Bekijk volle/desktop versie : Wat een heks van een moeder..



Pagina's : [1] 2 3 4

06-03-2015, 18:17
Moeder uit Brussel met kleuters naar Syrië

BRUSSEL -
Een 32-jarige Brusselse is met haar twee zoontjes van vijf en drie jaar oud vertrokken naar Syrië. Ook twee broers van de vrouw, van wie er één minderjarig is, zijn op weg naar het land waar een burgeroorlog woedt. Dat liet het parket in de Belgische hoofdstad vrijdag weten.

Het gezelschap vloog vanaf Amsterdam naar Turkije; vandaar loopt elk spoor dood.
De vader van de kinderen wist van niets. 's Ochtends ontbeet hij nog met zijn gezin. Toen hij 's avonds op 13 februari thuis kwam trof hij een leeg huis aan, meldde de krant Het Nieuwsblad. De vader schakelde de politie in omdat alle persoonlijke spullen waren verdwenen, evenals de kleding van zijn vrouw en zoontjes. Ook hun identiteitspapieren waren weg.
De vader zit inmiddels in Istanbul en probeert zijn zoontjes terug te vinden. Mogelijk dat zijn vrouw en kinderen zich nog in Turkije bevinden. Volgens de man had zijn vrouw steeds meer contact met haar geradicaliseerde broer, die al maanden in Syrië

ISIS trekt echt van die mensen aan die zonder enig besef te hebben van wat ze anderen aandoen. Islam van de khawarij

06-03-2015, 18:36


Hartverscheurend

06-03-2015, 18:56
Niet alles geloven wat je leest.

06-03-2015, 19:08
Misschien kon ze niet overleven in brussel. Land van de discrimantie waar je 9 van de 10 x je hijaab af moet zetten om te kunnen werken. Misschien was ze alleenstaande moeder en wilde ze dat niet voor zichzelf. Wallahu e3lem. Je kent de situatie niet en ik ook niet. Dus khaayr

06-03-2015, 19:18



Citaat door Romaissa1707:
Misschien kon ze niet overleven in brussel. Land van de discrimantie waar je 9 van de 10 x je hijaab af moet zetten om te kunnen werken. Misschien was ze alleenstaande moeder en wilde ze dat niet voor zichzelf. Wallahu e3lem. Je kent de situatie niet en ik ook niet. Dus khaayr
Er staat duidelijk dat de vader thuis kwam en zijn vrouw en kinderen weg waren met hun spullen en papieren. België is idd niet het geweldigste land om te leven begrijpenlijk als ze daar weg zou willen, maar dan wel met haar man ze dient haar man te gehoorzamen en er niet met de kinderen vandoor te gaan.

06-03-2015, 19:22

Citaat door Romaissa1707:
Misschien kon ze niet overleven in brussel. Land van de discrimantie waar je 9 van de 10 x je hijaab af moet zetten om te kunnen werken. Misschien was ze alleenstaande moeder en wilde ze dat niet voor zichzelf. Wallahu e3lem. Je kent de situatie niet en ik ook niet. Dus khaayr
ga naar ethiopie en kijk of je daar kunt overleven ashmen discriminatie ga je daarom naar syrie

06-03-2015, 19:48
Raar verhaal

06-03-2015, 19:53
Heftig zeg!!

06-03-2015, 20:00

Citaat door Snoesje30:
Er staat duidelijk dat de vader thuis kwam en zijn vrouw en kinderen weg waren met hun spullen en papieren. België is idd niet het geweldigste land om te leven begrijpenlijk als ze daar weg zou willen, maar dan wel met haar man ze dient haar man te gehoorzamen en er niet met de kinderen vandoor te gaan.
Stel dat verhaal klopt. Dan nog kennen we de situatie niet. Belgie heeft ook zn eigen propaganda. Allah ziet alles De Afrekening komt nog wel. Wij weten niets

06-03-2015, 20:02
Als het verhaal echt klopt, erg voor de kleintjes. Belgie is nog altijd beter dan een oorloggebied. Mensen vluchten daar weg en zij gaat daar naar toe met haar kinderen. Onbegrijpelijk!

06-03-2015, 20:02

Citaat door StreetChic:
ga naar ethiopie en kijk of je daar kunt overleven ashmen discriminatie ga je daarom naar syrie
Oke hier hebben we een chick die zich niet bedekt dus haar geen ene mallemoer kan schelen of je niet aan de bak komt als je jezelf bedekt.

06-03-2015, 20:08

Citaat door Romaissa1707:
Oke hier hebben we een chick die zich niet bedekt dus haar geen ene mallemoer kan schelen of je niet aan de bak komt als je jezelf bedekt.
ik bedek me juist wel, sterker nog zat in zaak verwikkeld vanwege discriminatie omwille van me hoofddoek (aanvaring met leidinggevende) nou ik ga toch ook niet naar syrie?

06-03-2015, 20:12



Citaat door StreetChic:
ik bedek me juist wel, sterker nog zat in zaak verwikkeld vanwege discriminatie omwille van me hoofddoek (aanvaring met leidinggevende) nou ik ga toch ook niet naar syrie?
Zeg ik dat dan en ja sorry maar goed sommige moslims praten raar man ik snap dat niet. Meeste discussies voer je tegenwoordig alleen maar met medemoslims in plaats van kufaar subhan Allah. Moslims (lees vooral marokkanen moeten meer Allahu e3lem zeggen en niet doen alsof ze deskundig zijn in alles ze geloven in propaganda en valken elkaar af verschrikkelijk gewoon. Alles uit de context trekken. Ik zeg denk breder en ga niet overal klakkeloos op in. En als reactie: ga lekker naar ethiopie. Ya bekrompenheid subhan Allah.

06-03-2015, 20:14

Citaat door Romaissa1707:
Zeg ik dat dan en ja sorry maar goed sommige moslims praten raar man ik snap dat niet. Meeste discussies voer je tegenwoordig alleen maar met medemoslims in plaats van kufaar subhan Allah. Moslims (lees vooral marokkanen moeten meer Allahu e3lem zeggen en niet doen alsof ze deskundig zijn in alles ze geloven in propaganda en valken elkaar af verschrikkelijk gewoon. Alles uit de context trekken. Ik zeg denk breder en ga niet overal klakkeloos op in. En als reactie: ga lekker naar ethiopie. Ya bekrompenheid subhan Allah.

06-03-2015, 20:16

Citaat door StreetChic:

Pagina's : [1] 2 3 4