Bekijk volle/desktop versie : Mannen die vrouwen slaan!!!!???

Pagina's : [1] 2

20-02-2003, 15:15
Mijn zus werd door haar man geslagen, maar dat pikt ze wel!!

maar ik niet!!
Laat hem 1 keer met zijn vinger mij aanraken!!
dan is het afgelopen!!

Ik laat me echt niet slaan, door een 1 of ander zielig mietje!!
ik dacht het niet!.
En trouwens, als je echt van je vrouw houdt doe je dat niet.
Dan noem ik dat geen huwelijk, als je wordt geslagen door je man.
Dat is een hel!!
Maar,ja, je hebt van die mannen die denken dat ze alles kunnen maken.
Ik hoop dat de nieuwe generatie marokkaanse jongens zoiets niet doen.

choekran, voor julie aandacht

beslama, hanan<luiza>

20-02-2003, 15:45

het is makkelijker gezegd dan gedaan...

je kunt nu wel zegge da het dan finito is, maar op da moment besef je het ni echt...

zeg nooit nooit...

bisous xxx

20-02-2003, 19:34
In een huwelijk is er geen zwakke geslacht punt
liefde is niet slaan waarom doen ze dat dan tog
soms kan je gewoon niet begrijpen maar je zus tbarkalah alieha moge Allah haar belonen voor haar geduld zoveel meiden zijn er niet

20-02-2003, 19:39
slaan kan ook wel lekker zijn nooit van SM gehoord hahaha

nee, inderdaad, ik vind dta ook nietkunnen, als man en vrouw zijn jullie volwassen genoeng om dingen uit te praten op een wijze manier en maak het voor lekaar niet moeilijk, wees dus niet koppig !!!

20-02-2003, 19:41

Citaat:
Origineel gepost door AdamX
[maak het voor lekaar niet moeilijk, wees dus niet koppig !!! [/B]
inderdaad koppigheid hoort niet thuis tussen man en vrouw je moet kunne toegeven en sorry kunne zeggen als eerste als je dat niet kan dan heb je probleem als je fout zit moet je kunne toegeven en soms ook wijn bij de water doen compromissen sluiten ten slote je leeft samen met andermans kind niet jou broer of zus je moet ervoor zorgen dat je bij elkaar thuis hoort maak het dus mekaar gemakkelijk en ga niet gelijk zeggen neeeeeeeeee!!!!!

20-02-2003, 19:45

Citaat:
Origineel gepost door lalamyriam
inderdaad koppigheid hoort niet thuis tussen man en vrouw je moet kunne toegeven en sorry kunne zeggen als eerste als je dat niet kan dan heb je probleem als je fout zit moet je kunne toegeven en soms ook wijn bij de water doen compromissen sluiten ten slote je leeft samen met andermans kind niet jou broer of zus je moet ervoor zorgen dat je bij elkaar thuis hoort maak het dus mekaar gemakkelijk en ga niet gelijk zeggen neeeeeeeeee!!!!!

precies, helemaal mee eens, ik weet zeker dat je gelukkig met je man zult zijn, mascha Allah zo hoort het en ik hoop dat ej toekomstige man inscha Allah ook zo denkt als jou

20-02-2003, 20:02

Citaat:
Origineel gepost door AdamX
precies, helemaal mee eens, ik weet zeker dat je gelukkig met je man zult zijn, mascha Allah zo hoort het en ik hoop dat ej toekomstige man inscha Allah ook zo denkt als jou
Shokran voor jou juist hetzelfde Allah scheblik schi bent hlal

20-02-2003, 21:42

Citaat:
Origineel gepost door Luiza
Mijn zus werd door haar man geslagen, maar dat pikt ze wel!!

maar ik niet!!
Laat hem 1 keer met zijn vinger mij aanraken!!
dan is het afgelopen!!

Ik laat me echt niet slaan, door een 1 of ander zielig mietje!!
ik dacht het niet!.
En trouwens, als je echt van je vrouw houdt doe je dat niet.
Dan noem ik dat geen huwelijk, als je wordt geslagen door je man.
Dat is een hel!!
Maar,ja, je hebt van die mannen die denken dat ze alles kunnen maken.
Ik hoop dat de nieuwe generatie marokkaanse jongens zoiets niet doen.

choekran, voor julie aandacht

beslama, hanan<luiza>
vrouwen moeten het ook niet accepteren, maar vaak ligt het veel dieper dan dat.

21-02-2003, 09:33
Salaam aleykoum
soms ligt het gewoon aan de man die heeft soms een machtsgevoel en wij vrouwen kunne soms koppig zijn in plaats van begrijpend
als hij echt van zijn vrouw houd en ziet dat zij geduldig is dan denk ik dat elk man met een hart en imaan er iets aan zou doen of anders of medisch..... maar er zijn weining mensen die goed zijn of goed willen zijn
moge Allah hen helpen

21-02-2003, 09:44
everybody's got to take a beating once and a while

21-02-2003, 11:23
bij mij ligt een man met losse handjes na de eerste keer buiten

21-02-2003, 11:57
Salaam allemaal;

We kunnen er grapjes over maken, maar het is een serieuze zaak, er worden in ned. 1 op de 5 vrouwen geslagen of heeft met sexueel geweld te maken, dat is een schrikbarend hoog aantal naar mijn idee.

Iedere vrouw zegt het zelfde: ik wil niet geslagen worden, en gebeurt het toch dat vliegt hij er uit....was het maar zo makkelijk, er zijn vrouwen die het slaan accepteren omdat ze niet weten wat ze moeten doen, bij wie ze hun verhaal kwijt kunnen of financieel zo afhankelijk van de man zijn dat ze besluiten om maar te blijven, zeker als er kinderen zijn.

Wij vrouwen moeten het zeker niet meer accepteren, help elkaar als je zo iets hoort. Geduld hebben in zo'n geval helpt niet meer, praten ook niet meer.....die fase ben je dan allang voorbij.

Mannen zouden elkaar hierop aan moeten spreken, keur het af, dan zal het Insha Allah stoppen dat geweld tegen vrouwen.

De opvoeding speelt ook een rol, als je ziet hoe je vader je moeder mishandelt, neem het voor haar op!! Geen enkele man heeft het recht om zijn vrouw te slaan....dus je vader ook niet!!

beslama...Sahira....

21-02-2003, 12:00

Citaat:
Origineel gepost door sahira
Salaam allemaal;

We kunnen er grapjes over maken, maar het is een serieuze zaak, er worden in ned. 1 op de 5 vrouwen geslagen of heeft met sexueel geweld te maken, dat is een schrikbarend hoog aantal naar mijn idee.

Iedere vrouw zegt het zelfde: ik wil niet geslagen worden, en gebeurt het toch dat vliegt hij er uit....was het maar zo makkelijk, er zijn vrouwen die het slaan accepteren omdat ze niet weten wat ze moeten doen, bij wie ze hun verhaal kwijt kunnen of financieel zo afhankelijk van de man zijn dat ze besluiten om maar te blijven, zeker als er kinderen zijn.

Wij vrouwen moeten het zeker niet meer accepteren, help elkaar als je zo iets hoort. Geduld hebben in zo'n geval helpt niet meer, praten ook niet meer.....die fase ben je dan allang voorbij.

Mannen zouden elkaar hierop aan moeten spreken, keur het af, dan zal het Insha Allah stoppen dat geweld tegen vrouwen.

De opvoeding speelt ook een rol, als je ziet hoe je vader je moeder mishandelt, neem het voor haar op!! Geen enkele man heeft het recht om zijn vrouw te slaan....dus je vader ook niet!!

beslama...Sahira....
Mijn vader is niet zo gek om m'n moeder te slaan, hij weet wat hem dan te wachten staat

21-02-2003, 12:04

Citaat:
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR
Mijn vader is niet zo gek om m'n moeder te slaan, hij weet wat hem dan te wachten staat
Goed zo!!

Er zijn gevallen bekend waar van de man mishandeld wordt door de vrouw, ze zijn in de minderheid maar het gebeurt!

Als het mij overkomt, dan ga ik 1: terug slaan 2: ik stap naar de politie en dien een aanklacht in en in het ergste geval zoek ik jou op Pablo, dus hou dat geval (pistooltje) maar voor me in bewaring...( you'll never know!)

21-02-2003, 12:25
Ik meen het serieus mocht hij mij 1 keer slaan, dan kan die echt ophoepelen. Kom nou..
Ik ben thuis al opgevoed en de nodige klapjes gekregen--> corrigerende( goed geschreven???) tikAls ik het 1 keer toesta dan doet hij dat voor altijd en dat kan ik niet tolereren!!!!

Thallaou

Pagina's : [1] 2