Bekijk volle/desktop versie : Huwelijk tussen een Armeen en een turk. gedoemd om te mislukken?



04-03-2015, 13:00
Hellooo,

zijn er mensen die ervaring hebben of mensen kennen waarvan de man of vrouw een Turk en Armeen is?

Mijn vriendin is Turks en ikzelf kom oorspronkelijk uit Armenië. Ikzelf ben totaal niet Armeens opgevoed en mijn vrienden vinden mij een echte kaaskop. Mijn Turkse vriendin is meer Turks dan ik Armeens ben, maar het neigt allemaal meer naar de NL mentaliteit. Mijn ouders hebben veel moeite gehad met het feit dat mijn vriendin Turks is, maar hebben het inmiddels geaccepteerd. (niet dat ze er super blij mee zijn, maar toch)

De familie van mijn vriendin weet nog niet dat ze een vriend heeft. Ze zegt zelf dat het van haar kant echt niet uit zal maken dat ik Armeens ben. Eerlijk gezegd vraag ik mij dat nog af, vooral als zij zich realiseren dat mijn vriendin een Armeense achternaam gaat krijgen en het kind gedoopt zal worden. Wij hebben het er veel over gehad en ze is erg wijs en kent haar familie door en door. Ze zouden het er echt geen moeite mee hebben.

Misschien zijn wij naïef en weten we inderdaad niet wat voor problemen wij nog op ons hals halen, maar één ding weet ik wel en dat is dat wij onwijs veel van elkaar houden en dat wij gaan trouwen! No matter what! Wij hebben al ruim jaar gestreden om de goedkeuring van mijn ouders en heb het gevoel dat we alles aan kunnen. Wel wil ik een beetje voorbereid zijn voor wat de mogelijke valkuilen kunnen zijn..

ps. We zijn nu ongeveer 2 jaar samen, maar kennen elkaar al 10 jaar
Hebben jullie hier ervaringen mee?

Bedankt voor jullie reactie vast!

07-03-2015, 20:31


Je kind zal worden gedoopt? Dus jij bent christelijk? En wat is je vriendin dan? Is zij moslim?

Turkije en Armenië zijn buurlanden maar als je kijkt naar hun geschiedenis samen dan is er nogal wat aan de hand geweest. Ik raad je aan om deze topic te openen op hababam.nl..dit is een Turkse forum.

07-03-2015, 22:48
en dit vraag je op marokko.nl
vreemd.....