Bekijk volle/desktop versie : Homo's woest op modekoningen Dolce & Gabbana



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-03-2015, 10:49



15 maart 2015, 10:12 Bron: BuzzE1 [COLOR=#CCCCCC][FONT=vk][/FONT][/COLOR]
[FONT=Georgia][COLOR=#111111]Zij stellen in het interview dat alleen heterokoppels kinderen zouden kunnen opvoeden. "Het enige goede gezin is een traditioneel gezin", zegt het duo. "Het leven moet zijn natuurlijke loop hebben. Voortplanting moet een daad van liefde zijn, niet iets met buisjes, zaad uit een catalogus of gehuurde baarmoeders." Eerder spraken de twee Italiaanse ontwerpers zich ook al uit tegen het homohuwelijk. De uitspraken zijn opmerkelijk omdat het tweetal zelf ook homoseksueel is.

De nieuwe uitlatingen leidden zaterdag tot boze reacties van homoseksuelen en lesbiennes over de hele wereld. De hashtag #BoycottDolceGabbana was binnen een paar uur trending op Twitter. Diverse grote homo-organisaties hebben homo's, lesbiennes en biseksuelen opgeroepen geen kleren van het Italiaanse duo meer te kopen. "Wij gaan ons geld niet geven aan grote bedrijven die discriminatie bepleiten", meldde het Italiaanse COC in een verklaring.

Uit talloze grote onderzoeken is gebleken dat er geen enkel bewijs is dat partners van hetzelfde geslacht slechtere ouders zouden zijn de heterostellen. Het onderwerp kwam ter sprake in het interview omdat Dolce en Gabbana hun nieuwe wintercollectie opdragen aan moeders over de hele wereld. Dolmenico Dolce en Stefano Gabbana waren lange tijd behalve zakenpartners ook levenspartners.

http://www.volkskrant.nl/mode-en-mooi/homos-woest-op-modekoningen-dolce-gabbana~a3905357/

[/COLOR]

15-03-2015, 10:53


Haha... worden ze nu niet meer verafgood?

Ze hebben gelijk.

15-03-2015, 11:01
Je kan me veel wijsmaken, maar denken dat een kind geen schade oploopt als hij 2 vaders of moeders heeft is wel heel erg krom door de bocht. Natuurlijk kan het kind "normaal" opgroeien, neemt niet weg dat de kans op complicaties aanzienlijk groter zijn. Homo zijn doe je thuis, waar niemand er last van heeft. Kinderen opvoeden laten we over aan vaders en moeders.

15-03-2015, 11:03

Citaat door Kweetgeennaam:
Je kan me veel wijsmaken, maar denken dat een kind geen schade oploopt als hij 2 vaders of moeders heeft is wel heel erg krom door de bocht. Natuurlijk kan het kind "normaal" opgroeien, neemt niet weg dat de kans op complicaties aanzienlijk groter zijn. Homo zijn doe je thuis, waar niemand er last van heeft. Kinderen opvoeden laten we over aan vaders en moeders.
'Normaal'. Is dt je 'argument'?

15-03-2015, 11:07



Citaat door vredesduifje:
Dat ze gelijk hebben.
Je kunt niet alles in het leven hebben.
Als je niet op natuurlijke wijze een kind kunt baren moet je er je vingers van laten.
Homoseksuelen willen dingen die alleen zijn weg gelegd voor hetero's, ik snap dat niet en zal dat nooit snappen.

15-03-2015, 11:19

Citaat door MoiSophia:
Je kunt niet alles in het leven hebben.
Als je niet op natuurlijke wijze een kind kunt baren moet je er je vingers van laten.
Homoseksuelen willen dingen die alleen zijn weg gelegd voor hetero's, ik snap dat niet en zal dat nooit snappen.
Wat een onzin. Je zal vrouwen de kost moeten geven, die met hun fikken van (eigen) kinderen af moeten blijven.

15-03-2015, 11:21

Citaat door vredesduifje:
Wat een onzin. Je zal vrouwen de kost moeten geven, die met hun fikken van (eigen) kinderen af moeten blijven.
Suggereer je nou dat homo's hun kinderen misbruiken?

15-03-2015, 11:24

Citaat door Kweetgeennaam:
Je kan me veel wijsmaken, maar denken dat een kind geen schade oploopt als hij 2 vaders of moeders heeft is wel heel erg krom door de bocht. Natuurlijk kan het kind "normaal" opgroeien, neemt niet weg dat de kans op complicaties aanzienlijk groter zijn. Homo zijn doe je thuis, waar niemand er last van heeft. Kinderen opvoeden laten we over aan vaders en moeders.
Mee eens.

15-03-2015, 11:27

Citaat door vredesduifje:
Heb je al een bron?

15-03-2015, 11:28

Citaat door MoiSophia:
Gaat het niet goed met die kinderen?

15-03-2015, 11:28
Tja ik denk niet dat het slechter is dan bv een eenoudergezin en dat het ook slechter kan, bv opgevoed worden op straat...

15-03-2015, 11:33

Citaat door vredesduifje:
Gaat het niet goed met die kinderen?
De pa is een bejaarde driftkikker met een toupet en de andere pa een strakgetrokken bitch.

15-03-2015, 11:37



Citaat door Kweetgeennaam:
Je kan me veel wijsmaken, maar denken dat een kind geen schade oploopt als hij 2 vaders of moeders heeft is wel heel erg krom door de bocht. Natuurlijk kan het kind "normaal" opgroeien, neemt niet weg dat de kans op complicaties aanzienlijk groter zijn. Homo zijn doe je thuis, waar niemand er last van heeft. Kinderen opvoeden laten we over aan vaders en moeders.
Misschien moeten we ook fysiek of mentaal beperkten verbieden van kinderen te krijgen/op te voeden.

Want een kind kan toch nooit 'normaal' opgroeien als de ouders niet 'normaal' zijn ?

Dit gezegd zijnde moeten we misschien ook potentiële ouders aan een test onderwerpen vooraleer ze toelating te geven kinderen te krijgen. Want wie weet zijn ze niet zo 'normaal' als wordt vermoed.
En wij de 'normalen', ja wij weten wat 'normaal' is, en wat het beste is voor een kind.


15-03-2015, 11:38
Gelijk hebben ze

Oproepen tot boycot is ook laag.... En geeft aan dat ze geen kritiek willen horen
Maar vooral niet openstaan voor de mening v anderen

16-03-2015, 10:38
Dolce & Gabbana: we willen niemand veroordelen

Modeontwerpers Dolce & Gabbana benadrukken dat hun opvattingen over homogezinnen persoonlijk zijn. Ze willen niemand veroordelen, melden ze volgens The Guardian na de ophef over eerdere controversiële uitspraken van het duo.

'Ik sprak over mijn persoonlijke mening, zonder anderen daarbij te veroordelen. Dat was nooit onze intentie', meldt Domenico Dolce in een statement nadat hij in een interview met het Italiaanse Panorama eerder sprak over dat kinderen horen op te groeien in een traditioneel gezin van man en vrouw. Het onderwerp kwam in het interview naar voren, omdat Dolce & Gabbana hun nieuwe wintercollectie hebben opgedragen aan moeders over de hele wereld. Dolce en Stefano Gabbana waren lange tijd behalve zakenpartners ook een stel.

Het enige goede gezin in zo'n traditioneel gezin, stelde het duo in het interview. 'Ik kom uit Sicilië en ben opgegroeid in een traditioneel gezin met een moeder, vader en kinderen. Ik ben me er van bewust dat er andere type gezinnen zijn die net zo legitiem zijn als het gezin dat ik kende.' Ze voegden daaraan toe: 'Het leven moet zijn natuurlijke loop hebben. Voortplanting moet een daad van liefde zijn, niet iets met buisjes, zaad uit een catalogus of gehuurde baarmoeders.'

Verontwaardiging
Beroemdheden waren verontwaardigd over de conservatieve uitspraken van de homoseksuele ontwerpers. Elton John riep op tot een boycot van het modemerk. De zanger heeft twee kinderen met zijn man David Furnish. 'Hoe durven jullie mijn prachtige kinderen kunstmatig te noemen?', vroeg de zanger zich af. Ook Ricky Martin sprak zich uit tegen de woorden van het modeduo.

De twee Italiaanse modeontwerpers hopen nu duidelijk gemaakt te hebben dat ze het niet kwaad bedoelden. 'We geloven in vrijheid en liefde. We geloven in democratie en de vrijheid van meningsuiting die dat in stand houdt.'

Bron: http://www.trouw.nl/tr/nl/4512/Cultuur/article/detail/3906585/2015/03/16/Dolce-Gabbana-we-willen-niemand-veroordelen.dhtml

De zelfhaat van die ouwe katholieke nichten is verbijsterend.

Pagina's : [1] 2 3 4 5