Bekijk volle/desktop versie : vakantie marokko en geld



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

16-03-2015, 09:13
Salaam dames..

Hoeveel geven jullie ongeveer uit voor 4 weken marokko?
Wij willen in de ramadan gaan en met de ramadan dan ook echt bezig zijn met de ramadan en onze dien en familie.. af en toe na het eten even wandelen of naar de stad of met de kleintjes naar het strand etc maar thats it.
De laatste week is de ramadan voorbij en willen we gwn vakantie vieren.. 2 volw. En 2 kleine kinderen. We hoeven geen hotel etc te regelen of betalen en hebben ook geen auto.

Ik wil max 1400 euro uitgeven, maar men verklaart me voor gek.

Als ik meer dan 1400 nodig heb(+/- 50 per dag) dan hoeft het voor mij niet en dan blijven we gwn hier in NL.. dit is bijna een heel maandsalaris en vind het gwn zonde om meer te verspillen en daarnaast kunnen we ons dat ook niet veroorloven.

16-03-2015, 09:17


1400 is genoeg hoor als je geen jurken gaat naaien en geen andere familieleden hoeft te sponsoren. Als het alleen om te leven is of leuke dingen te doen is het genoeg. Mensen overdrijven zwaar.

16-03-2015, 09:18
Beste ts, jij weet het best hoe je je vakantie door wilt komen en wat je wel of niet wilt uitgeven. Maak voor jezelf een raming. Wat kostveen dagje naar het strand, uit eten, hoe vaak wil je dit doen, boodschappen, geld dat je aan fam kwijt bent et, potje onvoorzien en het zal best lukken.

16-03-2015, 09:19
Is genoeg voor hetgeen je opsomt.

16-03-2015, 09:21


50 euro per dag spenderen in marokko is gewoon luxe ,

indien je niet teveel buiten zal gaan eten zal 1400 euro zeker en vast voldoende zijn

16-03-2015, 10:04
Meer dan genoeg hoor. Ik heb jaren teveel uitgegeven per week. Dat ga ik niet meer doen. Je moet wel gek zij. Om 1000 per week uit te geven

16-03-2015, 10:07
is zat als je in een kleiner stad/dorp woont. De grotere steden zijn wel duurder. Maar als je net shab maghreb alles van de markt haalt dan is het meer dan zat.

16-03-2015, 10:09
Gelukkig maar.. bedankt dames hihi..

Er werd me gezegd dat we minimaal 3000 moesten hebben blabla.. nou als ik 3000 aan vakantie wil verspillen ga ik wel naar dubai of maleisie ofzo ipv marokko

16-03-2015, 10:12

Citaat door bismillehs:
Gelukkig maar.. bedankt dames hihi..

Er werd me gezegd dat we minimaal 3000 moesten hebben blabla.. nou als ik 3000 aan vakantie wil verspillen ga ik wel naar dubai of maleisie ofzo ipv marokko
Nou vind het Marokko wel waard om duizenden aan uit te geven, maar wel voor dingen die er toe doen en geen dombo uitgaven

16-03-2015, 10:13
Als je thuis kookt en af en toe ergens wat eet.
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn en of ze met de pot mee eten?
1400euro is voldoende voor eten, extra's en de taxi.
Je moet dan niet bij ieder winkeltje gaan staan en kopen.

Ga je ergens heen neem je zelf drinken/water mee, scheelt je heel veel dan wanneer je het op het strand koopt.

16-03-2015, 10:16
Ik vind buiten eten in Marokko ook vet goedkoop...

16-03-2015, 10:16

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Nou vind het Marokko wel waard om duizenden aan uit te geven, maar wel voor dingen die er toe doen en geen dombo uitgaven
Hoeveel dombo uitgaven doen we in Marokko?
Nesh bijna alleen maar
Sta ik in te pakken om weer terug naar Nederland te gaan, laat ik de helft van de gekochte spullen achter.

16-03-2015, 10:16



Citaat door Yas_Mi_Ne:
Nou vind het Marokko wel waard om duizenden aan uit te geven, maar wel voor dingen die er toe doen en geen dombo uitgaven
Jaa als je echt gaat rondreizen en het land verkennen en uitstapjes okee.. maar we gaan met de intentie om al het matrieele achter te laten en 100% te kunnen besteden aan de ramadan.. om ipv een computer adhaan, 5x per dag echt de adhaan te horen enz.. niet om zon zee en strand te vieren hihi.. dus dan is 3000 een beetje overdreven

16-03-2015, 10:17

Citaat door Nadine.:
Ik vind buiten eten in Marokko ook vet goedkoop...
Weet je wat het is.
100 dirham hier, 200 dirham daar, dan boodschappen voor thuis.
Voor je het weet ben je door de 1400euro heen.

16-03-2015, 10:22

Citaat door Theelepeltje:
Hoeveel dombo uitgaven doen we in Marokko?
Nesh bijna alleen maar
Sta ik in te pakken om weer terug naar Nederland te gaan, laat ik de helft van de gekochte spullen achter.
Dit had ik ook maar sinds ik mezelf altijd afvraag 'Heb ik dit nodig?' heb ik er veel minder last van. De meeste dingen hebben we gewoon echt niet nodig maar kopen we alleen maar omdat we dat zo mooi vinden of omdat het te erg afgeprijsd is om te laten liggen.

Ik heb vorige zomer alleen sieraden gekocht en twajen. Verder helemaal niks. We hebben alles hier, waarom moet ik zooi van daar meenemen? Andersom geldt het ook...alles wat we daar hebben ga ik niet meezeulen van hier tenzij het prijsverschil te groot is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9