Bekijk volle/desktop versie : Een bloeding maar toch zwanger?



10-03-2015, 08:02
Salam dames,

4 dagen voordat mijn menstruatie door moest komen, begin ik wat bruin bloed te verliezen. Twee dagen er na begon mijn menstruatie. Het viel me gelijk op dat het zo weinig was vergeleken bij normaal en op dag 3 al bijna niks meer. Ik heb een zwangerschaps test gedaan en hierop is een erg licht streepje op te zien. Iemand ervaring met zoiets??

Normaal gesproken zou ik het gewoon afwachten, maar ik heb deze week een onderzoek die niet door mag gaan als je zwanger bent. En straks natuurlijk ook het ziekenhuis om advies vragen

10-03-2015, 08:42


Hey meid,

Ik moet aan twee dingen denken.

1- Als je een licht streepje hebt en toch wat bloeding, dan zou het een vroege miskraam kunnen zijn.
2- Maar als je geen krampen hebt en het bloeden is weinig en zo goed als gestopt, dan kan dat een innestelingsbloeding zijn

Wanneer heb je die test gedaan? Ik zou over twee dagen nog eentje proberen. Wordt het donker, dan weet je 100% dat je zwanger bent. Wordt het lichter, dan is het een vroege miskraam geweest.

10-03-2015, 08:47

Citaat door MamaVanM:
Hey meid,

Ik moet aan twee dingen denken.

1- Als je een licht streepje hebt en toch wat bloeding, dan zou het een vroege miskraam kunnen zijn.
2- Maar als je geen krampen hebt en het bloeden is weinig en zo goed als gestopt, dan kan dat een innestelingsbloeding zijn

Wanneer heb je die test gedaan? Ik zou over twee dagen nog eentje proberen. Wordt het donker, dan weet je 100% dat je zwanger bent. Wordt het lichter, dan is het een vroege miskraam geweest.
Dank je voor je reactie. De test was vanochtend. Deze heb ik gedaan omdat ik morgen een ct scan moet maken. Uit voorzorg. Nou ik heb geen krampen. Ii voel niks.

Afwachten moet ik indd doen. Dan m'n afspraak maar verzetten.

10-03-2015, 08:49

Citaat door zeksem:
Dank je voor je reactie. De test was vanochtend. Deze heb ik gedaan omdat ik morgen een ct scan moet maken. Uit voorzorg. Nou ik heb geen krampen. Ii voel niks.

Afwachten moet ik indd doen. Dan m'n afspraak maar verzetten.
Als je geen krampen hebt, dan is er kans dat je insha allah zwanger bent. Ik zou zeker wachten met de ct

Sterkte