Bekijk volle/desktop versie : ik snap iets niet



Pagina's : [1] 2 3

27-03-2005, 21:05
kijk, als je gaat trouwen, neem je een ziyana en die kleed je drie of vier keer om ligt eraan hoeveel kleedjes je neemt.

maar als je man je kmot ophalen draag je je bruidsjurk toch? verbeter me als ik het fout heb

dan ga je met je man mee naar zijn familie moet je dan die neggafa meenemen? en moet je dan weer al die kleedjes opnieuw aan of wat

help me meiden want ik ben de draad kwijt

27-03-2005, 21:41


DAT VRAAG IK ME OOK AF.
hELLUUUP AUB

27-03-2005, 21:42
hihihi ewa meiden die getrouwd zijn help ons dan

27-03-2005, 22:02


dat heb ik me ook al jaren afgevraagd...

wa salam

27-03-2005, 23:08


Jij houd je feest op bv. de vrijdag en je man komt je ophalen op de zaterdag.

Nou vrijdag heb je een negaffa en op zaterdag kan je haar weer boeken bij je man.
Met andere kleding natuurlijk, je moet het gewoon verdelen, bv 3 jurken op vrijdag en 2 jurken bij je man.

is het zo duidelijk genoeg meiden.

28-03-2005, 00:44

Citaat door faatje85:
Jij houd je feest op bv. de vrijdag en je man komt je ophalen op de zaterdag.

Nou vrijdag heb je een neggafa en op zaterdag kan je haar weer boeken bij je man.
Met andere kleding natuurlijk, je moet het gewoon verdelen, bv 3 jurken op vrijdag en 2 jurken bij je man.

is het zo duidelijk genoeg meiden.
ja klopt je kan haar altijd weer huren dus 2 keer !

28-03-2005, 00:46
Bij ons is het zo:...

Vrijdag is mijn hennadag.
Mijn man doet die dag dan Araziek (ikweet niet of dit nog vaak voorkomt bij marokkanen??!! )...

Zaterdag komt mijn man mij rond euhm...twee uur drie uur halen ofzo.
Ik heb dan mijn bruidskleed aan incha allah.
We rijden met vele auto's en fotograve en cameravrouw naar een park.
Daar foto's enzo..je weet wel..

Dan rond een uur of vijf, half zes 's avonds gaan we met zijn allen naar de zaal waar zowel de familie van mijn verloofde zit als die van mij. (vrouwen dan h&eacute en dan ja..neggafa, dansen, amuseren enzo...en dan rond een uur of drie vier in de nacht brengen ze ons naar ons hotel. .

mannen komen bij ons de vrijdag.
dus vrijdag is mannendag en zaterdag is vrouwendag.

zo gaat dat hier tewerk in belgie tegenwoordig.

Ik zeg nu alleen wat ik denk dat het gaat worden incha allah hé ...

Succes...

28-03-2005, 02:00
dus als hij je komt ophalen dan heb je je witte bruidsjurk al aan...maar dan is het toch geen verrarissing meer..

Wa salam

28-03-2005, 02:04

Citaat door ambitiontje:
dus als hij je komt ophalen dan heb je je witte bruidsjurk al aan...maar dan is het toch geen verrarissing meer..

Wa salam

Indien je tegen mij bezig bent: hier mijn antwoord.


Inderdaad.
Want 's nachts wanneer we weggaan naar hotel dus, doe ik gewoon een witte djellaba aan.
Die bruidsjurk is gewoon voor overdag de foto's enzo int park en daar eindigd het dan.

Tenzij k de jurk terug ga aandoen na de kleedjes van deneggafa 's nachts voor de taart te snijden en voor de 'slowdance'...Daar ben k nog niet zo uit weet je .


28-03-2005, 02:46

Citaat door marocina:

dan ga je met je man mee naar zijn familie moet je dan die neggafa meenemen? en moet je dan weer al die kleedjes opnieuw aan of wat
Hmm..
Waarom gaat hij je na de bruiloft meenemen, naar zijn familie?

28-03-2005, 04:02
Zo weet ik dat ook weer

28-03-2005, 04:07

Citaat door SweetRose:
Bij ons is het zo:...

Vrijdag is mijn hennadag.
Mijn man doet die dag dan Araziek (ikweet niet of dit nog vaak voorkomt bij marokkanen??!! )...

Zaterdag komt mijn man mij rond euhm...twee uur drie uur halen ofzo.
Ik heb dan mijn bruidskleed aan incha allah.
We rijden met vele auto's en fotograve en cameravrouw naar een park.
Daar foto's enzo..je weet wel..

Dan rond een uur of vijf, half zes 's avonds gaan we met zijn allen naar de zaal waar zowel de familie van mijn verloofde zit als die van mij. (vrouwen dan h&eacute en dan ja..neggafa, dansen, amuseren enzo...en dan rond een uur of drie vier in de nacht brengen ze ons naar ons hotel. .

mannen komen bij ons de vrijdag.
dus vrijdag is mannendag en zaterdag is vrouwendag.

zo gaat dat hier tewerk in belgie tegenwoordig.

Ik zeg nu alleen wat ik denk dat het gaat worden incha allah hé ...

Succes...
Bij ons gaat het ook zo

28-03-2005, 10:10



Citaat door SweetRose:

Indien je tegen mij bezig bent: hier mijn antwoord.


Inderdaad.
Want 's nachts wanneer we weggaan naar hotel dus, doe ik gewoon een witte djellaba aan.
Die bruidsjurk is gewoon voor overdag de foto's enzo int park en daar eindigd het dan.

Tenzij k de jurk terug ga aandoen na de kleedjes van deneggafa 's nachts voor de taart te snijden en voor de 'slowdance'...Daar ben k nog niet zo uit weet je .

ik ben slim geweest ik heb een jurk die je op 2 manieren dragen kan dan ziet hij eropeens heeeeeeeel anders uit!Bespaart me een verkleedactie

28-03-2005, 10:35
Doen jullie dan echt twee maal negaffa? Zoveel energie heb ik niet. Ik zie het eerder zo voor me;

Vrijdag doe ik mijn simpele hennafeest thuis, geheel traditioneel met familie en vriendinnen.
De volgende dag, zaterdag dus, vier ik mijn trouwfeest gezamelijk met mijn man en beide onzer families. Hij haalt me dan thuis op in mijn bruidsjurk. We gaan fotos maken buiten en daarna gaan we naar de zaal waar we ons gezamelijke feest zullen houden. Daar heb ik dan mijn negaffa. Dat lijkt mij veel praktischer, handiger en veel logischer.

Groet,

Noor

28-03-2005, 11:37

Citaat door Noor Noor:
Doen jullie dan echt twee maal neggafa? Zoveel energie heb ik niet. Ik zie het eerder zo voor me;

Vrijdag doe ik mijn simpele hennafeest thuis, geheel traditioneel met familie en vriendinnen.
De volgende dag, zaterdag dus, vier ik mijn trouwfeest gezamelijk met mijn man en beide onzer families. Hij haalt me dan thuis op in mijn bruidsjurk. We gaan fotos maken buiten en daarna gaan we naar de zaal waar we ons gezamelijke feest zullen houden. Daar heb ik dan mijn neggafa. Dat lijkt mij veel praktischer, handiger en veel logischer.

Groet,

Noor
Juist etzelfde als bij mij...maar je vergeet iets...het is namelijk veeeeeeel GOEDKOPER..wat uiteraard belangrijk is voor je portemonnee

Pagina's : [1] 2 3