Bekijk volle/desktop versie : Een inkijk in de racistische Nederlandse arbeidsmarkt!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

13-03-2015, 16:04
Dat Moslims op de arbeidsmarkt gediscrimineerd worden zou allemaal onzin zijn en Moslims zouden zich maar al te graag als slachtoffer gedragen. Maar zie hier een van de vele bewijzen die discriminatie van Moslims op de arbeidsmarkt bewijzen.

Waar ik me meer zorgen om maak zijn artsen & rechters die op de pvv stemmen. Die arts kan mij niet wijsmaken dat hij een moslim dezelfde behandeling geeft als een niet-moslim. En die rechter, die zal geen enkele kans laten liggen om moslim schuldig te verklaren maar ook zwaarder te straffen.




13-03-2015, 16:06



Citaat door joostbouwman:
Dat Moslims op de arbeidsmarkt gediscrimineerd worden zou allemaal onzin zijn en Moslims zouden zich maar al te graag als slachtoffer gedragen. Maar zie hier een van de vele bewijzen die discriminatie van Moslims op de arbeidsmarkt bewijzen.

Waar ik me meer zorgen om maak zijn artsen & rechters die op de pvv stemmen. Die arts kan mij niet wijsmaken dat hij een moslim dezelfde behandeling geeft als een niet-moslim. En die rechter, die zal geen enkele kans laten liggen om een moslim zwaarder te straffen.



Wat heeft een hoofddoek met ras te maken nitwit. Een zwarte of bruine dame zonder hoofddoek kan daar gewoon een baan krijgen hoor.

13-03-2015, 16:07

Citaat door Peej1:
Wat heeft een hoofddoek met ras te maken nitwit. Een zwarte of bruine dame zonder hoofddoek kan daar gewoon een baan krijgen hoor.
Nou alles, het zijn meestal Marokkanen en daar gaat het de Nederlandse nazi's om.


Ga je me nog bedanken voor je ban of niet

13-03-2015, 16:09

Citaat door joostbouwman:
Ga je me nog bedanken voor je ban of niet
Domme provocateur!

13-03-2015, 16:17



Citaat door joostbouwman:
Dat Moslims op de arbeidsmarkt gediscrimineerd worden zou allemaal onzin zijn en Moslims zouden zich maar al te graag als slachtoffer gedragen. Maar zie hier een van de vele bewijzen die discriminatie van Moslims op de arbeidsmarkt bewijzen.

Waar ik me meer zorgen om maak zijn artsen & rechters die op de pvv stemmen. Die arts kan mij niet wijsmaken dat hij een moslim dezelfde behandeling geeft als een niet-moslim. En die rechter, die zal geen enkele kans laten liggen om moslim schuldig te verklaren maar ook zwaarder te straffen.




Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

13-03-2015, 16:41

Citaat door LiquidBastard:
En dat om bij een callcenter te werken.
Callcenter??

http://easypool-zorgaanhuis.nl/

13-03-2015, 22:35

Citaat door Peej1:
Domme provocateur!
Dit account gaat ook een ban krijgen want je gebruikt een ander account terwijl je een ban hebt

13-03-2015, 23:03

Citaat door Peej1:
Wat heeft een hoofddoek met ras te maken nitwit. Een zwarte of bruine dame zonder hoofddoek kan daar gewoon een baan krijgen hoor.
Peej, dat is een opendeur. Iedereen begrijpt wat er bedoeld wordt behalve jij natuurlijk weer. Of snap je het en wil je het niet begrijpen.

13-03-2015, 23:04

Citaat door joostbouwman:
Dat Moslims op de arbeidsmarkt gediscrimineerd worden zou allemaal onzin zijn en Moslims zouden zich maar al te graag als slachtoffer gedragen. Maar zie hier een van de vele bewijzen die discriminatie van Moslims op de arbeidsmarkt bewijzen.

Waar ik me meer zorgen om maak zijn artsen & rechters die op de pvv stemmen. Die arts kan mij niet wijsmaken dat hij een moslim dezelfde behandeling geeft als een niet-moslim. En die rechter, die zal geen enkele kans laten liggen om moslim schuldig te verklaren maar ook zwaarder te straffen.



Is niets racistisch aan. Je hebt je te houden aan bedrijfsregels en als een bedrijf vindt dat er geen hoofddoek thuishoort dan is dat zo, geloven doe je maar thuis of in de moskee.

13-03-2015, 23:09

Citaat door demisrous:
Is niets racistisch aan. Je hebt je te houden aan bedrijfsregels en als een bedrijf vindt dat er geen hoofddoek thuishoort dan is dat zo, geloven doe je maar thuis of in de moskee.
Ik vind dat ze jou ook mogen weigeren vanwege jou lelijke kop. Lelijk zijn doe je maar thuis.

13-03-2015, 23:11

Citaat door joostbouwman:
Dit account gaat ook een ban krijgen want je gebruikt een ander account terwijl je een ban hebt

Je lijkt wel een papegaai... Dit hoorde ik gisteren uit iemand anders naam .

Lorre lol

13-03-2015, 23:15

Citaat door Dutchman98:
Je lijkt wel een papegaai... Dit hoorde ik gisteren uit iemand anders naam .

Lorre lol
Vraagje: ben je geboren in 1998 en lid sinds 2005?

13-03-2015, 23:16



Citaat door Noranoor.:
Vraagje: ben je geboren in 1998 en lid sinds 2005?



Nee en ja.

13-03-2015, 23:19

Citaat door Dutchman98:
Nee en ja.
Oke, probeerde een verklaring te vinden voor het niveau..

13-03-2015, 23:23

Citaat door Noranoor.:
Oke, probeerde een verklaring te vinden voor het niveau..


Probeer dat ook eens bij een paar anderen... barato, aldikip, cattenacio, pandemonium, "joostbouwman" . Ben ook wel benieuwd naar je bevindingen. Succes!

Oh ja Barato en Aldikip had ik al uitgevogeld (leuke woordspeling ).

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7