Bekijk volle/desktop versie : Kopje-Lezen/ Huwelijksproblemen



Pagina's : [1] 2 3

09-03-2015, 14:41
Salam alle.
Ik ben opzoek naar iemand uit utrecht omgeving die uit een kopje koffie kan lezen mijn vrouw en ik staan op het punt om te scheiden en ik weet dat ze zichzelf niet is ook ben ik er zeker van dat er iets bij mijn vrouw gedaan is want dit komt zomaar uit het niets. ik plaats dit hier omdat ik echt hoop dat er ook maar een vrouw/ man is die mij kan helpen aan deze gegevens. je mag me ook prive een bericht sturen ik zou je zo dankbaar zijn als ik hier nu niks aan doe dan is het te laat. ik ben echt ten einde raad.

salam.

09-03-2015, 14:43


Kopje koffie kan lezen?....

Koffie dik kijken bedoel je?....

09-03-2015, 15:08
Denk goed na over wat je van plan bent. Al die shirk praktijken brengen jou, noch je vrouw naar het paradijs. Verre van. Het zijn grote wandaden die niet goed te spreken zijn. Denk na en laat je niet mee slepen door de vervloekte duivel en richt je op je Heer die er voor kan zorgen dat al je problemen opgelost kunnen worden. Je hoeft hem daar alleen voor op te zoeken en Hem te smeken om jouw uit de moeilijkheden te halen. Iets anders dan dit en dat valt binnen de shirk is een spaarpunt voor de hel. Weet je wat je doet. Verjaag de influisteringen van de duivel door Allah te gedenken en je zal rust vinden.

Denk je nu echt dat zo een afgedwaalde jou gaat kunnen helpen. Nooit zou diegene jou kunnen helpen. Diegene kan je alleen maar helpen naar de afgrond. Je bent ten einde raad zeg je? Juist nu is dit een moment om jezelf te bewijzen tegenover jouw Heer. Zoek Hem op die slechts wees en het is hoeft te zeggen en niet de helpers van de duivels.

09-03-2015, 15:10
In plaats van dat je advies vraagt op de juiste wijze, vraag je om een manier om zelf dichter tot de duivel te komen!

09-03-2015, 15:20



Citaat door Neda:
Kopje koffie kan lezen?....

Koffie dik kijken bedoel je?....




ja die bedoel ik





Citaat door MekkaIslam:
Denk goed na over wat je van plan bent. Al die shirk praktijken brengen jou, noch je vrouw naar het paradijs. Verre van. Het zijn grote wandaden die niet goed te spreken zijn. Denk na en laat je niet mee slepen door de vervloekte duivel en richt je op je Heer die er voor kan zorgen dat al je problemen opgelost kunnen worden. Je hoeft hem daar alleen voor op te zoeken en Hem te smeken om jouw uit de moeilijkheden te halen. Iets anders dan dit en dat valt binnen de shirk is een spaarpunt voor de hel. Weet je wat je doet. Verjaag de influisteringen van de duivel door Allah te gedenken en je zal rust vinden.

Denk je nu echt dat zo een afgedwaalde jou gaat kunnen helpen. Nooit zou diegene jou kunnen helpen. Diegene kan je alleen maar helpen naar de afgrond. Je bent ten einde raad zeg je? Juist nu is dit een moment om jezelf te bewijzen tegenover jouw Heer. Zoek Hem op die slechts wees en het is hoeft te zeggen en niet de helpers van de duivels.
me vrouw wil bij me weg zomaar opeens haat ze me en kan ik niet eens bij haar in de buurt komen wij hebben beidde altijd het gebed verricht maar ik zie nu echt even geen een andere optie

09-03-2015, 15:27

Citaat door gwn_souf:
ja die bedoel ik








me vrouw wil bij me weg zomaar opeens haat ze me en kan ik niet eens bij haar in de buurt komen wij hebben beidde altijd het gebed verricht maar ik zie nu echt even geen een andere optie
Als jij die goede optie niet ziet, dan zie wij die wel.

De enige goede optie is in de eerste plaats dua geduld en je gebeden. Dit is het allerbelangrijkste. Blijf met je verstand nadenken en laat je niet meeslepen door je emotie en daardoor verkeerde dingen te gaan doen.

Zoek ook eventueel een imam op die kan bemiddelen.

Maar ik raad je echt af om naar zulke shirk praktijken te zoeken die jou niets maar dan ook niets gaan helpen.

Denk je nu echt dat zo duivelhulpje gaat kunnen zeggen wat er aan de hand is? Je moet Allah opzoeken, jouw Heer, de Almachtige die op de hoogte is van alles en al je problemen kan oplossen. Als jij Hem niets vraagt moet je ook niet verwachten dat je problemen opgelost gaan worden.

Blijf weg van shirk, nogmaals blijf weg en zoek Allah!

09-03-2015, 16:17
Moge Allah swt je leiden

Ten eerste; wanhoop niet aan de genade van Allah swt.
Ten tweede; als jouw vrouw zichzelf niet is door de kwade wil van een ander dan is er slechts 1 medicijn en dat is de koran.
Ten derde; wees geduldig, doe dua, volg de koran en sunnah, zoek kennis over dit onderwerp, wend je tot een imam of geleerde.

Blijf weg van zaken die ons verboden zijn. Weet wat je op jou af roept. Het lijkt wellicht een oplossing voor jouw probleem maar weet dat shirk betekent dat je de oorlog aan Allah swt verklaart. Dat je er alleen al aan denkt geeft me rillingen.... De koran en de sunnah zijn je enige redmiddel. Hef je handen en vraag Allah swt om standvastigheid, geduld en kracht om hier door heen te komen samen met je vrouw.

09-03-2015, 17:52
Koffie dik kijken? Wat is dat?

09-03-2015, 17:53
Dit is echt nieuw voor me! Koffie kijken

09-03-2015, 17:54
Dacht kopje koffie drinken... Wielie..,

09-03-2015, 17:55

Citaat door Haas-Konijntje:
Dit is echt nieuw voor me! Koffie kijken
Turken doen dat vaak, nooit bij mocro's gezien..

09-03-2015, 17:56
Dit is shirk.
Roqya is de oplossing.

09-03-2015, 18:07


Die koffiedikkijkers gissen maar wat.. Het is net als met die derek ogilvie: 1 ding raden ze goed 10 verkeerd. Toch focussen mensen op dat ene wat ze goed hadden. Gebruik je brein.. Sterkte!

09-03-2015, 18:10
Zorg ervoor dat er een imam langs komt voor rokia

09-03-2015, 18:15
Ipv shirk (grote zonde) kun je beter een imam zoeken die jou kan helpen. Als er wat is gedaan bij je vrouw dan komt dat boven water. Hij zal via de juiste manier (roqia) haar behandelen. Kijk uit voor tovenaars! En onderzoek goed of de imam in kwestie betrouwbaar is.

Pagina's : [1] 2 3