Bekijk volle/desktop versie : Gedode Mohammed Alarasi was slachtoffer persoonswisseling



09-03-2015, 14:07
De in Amersfoort geliquideerde Mohammed Alarasi (22) is mogelijk slachtoffer van een persoonsverwisseling.





Dat is ruim een jaar na zijn dood voor de politie het meest aannemelijke scenario, aldus een woordvoerster maandag. Dinsdag wordt in Opsporing Verzocht aandacht besteed aan de zaak. Het onderzoeksteam houdt er rekening mee dat niet Alarasi, maar de 38-jarige Samir Jabli het doelwit was.

Jabli was een bekende van de politie. Hij werd op 1 december doodgeschoten in Amersfoort.

10-03-2015, 14:19


Zo treurig. Moge Allah zijn ziel genadig zijn, zijn graf verruimen en een plekje geven in Jannat al Firdaous. Allahouma ameen!

Eveneens voor Samir Jabli, Allahouma ameen!

10-03-2015, 14:24
Ik heb er geen woorden voor, pffff arme jongen zo triest Kan me de haatreacties van sommige pigs hier nog goed herinneren na zijn dood, ze stonden net niet te feesten om zijn dood..

10-03-2015, 14:25

Citaat door och:
De dader is ook een "lieve jongen die altijd goed is voor zijn moeder". Zielig voor de dader dat hij verder moet leven met deze dodelijke fout. Als hij een Marokkaan is tenminste.
Hou eens een keer je teringsmoel dicht smeerlap. pfff

10-03-2015, 14:43



Citaat door Dramaqueen_:
Ik heb er geen woorden voor, pffff arme jongen zo triest Kan me de haatreacties van sommige pigs hier nog goed herinneren na zijn dood, ze stonden net niet te feesten om zijn dood..
Hoewel ik destijds niet gereageerd heb, had ik ongetwijfeld die juichers gehoord, TEN ONRECHTE inderdaad naar nu blijkt. Heel triest zo'n persoonsverwisseling, wel bizar dat er ook nog zo'n groot leeftijdsverschil tussen het slachtoffer en het doel zat, je zou zeggen dat een niet blinde schutter dat zou moeten kunnen zien.

Sterkte aan de nabestaanden, je kind verliezen is al zwaar maar dan ook nog eens gebukt moeten gaan onder de reacties die velen (had ik ook kunnen zijn) daarbij gegeven hebben maakt het helemaal moeilijk!

10-03-2015, 14:55

Citaat door Dutchman98:
Hoewel ik destijds niet gereageerd heb, had ik ongetwijfeld die juichers gehoord, TEN ONRECHTE inderdaad naar nu blijkt. Heel triest zo'n persoonsverwisseling, wel bizar dat er ook nog zo'n groot leeftijdsverschil tussen het slachtoffer en het doel zat, je zou zeggen dat een niet blinde schutter dat zou moeten kunnen zien.

Sterkte aan de nabestaanden, je kind verliezen is al zwaar maar dan ook nog eens gebukt moeten gaan onder de reacties die velen (had ik ook kunnen zijn) daarbij gegeven hebben maakt het helemaal moeilijk!
Dutch

10-03-2015, 15:34

Citaat door Domme_Sukkel:
waar zijn nu de mensen die altijd zeggen dat het goed is dat criminelen elkaar doodschieten? dit is al de zoveelste keer dat een onschuldige persoon is vermoord vanwege persoonswisseling.
Hier...

Maar ze moeten wel goed kijken, en het lijkt de laatste tijd een soort mode te worden dat ze dat minder goed doen ofzo...