Bekijk volle/desktop versie : Waarom kunnen mannen niet trouw blijven aan één vrouw?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

18-03-2015, 23:43
Bestaan er nog mannen die het kunnen houden op één vrouw, geen stiekeme berichtjes? Geen stiekeme dates achter haar rug om? Ik vraag mij dit serieus af, het lijkt alsof ze niet bestaan.

18-03-2015, 23:53


Dus mijn theorie klopt? Ceuwl.

18-03-2015, 23:57
Ze zijn er wel
Alleen die zijn er voor goeie vrouwen
Die elkaar goed houden
Een echte man denkt dan . Kijk ik heb een goede vrouw. Die vind je zelden,
Dus ik ga dit niet verpesten door te cheate
Liefde krijg je bij haar en womanly attention
Weet ook welke man je neemt

18-03-2015, 23:59

Citaat door MR.Hinderlijk:
Ze zijn er wel
Alleen die zijn er voor goeie vrouwen
Die elkaar goed houden
Een echte man denkt dan . Kijk ik heb een goede vrouw. Die vind je zelden,
Dus ik ga dit niet verpesten door te cheate
Liefde krijg je bij haar en womanly attention
Weet ook welke man je neemt
Ook goede vrouwen worden bedrogen dus ik weet het niet.
Denk dat het 70/30 kans is dat je bedrogen wordt ook al ben je zelf goed het ligt aan de mannen zelf

19-03-2015, 00:00



Citaat door Essie.:
Ook goede vrouwen worden bedrogen dus ik weet het niet.
Denk dat het 70/30 kans is dat je bedrogen wordt ook al ben je zelf goed het ligt aan de mannen zelf

19-03-2015, 00:01

Citaat door Mourri:
Kan je wel zo kijken maar zo is het gewoon.

19-03-2015, 00:01

Citaat door Essie.:
Bestaan er nog mannen die het kunnen houden op één vrouw, geen stiekeme berichtjes? Geen stiekeme dates achter haar rug om? Ik vraag mij dit serieus af, het lijkt alsof ze niet bestaan.
Waarom praat je voor alle mannen? je praat nu ook over je eigen vader en over je ooms en over je opa's en over de geleerden van nu en die vroeger hebben bestaan en over de metgezellen van de profeet vrede zij met hem. ik zou oppassen met wat je zegt

19-03-2015, 00:02

Citaat door ochtend:
Waarom praat je voor alle mannen? je praat nu ook over je eigen vader en over je ooms en over je opa's en over de geleerden van nu en die vroeger hebben bestaan en over de metgezellen van de profeet vrede zij met hem. ik zou oppassen met wat je zegt
Ik praat over de mannen van nu, tussen de 20-25 jaar.

19-03-2015, 00:03
Blijf zo geloven

Bye bye

Waarom zijn dan duizenden huwelijken zo lang nog samen
Kijk alleen onze ouders .. 1ste generatie eeuwen lang samen

19-03-2015, 00:04

Citaat door MR.Hinderlijk:
Blijf zo geloven

Bye bye

Waarom zijn dan duizenden huwelijken zo lang nog samen
Kijk alleen onze ouders .. 1ste generatie eeuwen lang samen
Jullie mannen moeten gewoon ophouden met altijd zoeken naar iets beters, wees tevreden met wat je hebt.
Daar ligt het probleem.

19-03-2015, 00:04

Citaat door Essie.:
Ik praat over de mannen van nu, tussen de 20-25 jaar.
dat staat niet in jou titel. je hebt gezegd alle mannen. je kan er nu niet om heen draaien. je moet uitkijken met wat je zegt. je moet zeker niet zo gaan praten over de geleerden van vroeger en de metgezellen.

19-03-2015, 00:05

Citaat door ochtend:
dat staat niet in jou titel. je hebt gezegd alle mannen. je kan er nu niet om heen draaien. je moet uitkijken met wat je zegt. je moet zeker niet zo gaan praten over de geleerden van vroeger en de metgezellen.
Jij moet niet overdrijven ik heb toch al uitgelegd wat ik bedoelde, dat jij er iets heel anders van maakt is aan jou.

19-03-2015, 00:05



Citaat door Essie.:
Jullie mannen moeten gewoon ophouden met altijd zoeken naar iets beters, wees tevreden met wat je hebt.
Daar ligt het probleem.
hier nu doe je het weer. je moet het zelf weten. het zijn jou woorden die in jou boek door de engelen worden opgeschreven

19-03-2015, 00:06

Citaat door Essie.:
Jij moet niet overdrijven ik heb toch al uitgelegd wat ik bedoelde, dat jij er iets heel anders van maakt is aan jou.
maak ik er wat anders van? volgens mij ben je gewoon bang geworden door de woorden die ik heb gezegd. ik zou oppassen met wat je zegt. de engelen schrijven alles op

19-03-2015, 00:06

Citaat door ochtend:
hier nu doe je het weer. je moet het zelf weten. het zijn jou woorden die in jou boek door de engelen worden opgeschreven
Ik mag toch een mening hebben

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11