Bekijk volle/desktop versie : Engelsman die aan zijde van de koerden vechte gesneuveld



Pagina's : [1] 2 3

04-03-2015, 02:12

Citaat door IbnAbbas:
http://www.bbc.com/news/uk-31720274
.

04-03-2015, 02:12


terrorist minder .

04-03-2015, 11:13

Citaat door IbnAbbas:
Ik zei toch wij zullen de mushriks met open armen verwelkomen in het midden oosten
wij

04-03-2015, 11:50
Nog zo gezegd, niet tegen een kogel aanlopen.

04-03-2015, 11:54



Citaat door IbnAbbas:
Ik zei toch wij zullen de mushriks met open armen verwelkomen in het midden oosten
Vechten vochten.
Mushrik mushrikin.

Welke taal heb je wel onder de knie?

04-03-2015, 13:26
dit soort westerlingen gaan daar alleen voor de sensatie, spanning en sport om te weten hoe het voelt om een mens te doden... en de koerden krijgen volop aandacht doordat ze slijmen en billen likken bij de westerlingen in europa.. in irak oorlog bleven de koerden buiten schot en keken en lachten hoe soennieten en sjieten elkaar uitmoorden en ondertussen amerika de koerden gluipenderwijs hen de olie overdroeg om hen de olie te exporteren naar amerika en zo de macht kregen in het noorden.. maar nu is het ander verhaal.. de koerden betalen en gaan nog hoger prijs betalen voor deze verrading van het land.. dit is nog maar het begin.. een land krijgen als kadootje is onacceptabel (zie israel o.a), land krijg je met strijd en opofferingen van generaties..

04-03-2015, 23:03
Zoals ze in Amsterdam zouden zeggen 'lekker voor se moer'

05-03-2015, 11:43
Het is nog altijd bizar om te lezen dat mensen ISIS "strijders" als helden beschouwen. Gelukkig lees ik dat alleen hier. Allah y hdie ma ghalak.

05-03-2015, 12:19

Citaat door IbnAbbas:
Moet iedereen als een schaap met de westerse propaganda meegaan. Dus het westen haat iemand dus moet iedereen maar hun gaan haten , wat weet jij anders dan wat op de tv komt hier in het westen.
Ik heb er familie, vrienden en kennissen wonen. Ik ben Irakees. Nu jij weer.

05-03-2015, 12:39

Citaat door IbnAbbas:
Dat zegt niks ik ken irakezen die zeggen anders zelf koerden.
Begin dan ook niet over schapen, westerse media en mijn kennis. Jij "kent" Irakezen, ik ben er een. Ik weet wat de gang van zaken zijn daar.

05-03-2015, 12:49
weer een terrorist minder. dacht deze gek Irakezen en Syriers te kunnen doden ?

05-03-2015, 12:51

Citaat door Mild:
Begin dan ook niet over schapen, westerse media en mijn kennis. Jij "kent" Irakezen, ik ben er een. Ik weet wat de gang van zaken zijn daar.
Irakezen zijn domme schapen

Ze hebben Saddam verraden en hun land in chaos veranderd

Met Saddam had je rijkdom

Nu valt de elektriciteit overal uit

Overal ontploffingen doordat soennieten worden onderdrukt

Achterlijke zooi al die Arabische volken

05-03-2015, 12:52



Citaat door Mild:
Begin dan ook niet over schapen, westerse media en mijn kennis. Jij "kent" Irakezen, ik ben er een. Ik weet wat de gang van zaken zijn daar.
De helft van jullie olie wordt gratis naar de rednecks gestuurd

05-03-2015, 13:00

Citaat door Mafoemoe:
Irakezen zijn domme schapen

Ze hebben Saddam verraden en hun land in chaos veranderd

Met Saddam had je rijkdom

Nu valt de elektriciteit overal uit

Overal ontploffingen doordat soennieten worden onderdrukt

Achterlijke zooi al die Arabische volken
Want onder Saddam Hoessein werkte de elektriciteit optimaal? Waar heb jij al deze geweldige info vandaan ? Bedankt voor alle onnodige beledigingen overigens.

05-03-2015, 13:02
Irak - Syrië - hele midden oosten --> wat hebben Amerika, Brittannië & Europa er een rotzooi van gemaakt. Stook groepen tegen elkaar op, beloof ze macht, bombardeer, lieg, bedrieg, doe aan landjepik, stel mensen aan en zet families aan de macht die een paar eeuwen terug als de idioten van Arabië golden... en achteraf janken dat er terroristen bestaan. Krokodillentranen --> alles om hun eigen macht te vergroten en olie en gas zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. En dan de idioten die erin trappen. Niet dat ze kijken naar overeenkomsten maar naar verschillen.

De Koerden: De Arabieren hebben zélf de fout gemaakt de Koerden niet te betrekken in de politiek en hun rechten ontkent. Tegelijkertijd maakt een groot deel van de Koerden nu de fout te vertrouwen op de Amerikanen & zionisten. Ze zijn vergeten dat CIA & Mossad jaren terug tegen de Koerden streed en Abdullah Öcalan hebben gearresteerd en uitgeleverd aan Turkije. Saddam hielpen om tegen de Koerden te vechten etc. etc.

Die mensen die ernaartoe gaan, niets met het conflict te maken hebben en dan doodgaan: eigen schuld.

Pagina's : [1] 2 3