Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : uitgehuwelijkd worden???

Pagina's : [1] 2

Luiza
20-02-2003, 16:20

Luister,,,,,,,,, Over dat uitgehuwelijk!!!?? dat slaat helemaal nergens op!! Je trouwd met elkaar als je van elkaar houdt!! dat is het het klaar punt uit!!! niet mee eens?? wel mee eens?? laat het me weten, en reageer vandaag nog!! beslama, hanan

tatouzient
20-02-2003, 16:47
in de islam mag mn ni uithuwelijke... dus ... bisous xxx

tazaghiniagirl
20-02-2003, 19:10
maar toch gebeurt het wel jammer genoeg ook al mag het niet.

moslimastyling
20-02-2003, 20:31
Ik ben tegen uithuwelijken omdat het tegen ons geloof druist en meisje moet akkoord gaan punt andere lijn geen discusie daarover ook al is de man perfect en vinden de ouders dat ook uiteindelijk beslist de toekomstige meisje die met hem gaat leven en niemand maar dan ook niemand anders punt oki doki :p

beppie_truus
20-02-2003, 21:06

Origineel gepost door Luiza Luister,,,,,,,,, Over dat uitgehuwelijk!!!?? dat slaat helemaal nergens op!! Je trouwd met elkaar als je van elkaar houdt!! dat is het het klaar punt uit!!! niet mee eens?? wel mee eens?? laat het me weten, en reageer vandaag nog!! beslama, hanan vind het helemaal niet erg hoor om uitgehuwelijkt te worden met een kamelen herder uit taza:hihi:

minous21
20-02-2003, 21:08
Origineel gepost door beppie_truus vind het helemaal niet erg hoor om uitgehuwelijkt te worden met een kamelen herder uit taza:hihi: Als jij de kamelen herder neemt neem ik de geitenherder uit Taza elfoek! LIefs me

beppie_truus
20-02-2003, 21:10
Origineel gepost door minous21 Als jij de kamelen herder neemt neem ik de geitenherder uit Taza elfoek! LIefs me geitenherder vooruit dan maar ik ga dan bij beladia wonen en jij helemaal in taza elfoek :D

Toufik19
21-02-2003, 11:44
Origineel gepost door beppie_truus geitenherder vooruit dan maar ik ga dan bij beladia wonen en jij helemaal in taza elfoek :D abubakkersiddig is niet geinteresseerd in jou,aldus zijn woordvoerder

BintElmagreb
21-02-2003, 13:28
UIthuwelijken?????????? Dacht het niet he! Gelukkig staan mijn ouders achter mij.

beppie_truus
22-02-2003, 18:14
Origineel gepost door Toufik19 abubakkersiddig is niet geinteresseerd in jou,aldus zijn woordvoerder sorry hoor maar al zou hij de laatste man op aarde zijn dan nog niet met hem :rolleyes:

Toufik19
22-02-2003, 18:19
Origineel gepost door beppie_truus sorry hoor maar al zou hij de laatste man op aarde zijn dan nog niet met hem :rolleyes: is hij een man???nee,toch

beppie_truus
22-02-2003, 18:28
Origineel gepost door Toufik19 is hij een man???nee,toch ik weet eigenlijk niet wat hij is :confused: :confused: ik weet wel dat toen god de intelligentie aan het uitdelen was hij helemaal achterin stond achter de strontkever

Verona
23-02-2003, 18:41

Ik wil best uitgehuwelijkt worden, maar dan wel met de rijkste, liefste, intelligentste en leukste man van de wereld.

Chatefemqemamu
24-02-2003, 05:04
damn waarom zou ik moeilijk gaan doen met zelf een vriend zoeken en blabla... pfff dat laat ik lekker aan mn ouders over terwijl ik mijn tijd aan nuttige dingen besteed, tenslotte.. wie weet beter wat goed voor je is dan je ouders? als ik er aan toe ben... ff pa&ma inlichten en finito... tot die tijd vermaak ik me opperbest :cool:

mussie
25-02-2003, 17:08
nou lunatic007 als het er eenmaal op aan komt,en iemand is die je niet in je gedachten hebt dan piep je zeker wel anders. luister marokannen kunnen zich anders voordoen dan ze zijn(maar dat is al bekend (niet iedereen hoor!)) ook tegenover paps en mams beslamma

Pagina's : [1] 2