Bekijk volle/desktop versie : Polygamisten



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

11-03-2015, 13:28
Zouden jullie dat kunnen?



[Programma op TLC, waar een man meerdere vrouwen heeft. Sisterwives genoemd. Ik zou mijn man nooit een andere vrouw laten trouwen. Zou ik niet kunnen.]


En jullie? Ook als man zijnde

11-03-2015, 13:33


Ik zou het ook niet kunnen.

11-03-2015, 13:35
Je bent dan gewoon letterlijk je man aan het delen..

11-03-2015, 13:39
Ik zeg nooit, nooit, want ik weet niet wat de toekomst mij zal brengen. Maar mijn 1e gedachte is NEE. Je hebt hier een sterk imaan voor nodig.

11-03-2015, 13:42



Citaat door sSopaa:
Ik zeg nooit, nooit, want ik weet niet wat de toekomst mij zal brengen. Maar mijn 1e gedachte is NEE. Je hebt hier een sterk imaan voor nodig.
Nee, haha. Ik zeg nu al nee, want ik kan er niet tegen als ik mijn man met iemand anders moet zien.

11-03-2015, 13:50

Citaat door -LOENA:
Nee, haha. Ik zeg nu al nee, want ik kan er niet tegen als ik mijn man met iemand anders moet zien.
Hehe, het is ook zeer lastig, mijn nee staat ook voor 99% vast. Maar je weet nooit wat er zal gebeuren in je leven, hoe je in situaties gaat handelen of een verandering in je denkwijze.. Zo denk ik dan.

11-03-2015, 14:43
Ben jij dat in je ava?

11-03-2015, 14:56

Citaat door sSopaa:
Hehe, het is ook zeer lastig, mijn nee staat ook voor 99% vast. Maar je weet nooit wat er zal gebeuren in je leven, hoe je in situaties gaat handelen of een verandering in je denkwijze.. Zo denk ik dan.

Lastig, want ik weet van mezelf dat ik het nooit zou goedkeuren maar indd Allh ou ahlam wat de toekomst brengt.

Citaat door Mesrine:
Ben jij dat in je ava?
Nope

11-03-2015, 15:51

Citaat door -LOENA:
Zouden jullie dat kunnen?



[Programma op TLC, waar een man meerdere vrouwen heeft. Sisterwives genoemd. Ik zou mijn man nooit een andere vrouw laten trouwen. Zou ik niet kunnen.]


En jullie? Ook als man zijnde
Grap! 1 vrouw maakt ons al HELEMAAL ZIEK, laat staan..

11-03-2015, 15:58

Citaat door alucardd:
Grap! 1 vrouw maakt ons al HELEMAAL ZIEK, laat staan..
Hahahah, hangt ervan af hoe jij zelf met de vrouw omgaat..

11-03-2015, 15:59

Citaat door -LOENA:
Hahahah, hangt ervan af hoe jij zelf met de vrouw omgaat..
Ik ben te lief, vrouwen haten dat.

11-03-2015, 16:04
Ik zou het niet kunnen. Ik weet dat het zijn recht is, maar ik kan het echt niet.

11-03-2015, 16:07



Citaat door alucardd:
Ik ben te lief, vrouwen haten dat.

Muah, niet allemaal. Maar je moet niet TE lief zijn, dan maken ze echt goed gebruik van je

Citaat door Chaii:
Ik zou het niet kunnen. Ik weet dat het zijn recht is, maar ik kan het echt niet.
Ik ook niet, het enige recht die hij heeft is het aanrecht

11-03-2015, 16:08

Citaat door -LOENA:
Muah, niet allemaal. Maar je moet niet TE lief zijn, dan maken ze echt goed gebruik van je

Ik ook niet, het enige recht die hij heeft is het aanrecht
Ik ben een man van extremen. Ik kan extreem lief zijn maar als je me naait dan gaan er tanden vliegen..

11-03-2015, 16:09

Citaat door -LOENA:
Muah, niet allemaal. Maar je moet niet TE lief zijn, dan maken ze echt goed gebruik van je

Ik ook niet, het enige recht die hij heeft is het aanrecht
Wejow hoe kan een vrouw dat accepteren? Je bent dan thuis alleen, je ligt op de bank alleen. Wetende dat jouw man nu aan het zoenen is met een andere vrouw. Ik snap waarom het vroeger gedaan werd, maar nee man, ik kan het nu echt niet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6