Bekijk volle/desktop versie : ** FAHIMA & ISMAEL**



Pagina's : [1] 2

26-03-2005, 20:34
Halow Allemaal

Ik Hoop Dat jullie me verhaal gaan leuk vinden!

Ik schrijf eerst een kleine stukje als je hem leuk vindt, laat het me dan weten



FAHIMA!!! jala, nodi, je moet naar school FAHIMA!!
fahima:waga ik sta al op.
ik stond op en liep naar badkamer, ik poetste me tanden en deed daarna me wassing voor het bidden, daarna liep ik naar beneden en groette me vader met SBA EL GIR en liep naar keuken waar me broers zaten te ontbijten.
amir: goedemorgen junkk!
fahima: HAHA wat ben je weer grappig
youssef: laat hem jo hij heeft last van gekte
amir: euhh wil je effe je bek houden, wie vroeg jou wat
fahima: ik vroeg het hem sukkel
yema: safi baraka zidi fahima ga eten, niet met een lege maag naar school
ik nam een paar hapjes en dronk me thee op en liep naar amir en gaf hem een duw tegen zijn hoofd
amir: heyy me haren
ik lachte onderweg naar boven om amir. Hij is echt een type die er altijd perfect uit moet zien, vooral zijn haren. Amir is 19 jaar en heeft lichte bruine ogen en heeft ook licht bruin haren , en dan hebben we nog een andere broer youssef die is 22 jaar en heeft donkere ogen en donker haren en dan ik zelf heb donkere ogen en bos bruine krullen en lichte bruine tint op me huid net als me broer amir en ben een echte modegek

ik liep naar klerenkast en trok een donkere spijkerbroek en gele dunne truitje met een col en een gele riem en me bijpassende sieraden, pakte me tas en liep naar beneden. ik liep naar de keuken pakte wat te eten en deed het in me tas.
fahima: AMIR ik ga
amir: jaa wachtt alsjeblieft
ik deed me schoenen aan en me jas en deed de deur open
amir: jo kom we gaan
fahima: hehe wou bijna weggaan jochie!
onderweg naar school praatte ik en amir over allerlei dingen totdat we op school aankwamen.
ghizlane rende op me af en gaf me dikke zoen.
ghizlane: heyy habiba
fahima: eyy lieverd
ghizlane: hoi amir( op een verleidende manier)
amir: hallo ghizlane(ook op een verleidende manier)
amir werd geroepen door zijn vrienden en liep naar hun toe, voordat die daar aan kwam draaide hij zich om en knipoogde naar ghizlane.
ghizlane: wejoohhh zag je dat, hij knipoogde naar me, hij is zo sexy
fahima: nou ergg sexy maarre ik moet effe naar me kluis, kom
ghizlane kende ik al vanaf me kleinste, zo zijn we als beste vriendinnen opgegroeid, zelf heeft ze blonde krullen en heeft ze groene ogen en is een modegek net als ik.

aangekomen bij me kluis:
fahima: eyy me hebben toch nederlands
ghizlane zat te dromen
fahima: haloww en zwaaide met armen om haar ogen
ghizlane: he ja we hebben nederlands
fahima: sow waar was jij met je gedachten
ghizlane: bij je broer, hij is echt sow knap, hij maakt me gek als ik hem zie
ik begon zo hard te lachen dat ik bijna stikte
ghizlane: wat is er met jou
ik begon nog meer te lachen en seinde expres naar achter haar
ghizlane draaide zich meteen om en ik zag dat ze knal rood werd
Ghizlane: euhh hai hoe lang sta je daar al
amir: lang genoeg om te horen hoe gek je op me bent, zal ik ook iets verklappen.
ghizlane: nou??
amir: ik ben ook gek op jou en kneep zachtjes in haar wang en liep naar de lokaal waar hij moest zijn
ghizlane: wejoooho hoorde je dat, hij is ook gek op mij
fahima: ja dat hoorde ik
ghizlane was helemaal verdoofd door zijn woorden en ik omhelsde haar en zo liepen naar onze lokaal.

ALS IK VERDER MOET GAAN LAAT HET ME WETEN

26-03-2005, 21:03


Ga snel verder Nieuwe Fan ..Kiss hajar

27-03-2005, 12:40
HEY BABES THANX VOOR JULLIE REACTIES

Hiero Nog Een Stukje



Eindelijk waren uit van school en ik en ghizlane liepen samen naar huis, amir ging de stad in met zijn vrienden.
ghizlane: eyy zullen we ook naar de stad gaan
fahima: jij hebt het echt te pakken he
ghizlane: hoe bedoel je
fahima: nou amir is ook naar de stad
ghizlane: ja en dan...?
fahima: gewoon mischien wou je voor hem gaan
ghizlane begon te lachen en gaf me een zoen
ghizlane: je kent me echt goed
fahima: haha ja hehe te goed zelf
ghizlane: kom we gaan lekker naar huis.


Thuis aangekomen:
fahima: halow ik ben thuis
youssef: heyy niet je jas uit doen
fahima: waarom.....?
youssef: wil je alsjeblieft deze brief posten
fahima: nee man kom op ik ben net uit school. Ik ben helemaal kapot
youssef: krijg je 10 euro van mij
fahima: 20 euro
youssef: 15 euro
fahima:17 euro en niet minder
youssef: hier a schooier en betaal de zegel maar van jou geld
ik liep snel naar de keuken gaf me moeder een kus en pakte een appel en liep naar de postkantoor.
onderweg hoorde ik me naam roepen en zag dat amir me riep,hij rende naar me toe.
amir: en waar gaat mevrouw naar toe
fahima: naar afspraakje, en hoe zie ik eruit
amir: nog altijd lelijk hoor, en hij schudde in me haren, ga je niet naar ghizlane.
fahima: mischien zometeen eerst moet deze brief posten.
amir: ooh oke thallah
fahima: daaaaaagggg
ik liep door en eindelijk was ik bij de postkantoor en kocht een postzegel en deed in zo'n postbak
ik had zo'n honger en besloot een broodje te halen bij de V&D.
ik kocht een lekkere gezonde broodje en liep naar naar huis.
ik zag dat ghizlane me riep en ik liep naar haar toe
ghizlane: ik dacht dat je niet naar de stad ging
fahima: ging ik ook niet, ik moest een brief posten van youssef, en heb gelijk wat geld gekregen.
ghizlane: ooh slim
fahima: ooh ja amir vroeg nog of ik nog naar je toe ging
ghizlane: echtt, waar is die nu
fahima: thuis denk ik he
ghizlane: wacht ik ga met je mee
fahima: oke en liep met haar mee naar binnen
de moeder van ghizlane vroeg me of ik naar de keuken wou komen, en ik liep naar toe en gaf haar 2 kusjes, ik zag dat daar nog iemand zat, en ik draaide me om, het was net alsof me ogen eruit wouden rollen, ik begon helemaal gek te worden in me gedachten en was maar 1 vraag dat er duidelijk was in me gedacht: WIE IS DAT

ZO HIER NOG EEN STUKJE. IK SCHRIJF VANAVOND WEL VERDER

bO0eshaAA van mij

tOedel0e

27-03-2005, 13:10
eeey meid ga snel verder kben je nieuwe fan echt een top verhaal

nu je toch onlien bent kan je een vervolgje schrijven toch


Ma3a salaama

27-03-2005, 14:02


Thanx Babe Hier Is Nog Een Vervolgje




ik werd helemaal gek door die vraag, er zat een jongen rond de 18 a 19 jaar
had opgeschoren hoofd met skekeltjes, hij had donkere ogen en had een pantalon broek aan met een zwarte truitje met de letters HUGO BOSS erop
hij stond op en stak zijn hand naar me uit
de jongen: hai ik ben ilias aangenaam
fahima: hai ik ben fahima aangenaam en ik voelde dat hij zachtjes in me hand kneep, en diep in me ogen keek, ik werd helemaal verlamd door zijn manier van kijken naar mij
moeder ghizlane: kijk dit is me broertje, knappe jongen vindt je nie?
ik werd knalrood en begon een beetje te lachen, ik hoorde ghizlane haar moeder roepen en ze liep naar boven.
ilias: zo fahima hoe oud ben je...?
ik keek hem aan en voelde me hart een sprong maken
fahima: ik ben 17 en ging tegenover hem zitten..... en jij?
ilias: netjes ik ben 19, morgen ben 20 inshallah
fahima: so leuk toch
ilias: ik geef morgen een kleine feestje, als je niks te doen hebt, kom dan anders met ghizlane mee.
voordat ik antwoord wou geven zag ik ghizlane al beneden staan.
ghizlane: ewa hoe zie ik eruit
fahima: mooi en ik knipoogde naar haar
ghizlane: nou ilias we gaan ik zie je morgen doeii
ilias: ja is goed en neem je vriendin fahima mee als ze wil
ghizlane: ja tuurlijk je gaat wel mee he
ik zag dat ze knipoogde naar me
fahima: lijkt me leuk en ik keek naar ilias die naar me knippoogde
ghizlane: tot morgen dan doeii
ilias: doei dames
ghizlane: doeii mama en sloeg de deur achter zich dicht
fahima: ik wist niet dat je zo een knappe oom had
ghizlane: ja en hij wist ook niet dat ik zo een mooie vriendin en ze omhelsde me en zo liepen naar mijn huis ( was maar 5 min lopen )

aangekomen thuis:
ik deed de deur open en deed me schoenen en me jas uit,
ik en ghizlane liepen gelijk naar boven en we zagen dat amir achter de computer zat.
fahima: heyy kijk eens wie we hier hebben
amir: eyy jij weer
ghizlane ging expres achter me staan en ik zag dat amir schrok
amir: eeeeeeeeeyyy ghizlane ik zag jou helemaal niet
ghizlane begon lachen en knipoogde naar amir
amir: ewa kom binnen dames
ghizlane ging gelijk naar binnen en ze rolde met haar ogen achter amir ze rug
ik begon te lachen en liep naar beneden
ik deed de deur open en ik zag dat me youssef me tegen houdde bij de deur
fahima: auuwwhh sukkel me hand,
youssef: ga naar boven
fahima: donder op eerst doe je me pijn en nu mag ik zelfs de woonkamer niet binnen wat denk je wel
youssef: naar boven zeg ik toch
fahima: rot op en ik schreeuwde zo hard en trapte tegen deur en de deur vloog meteen open en ik begon tegen me vader te flippen omdat youssef me zo'n pijn heeft gedaan
ik merkte dat er meer mensen in de woonkamer zaten en draaide om.
ik schrok me dood, ik werd helemaal koud van binnen, ik kon me niet meer bewegen, ik voelde me mezelf duizelig worden en ik keek naar me moeder die aan het huilen was, ik keek naar youssef die mij met verdriet aan keek, ik hoorde dat amir en ghizlane naar beneden kwamen, ghizlane keek naar me en de woonkamer rond en ik zag dat ze helemaal bleek werd en amir was helemaal in schok en keek naar me vader, zelf was ik helemaal buiten kennis en ik viel op de grond............................................. .................................................. .................


Dikke Qoesjah van mij

27-03-2005, 14:51
wayaaw echt mooi verhaal khoop dat je snel een vervolgje kan maken
doegggg je fan!!!!!!!!!!!

27-03-2005, 14:55
tnxx voor je vervolg
ga snel weer verderrrrrr

27-03-2005, 18:39
Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder Verder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder VerderVerder Verder Verder Verder Verder














































zo goed genoeg om verder te gaan?!¿_____________Maja Lieverd ik ben aan het w8ten,,0p je vervolg,,Beslemma Liefs Je AllerLiefste,,....

27-03-2005, 18:48
BeDaNkt V0Or JuLiE REaCtiEs, Ik ProBEer VanaVOnd VerdDEr Te SchRIjvEn

DikKE BO0esHA Van MOI

27-03-2005, 19:57
eWaa Saff...Ik wil Nu Graag Lezen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27-03-2005, 20:29
hey meid nog een fan ga gauw weer verder

28-03-2005, 18:34
Je nieuwe fan

Ga snel verder

28-03-2005, 19:14


Eyy meid mooi verhaal
Ga zo door ........En ga snel verder

29-03-2005, 13:04
Heey Hallo Je zou Een Vervolg Maken Nou ik zie NikSsssss,,!!
Kom op Maaak snel Een vervolg Want Ik Ben aan het wachten,,!!

Doeijj,,!!Doeijj,

XxiS ,

29-03-2005, 16:37
HAloW sWeety'S Van MIj IK Ga VanAvond ME VErvolgJE MAkEn WiL hEt NamElijk SpanNend HOUden


LOve YuLliE DikKE Bo0OesHaAAa Van MIJ

Pagina's : [1] 2