Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie o wie....



27-03-2005, 14:51
Gaat er 1 x in de week naar de kapper om het te fohnen K word er gek van iedere x om t zelf te doen dus twijfel tussen styltang kopen of iedere x gewoon naar de kapper gaan

27-03-2005, 14:54


nee ik doe t zelf

27-03-2005, 15:33
Nou om iedere week naar de kapper te gaan, gaat je duur uitkomen..Ik zou me gewoon een stijltang aanschaffen, zo kan je het thuis zelf doen..

27-03-2005, 15:38
Noo man elke week naar kapper
Haal liever een stijl tang, hoor..

27-03-2005, 15:42


K ken veel meiden die echt iedere week naar de kapper gaan om te fohnen

27-03-2005, 15:55
heb je enig idee hoe ongelofelijk slecht dat is voor je haar. Elke week fohnen is erg beschadigend, lijkt mij zonde.

Die stijltang werkt overigens prima..maar goed weet niet wat voor haar je hebt..

doeg

27-03-2005, 16:48

Citaat door Nihad99:
heb je enig idee hoe ongelofelijk slecht dat is voor je haar. Elke week fohnen is erg beschadigend, lijkt mij zonde.

Die stijltang werkt overigens prima..maar goed weet niet wat voor haar je hebt..

doeg
Ik heb krullen waar ik echt op uitgekeken ben

27-03-2005, 16:55
stijltang kopen. ben je veel goedkoper uit.

03-04-2005, 03:28
zelf fohnen of stijltang, duurt toch even lang? Maar je kan t altijd beter doen. Kappers rukken aan je haar en verbranden het voor je, zelf kan je de fohn wat verder van je haren afhouden en niet te hard eraan trekken. Ik doe het gewoon zelf maar als je haar dik en lang is word het moeilijk...

03-04-2005, 12:33
Ik zou het zo wat afwisselen.de ene keer als je wat meer geld hebt en minder tijd naar de kapper en de andere keer als je eens wat meer tijd hebt en minder geld het zelf doen

maar het is wel waar dat je kappers je haar meer beschadigen!!! ze rukken er echt aan en de stand van hun haardrogers staat veel te hoog, en bovendien houden ze bijna geen afstand tussen je haar en de haardroger.

En als je toch een stijltang gaat halen, moet je er één halen met keramische platen.deze laten een mooie glans achter

07-04-2005, 20:27
Ik doe het gewoon zelf met fohn!! is niet moelijk

09-04-2005, 21:01
Stijltang of Fohnen, wat doen jullie eigenlijk? Stijltang vind ik persoonlijk voor iemand die niet echt kroes haar heeft, als je dit wel hebt moet je het eerst fohnen en dan stijler maken met een stijltang want een stijltang is meer geschikt als je haar niet zo stroef is. en wie van jullie gebruikt Lóreal Hot Straight?

09-04-2005, 21:15


Stijltang beschadigd je haar toch meer dan fohnen? Of niet?

09-04-2005, 22:07
Weet je hoe ik mijn haar stijl krijg?
Lekker op een ouderwetse marokkaanse manier.

Wanneer mijn haar droog is, ga ik het goed kammen. Ik verdeel mijn haren in twee delen. De rechter kant kam ik helemaal naar voren en maak het vast met een speld. Daarna doe ik het naar achter kammen. Dan krijg je als een soort tulband op je hoofd. Daarna doe ik hoofddoek op en volgende dag heb ik super stijl haar, zonder dat het beschadigt is.

Want met mijn haren helpt een stijltang absoluut niet en fohnen is gewoon te slecht.