Bekijk volle/desktop versie : Medewerker NS krijgt rake klap op kaak



Pagina's : [1] 2

13-03-2015, 12:27
De Nederlandse Spoorwegen hebben opnieuw te maken gehad met mishandeling en bedreiging.





Op Utrecht Centraal kreeg een medewerker donderdag een vuistslag op zijn kaak van een 50-jarige passagier uit Den Dolder. In Beilen werd donderdagavond een 28-jarige man uit Midden-Drenthe aangehouden toen hij een conducteur bedreigde. Dat is vrijdag bekendgemaakt. De man uit Den Dolder gedroeg zich in de trein al agressief naar medereizigers en de conducteur.

Toen hij in Utrecht uitstapte en een medewerker van de NS de man om zijn identiteitsbewijs vroeg, begon hij te slaan. De man is daarna aangehouden. In Beilen ging het om een man die geen vervoers- en identiteitsbewijs bij zich had in de trein. De conducteur wilde een bekeuring geven, maar de reiziger uit Midden-Drenthe probeerde hem daarna te slaan. De politie maakt proces-verbaal op.

13-03-2015, 12:28


tja, verkeerde baan..

13-03-2015, 13:43
De geweld tegen ns medewerkers neemt alleen maar toe sinds het grootschalig in de media is geweest.

13-03-2015, 14:59
Wat een onzin. Sommige (80%) conducteurs zijn echte aso's en tokkies. Omdat de overheid streng gaat doen dan gaan ze daar gebruik van maken. Kindjes.
Zorg maar dat de treinen een keer op tijd rijden en de spoorwegen schoon zijn.

13-03-2015, 15:03


ik zou zo n tokkie conducteur ook slaan als hij raar naar mijn minderjarige zoontje kijkt

13-03-2015, 15:07
nederland word steeds dommer en agressiever

13-03-2015, 15:59
De NS doet alsof die klappen uit het niets komen, er gaat uiteraard het nodige aan vooraf. Sommige klappen zijn gewoon terecht, stukje opvoeding

13-03-2015, 16:01

Citaat door Maroc.hot4you:
Wat een onzin. Sommige (80%) conducteurs zijn echte aso's en tokkies. Omdat de overheid streng gaat doen dan gaan ze daar gebruik van maken. Kindjes.
Zorg maar dat de treinen een keer op tijd rijden en de spoorwegen schoon zijn.
Dus een trein in vertraging is reden om een treinbegeleider in elkaar te rammen, die kan ik eens proberen te gebruiken, reden genoeg de laatste maanden

13-03-2015, 16:05

Citaat door Trolololo:
nederland word steeds dommer en agressiever

Je hebt gelijk:

Citaat door Karam990:
ik zou zo n tokkie conducteur ook slaan als hij raar naar mijn minderjarige zoontje kijkt


Citaat door Maroc.hot4you:
Wat een onzin. Sommige (80%) conducteurs zijn echte aso's en tokkies. Omdat de overheid streng gaat doen dan gaan ze daar gebruik van maken. Kindjes.
Zorg maar dat de treinen een keer op tijd rijden en de spoorwegen schoon zijn.


Citaat door joostbouwman:
De NS doet alsof die klappen uit het niets komen, er gaat uiteraard het nodige aan vooraf. Sommige klappen zijn gewoon terecht, stukje opvoeding


Citaat door LiquidBastard:
Kaartjes prijzen gelijk verhogen
NS de monopolist die slachtoffer wilt zijn.

13-03-2015, 16:07

Citaat door Karam990:
ik zou zo n tokkie conducteur ook slaan als hij raar naar mijn minderjarige zoontje kijkt

13-03-2015, 16:08

Citaat door LiquidBastard:
Je begrijpt mijn reactie niet eens vlekje.

13-03-2015, 16:09

Citaat door Dutchman98:
Je hebt gelijk:
want jij vind het normaal dat die NSpedo naar minderjarige kinderen loopt te kijken


pfff

13-03-2015, 16:19


Conducteurs zijn meestal tokkies.

Tokkies krijgen klappen van tokkies = prachtig.

13-03-2015, 16:25

Citaat door LiquidBastard:
Je begrijpt mijn reactie niet eens vlekje.

Ging dit topic nou over een bedrijf of over iemand die op z'n bek geslagen is door een mongool? En dan tegen mij roepen dat ik het niet begrijp Haha sukkel.

13-03-2015, 22:44

Citaat door LiquidBastard:
Jij niet snappen jij domme ja knikker zijn jij gelofen alles media en grote bedrijven jouw seggen jij simpele ziel sijn.


Ah een complot! Zionistisch of gewoon westers? Of false flag? Was de dader een Marokkaan dan?

Pagina's : [1] 2