Bekijk volle/desktop versie : Premier Marokko kreeg dreigementen, koning greep in (video)



16-03-2015, 19:53
Het hoofd van de overheid, Abdelilah Benkirane, heeft naar buiten gebracht dat hij serieuze dreigementen ontving naar aanleiding van zijn politieke koers.





Tijdens een toespraak in Errachidia sprak hij het publiek toe. Hij zei dat zijn leven bedreigd werd vanwege drastische hervormingen, waaronder het opheffen van subsidies van belangrijke producten. Benkirane: 'Ik kan mijn termijn makkelijk uitzitten en vervolgens verdwijnen. Maar nee, ik kies voor de moeilijke weg, waardoor mensen mij bedreigden.'


Na deze dreigementen lichtte hij direct koning Mohammed VI in. De monarch gaf de minister van Binnenlandse Zaken direct de instructies om voor lijfwachten te zorgen. Benkirane heeft sindsdien vrijwel altijd vier lijfwachten om zich heen.


[video=youtube;6LMlYJHvwOk]https://www.youtube.com/watch?v=6LMlYJHvwOk&t=81[/video]

16-03-2015, 20:10


ja weten jullie wie hem bedreigen

die seculiere franslikkende dieven die bedreigen hem omdat hij benkirane Moge ALLAH swt hem bijstaan de rechten van het marokkaanse volk terug probeert te geven

wat je moet begrijpen is dit die vriend en partijgenoot rahimoellah die vermoord werd bij een treinongelukje die is vermoord door franse seculiere criminelen omdat marokko democratisch en islamitischer aan het worden is tegen het zere been van frankrijk

17-03-2015, 09:54
als je geen verstand hebt van marokkaanse politiek, wil je dan niet praten?

17-03-2015, 10:38
Wat zijn die belangrijke producten waarvoor hij de subsidie af wil schaffen?

17-03-2015, 10:50



Citaat door Pieter-Baan:
Wat zijn die belangrijke producten waarvoor hij de subsidie af wil schaffen?
Butagaz, Graan, etc.

17-03-2015, 10:52

Citaat door almohad:
Butagaz, Graan, etc.
Nou, dan zou ik ook tegen zijn. Dat valt gewoon onder de eerste levensbehoeften.

17-03-2015, 11:19
lang leve de Koning

17-03-2015, 11:34
Hij is de tweede broer van wilders hij mag oprotten hij stelt niks voor ...

17-03-2015, 15:55
deze smeerlap heeft marokko naar de kloten gebracht alles is er duur geworden door hem is echt een smeerlap ik hoop dat ze niet meer op hum zullen stemmen

17-03-2015, 22:37
@zgggngnnn
Wat is er duur geworden dan sinds hij er is?
Volgens mij is alleen vlees duur in Marokko en heb je nog steeds voor 25 dirham 6 kilo groente en is de benzine ook goedkoop beltegoed is schandalig goedkoop openbaar vervoer ook maar goed geef jij eens wat voorbeelden.

18-03-2015, 08:37
Democratie en sharia gaan niet samen of je bent een democraat of je bent moslim

18-03-2015, 08:47

Citaat door Casawahakawa:
@zgggngnnn
Wat is er duur geworden dan sinds hij er is?
Volgens mij is alleen vlees duur in Marokko en heb je nog steeds voor 25 dirham 6 kilo groente en is de benzine ook goedkoop beltegoed is schandalig goedkoop openbaar vervoer ook maar goed geef jij eens wat voorbeelden.
Benzine goedkoop? sinds wanneer?

18-03-2015, 09:47



Citaat door AlaaEddine:
Democratie en sharia gaan niet samen of je bent een democraat of je bent moslim
Islam is geen dictatuur, in de religie bestaat geen dwang: je bent misleid door mensen die geen islam willen maar hun dictatorschap in stand willen d houden. Keer terug naar de islam en stop met je Arabisch-zionistische propaganda.

Het land met de meeste moslims is de democratie Indonesië. Islam is daar sterker en gezonder dan onder de Arabische nep-islamitische dictators. Islam en dictatuur gaan bewezen niet samen, de hele zooi in het M-O is het bewijs daarvan. Maar waar democratie heerst floreert de islam juist wel: dat zijn de feiten en jij bent dus misleid door leugenachtige propaganda.