Bekijk volle/desktop versie : Hallo slimme ervaren mensen ..



04-03-2015, 21:35
Ik heb hulp nodig ..

Ik wil dit jaar voor t eerst belasting aangifte doen van de afgelopen vijf jaar ..
Iemand tips? Het is allemaal nieuw voor mij ..

04-03-2015, 21:55



Citaat door Tayri.:
Ik heb hulp nodig ..

Ik wil dit jaar voor t eerst belasting aangifte doen van de afgelopen vijf jaar ..
Iemand tips? Het is allemaal nieuw voor mij ..
Je kan volgens mij bij vragen wanneer je aan het invullen bent ze bellen of er gewoon naar toe gaan.
Beste is om ook gewoon iemand bij te hebben, een familielid ofso die je erbij kan helpen de eerste keer. Ik laat het altijd door mn broer doen.

04-03-2015, 23:33
Je kan gewoon naar belasting kantoor gaan
bellen om een afspraak te maken, sturen ze je een email met wat je mee moet nemen. En na 10min sta je weer buiten. Kost je ook nog eens niets!!

04-03-2015, 23:36
Oh gut ik haat die aangites gedoe.
Als ze geld eissen moet dat binnen no time gestort worden.

En als jij recht hebt om je geld terug te krijgen van ze.
Moet je zelf achterna

M.O.B

04-03-2015, 23:38


Ik zou eerst door iemand anders laten berekenen of je al dan niet wat terugkrijgt. Als je rechtstreeks naar het belastingkantoor gaat is de kans groot dat ze vijf jaar zullen invullen ook als je moet betalen.

Dus eerst even laten checken. Heb je aftrekposten? Ziektekosten, studiekosten, giften, ...?

04-03-2015, 23:39

Citaat door Nefertari:
Ik zou eerst door iemand anders laten berekenen of je al dan niet wat terugkrijgt. Als je rechtstreeks naar het belastingkantoor gaat is de kans groot dat ze vijf jaar zullen invullen ook als je moet betalen.

Dus eerst even laten checken. Heb je aftrekposten? Ziektekosten, studiekosten, giften, ...?
Tegenwoordig kijken ze ook na hoor.
Anders zou iedereen niks terug betalen.

04-03-2015, 23:40

Citaat door Roso:
Tegenwoordig kijken ze ook na hoor.
Anders zou iedereen niks terug betalen.
Niet altijd, toch niet voor diegenen die buiten NL wonen.

04-03-2015, 23:43

Citaat door Nefertari:
Niet altijd, toch niet voor diegenen die buiten NL wonen.
Ooh gaat het om buiten nl.
Ja dan weet ik het niet.