Bekijk volle/desktop versie : Als iemand echt van je houd dan zal degene jou niet laten gaan ongeacht,



14-03-2015, 21:08
.. de omstandigheden.


Als iemand echt van je houd dan zal degene jou niet laten gaan ongeacht de omstandigheden. Conflicten binnen het huwelijk zijn beproevingen waarbij beide partners aan zichzelf moeten werken. Elkaar de schuld geven brengt alleen ellende met zich mee, want Allah subhanhu wa ta’la zegt: “En wanneer jullie een uitspraak doen, wees dan rechtvaardig.” (Soerat al-Anaam: 152) Luister goed: Het huwelijk is een zegening waar jullie beiden velen zegeningen uit kunnen halen. Het huwelijk kan jullie leven versterken of verzwakken, de keuze is aan jullie. Dreigen met scheiden na een aantal conflicten is niet de weg die Allah jullie heeft getoond, dua voor elkaar doen en aan jullie zelf werken is de weg die jullie moeten nemen. Vergeef elkaar, communiceer met elkaar en hou van elkaar zodat Allah jullie zal belonen. Jouw partner is niet slecht noch ben jij slecht, Allah is met jullie.

14-03-2015, 21:27


Dit is niet de realiteit. Uiteindelijk heeft iedereen een grens als je daar overheen komt is het over ongeacht gevoelens. Maar dat zou wel de ideale wereld zijn als het zo was.

14-03-2015, 21:37
bij echte liefde wel, in voor en tegenspoed

14-03-2015, 21:42
Amen to that!

15-03-2015, 01:36



Citaat door _Lovely_:
Dit is niet de realiteit. Uiteindelijk heeft iedereen een grens als je daar overheen komt is het over ongeacht gevoelens. Maar dat zou wel de ideale wereld zijn als het zo was.
Mee eens
Iemand laten gaan doe je vaak met verstand. Terwijl je gevoel anders wilt. Mar je weet op lange termijn zal het slechter worden.
Soms gebeuren er situaties waardoor je gewoon met iets moet stoppen omdat de respect voor elkaar verloren is gegaan.
Als bepaalde grenzen overschrijden kappen ermee. En die kunnen overschreden worden ook al hou je van elkaar.

15-03-2015, 01:42
Juist en dat is 1 scenario van velen. Ik ben wat dit onderwerp best nuchter.

15-03-2015, 01:53

Citaat door _Lovely_:
Juist en dat is 1 scenario van velen. Ik ben wat dit onderwerp best nuchter.
Hahah ik ook. Hierin zitten wij vaker op 1 lijn

15-03-2015, 01:55
True dat merk ik ook best vaak op als ik je reacties tegenkom.
Drab 3liha!