten weten gewoonweg omdat het toch alleen tot fitna leidt zolang ik nog choetba heb met die andere, hmmz i'm doomed

27-03-2005, 21:42


dus nu wil je de eerst niet meer

27-03-2005, 21:44
Meid zolang je niet getrouwd bent en geen gekke dingen hebt gedaan dan maakt het toch niet uit welke jongen je neemt? Als jij er maar gelukkig van wordt en je ouders draaien wel bij en als die jongen (die je niet meer wilt) respect voor je heeft zal hij het begrijpen!!!!

27-03-2005, 21:48
weet je wat je nu moet doen

naar 8 hoog gaan van een flat en je zelf naar beneden gooi kk xxxx die je bent ...

een moslima hoort niet eens een elatie voor een huwelijk te hebben

latrsssssssss kk sleeeeeeeetttt

27-03-2005, 21:54



Citaat door Habibinur:
Meid zolang je niet getrouwd bent en geen gekke dingen hebt gedaan dan maakt het toch niet uit welke jongen je neemt? Als jij er maar gelukkig van wordt en je ouders draaien wel bij en als die jongen (die je niet meer wilt) respect voor je heeft zal hij het begrijpen!!!!
Hoe zal iemand hiervoor respect kunnen opbrengen, betwijfel het met hem

27-03-2005, 21:58
salaam meid

als je nog niet getrouwd bent kun je het altijd afzeggen.als je weet dat je met die andere jongen gelukkig word en zeker weet dat hij om je hand komt vragen.moet je het doen.
wens je succes

27-03-2005, 22:01

Citaat door mohammed_112:
weet je wat je nu moet doen

naar 8 hoog gaan van een flat en je zelf naar beneden gooi kk xxxx die je bent ...

een moslima hoort niet eens een elatie voor een huwelijk te hebben

latrsssssssss kk sleeeeeeeetttt
jij weet duidelijk niet veel van de islam af

27-03-2005, 22:04

Citaat door mohammed_112:
weet je wat je nu moet doen

naar 8 hoog gaan van een flat en je zelf naar beneden gooi kk xxxx die je bent ...

een moslima hoort niet eens een elatie voor een huwelijk te hebben

latrsssssssss kk sleeeeeeeetttt
Fal yataqoo Allaha walyaqoulo qawlan sadidaan

Laat ook maar mensjes, hier op m.nl om advies vragen
What was i thinking

27-03-2005, 22:04

Citaat door mohammed_112:
weet je wat je nu moet doen

naar 8 hoog gaan van een flat en je zelf naar beneden gooi kk xxxx die je bent ...

een moslima hoort niet eens een elatie voor een huwelijk te hebben

latrsssssssss kk sleeeeeeeetttt
en die taalgebruik van jouw mag wel? dan heet je nog wel mohammed verander die naam van jouw liever voordat je dit soort taal gebruikt!

27-03-2005, 22:06

Citaat door Mibe3osen:
To cut a long story short...

Een jongen kom mij zeer binnenkort om mijn hand vragen, daarvoor hebben we niet echt een relatie gehad, we hebben elkaar leren kennen altijd in het bijzijn van een mahram. Dit was alweer een tijdje geleden c 4 maandjes geleden, door een plotselinge overlijden van een familielid hebben we het moeten uitstellen. Maár in die tussentijd heb ik een andere jongen leren kennen, deze jongen heeft me laten weten dat hij graag verder met me wil, ik ook met hem maar dat heb ik hem nooit laten weten gewoonweg omdat het toch alleen tot fitna leidt zolang ik nog choetba heb met die andere, hmmz i'm doomed
salaam alaikoem, je zal toch echt duidelijk tegenover die eerste moeten zijn, het is niet eerlijk tegenover hem om hem aan het lijntje te houden wetend dat je met die tweede verder wil insjaAllah....