Bekijk volle/desktop versie : Ik vind salades vies.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

09-03-2015, 09:28
Ik probeer mezelf al jaren aan te leren om als lunch een salade te eten. Ik wil het zó graag lekker vinden en genieten van de tomaatjes, komkommer, 'knapperige' blaadjes sla , olijfjes, kaasjes en andere toeters en bellen om het zogenaamd lekkerder te maken. Enige salades die ik lekker vind zijn die enorme borden met 10 verschillende salades erop inc aardappel en rijstsalade en dus mayonaise. Ik eet zelfs liever niets en sla de lunch over dan ik een salade naar binnen moet werken.

Wat eten jullie als lunch en hoe maak je een salade toch lekker zonder mayo of andere dressing waarbij je die salade net zo goed niet had kunnen eten?

En bestaan er echt mensen die genieten van een salade zoals ze bv ook genieten van een warme bord pasta?

09-03-2015, 09:30


the same here
ik eet liever niet dan een salade naar binnen te moeten werken

09-03-2015, 09:30
Heerlijk, kan daar zeker van genieten! Of avond een maaltijdsalade met kidneybonen erbij, walnoten, gekookt eitje etc

09-03-2015, 09:31
Wat ik wel oprecht superlekker vind is die Turkse bulgursalade met peperpasta...maar daarin doe ik ook meer bulgur dan groenten...

Die ene Libanese, ben de naam vergeten waarbij je superveel tomaatjes en peterselie gebruikt en een heel klein beetje bulgur vind ik ook niet te eten.

09-03-2015, 09:32



Citaat door VaniLLa_flavour:
the same here
ik eet liever niet dan een salade naar binnen te moeten werken
Wat lunch je? Hoe kunnen sommige mensen er dan wel van genieten of eten ze het alleen maar omdat het gezond is?

09-03-2015, 09:33

Citaat door Freyaa:
Heerlijk, kan daar zeker van genieten! Of avond een maaltijdsalade met kidneybonen erbij, walnoten, gekookt eitje etc
Vertel me eens hoe je dat maakt. Kidneybonen, walnoten en eitjes vind ik lekker.

09-03-2015, 09:33
Ik denk dat het je het jezelf moet aanleren. Bij ons elke avond is er salade op tafel en zo ook bij me ouders. Beetje combineren en niet alleen ongezond doen. Ik kan zo een hele bord opeten in me eentje Voor sla met citroensap

Mijn salade's: sla, komkommer, augurken, tomaten, rode kool, olijven en soms tonijn erbij. Of een eitje

09-03-2015, 09:34
Kisir




09-03-2015, 09:34

Citaat door Nadine.:
Wat ik wel oprecht superlekker vind is die Turkse bulgursalade met peperpasta...maar daarin doe ik ook meer bulgur dan groenten...

Die ene Libanese, ben de naam vergeten waarbij je superveel tomaatjes en peterselie gebruikt en een heel klein beetje bulgur vind ik ook niet te eten.
Tabbouleh, ook lekker fris

09-03-2015, 09:35
Eet je wel graag groenten in general (komkommer, tomaat enz.)?

09-03-2015, 09:36

Citaat door Gaatjouniksaan:
Ik denk dat het je het jezelf moet aanleren. Bij ons elke avond is er salade op tafel en zo ook bij me ouders. Beetje combineren en niet alleen ongezond doen. Ik kan zo een hele bord opeten in me eentje Voor sla met citroensap

Mijn salade's: sla, komkommer, augurken, tomaten, rode kool, olijven en soms tonijn erbij. Of een eitje
Ik probeer het al jaren...een salade bij pasta ofzo dat kan ik wel eten maar gewoon als lunch een enorme salade en wat opgeleukt met wat noten of kaas vind ik echt niks aan. Ik eet dan de lekkere dingetjes en maak mezelf dan wijs dat ik vol zit en de rest niet op krijg.

Mijn moeder maakt wel eens die paprikasalade en die lust ik ook maar dat is ook een bijgerecht, daar ga je geen enorm bord van eten

09-03-2015, 09:37

Citaat door Freyaa:
Tabbouleh, ook lekker fris
Ja die, vind die echt niet lekker.

09-03-2015, 09:37



Citaat door crazy_lina:
Eet je wel graag groenten in general (komkommer, tomaat enz.)?
Komkommer en tomaat in een broodje gezond lust ik wel maar gewoon zo erop knabbelen....nee dan eet ik liever niets.

09-03-2015, 09:39
Of mensen die knagen op bleekselderij. Wat is daaaaaat???

09-03-2015, 09:41

Citaat door Milky_:
Of mensen die knagen op bleekselderij. Wat is daaaaaat???
Oeh lekker. Knabbel knabbel knabbel. Ik heb het ook gedaan in the name of health maar ik kan me niet gelukkig voelen op die manier. Super veel zelfmedelijden op dat soort momenten Milky.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8