Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe regels voor de schrijfsters



03-03-2015, 17:00
Salam alaikom iedereen,

Ik ben hier al een tijdje lid en heb bijna alle verhalen wel gelezen.
Alleen ik erger me aan enkele zaken hier.
Zoals de schrijfsters die een verhaal beginnen en niet eindigen.
De zeeer slechte geschreven verhalen qua grammatica etc.
Ik vind als je een verhaal wilt schrijven dat je toch wel redelijk Nederlands moet kunnen zodat het leesbaar voor ons is.
Er zitten zo mooie verhalen tussen die niet worden afgewerkt, waarom zijn die er nog, die zouden moeten verwijdert worden want het is zo teleurstellend om op het einde te zien dat ze niet afgemaakt zijn.
Ook erger ik mij aan schrijfsters die de andere nadoen, als je daarover iets zegt dan is het van neeeee is niet waar etc wel heeel toevallig dan he.
Voila ik vind dat het dringend tijd wordt voor een schoonmaak en er nieuwe regels komen vooraleer je zomaar een verhaal hier begint.
Wie is het er met mij eens?

03-03-2015, 22:20


En zo is het. Helemaal mee eens!

03-03-2015, 23:33
Jaa, ik ben het er ook mee eens!

04-03-2015, 09:39

04-03-2015, 21:22


Sorry daar ben ik het niet mee eens er zijn meiden die met eeen.verhaal beginnen die qua grammatica minder is maar hoe meer verhalen ze schrijven hoe.beter zij grammaticaal worden. En over het niet afmaken dat is wel irritant maar soms toch wel leuk on te lezen hoe het begonnen is.

06-03-2015, 00:15

Citaat door Story__:
En zo is het. Helemaal mee eens!


Citaat door Nora88:
Up


Citaat door GoldenQueen:
Mee eens


Citaat door InnerlijkeLicht:
Jaa, ik ben het er ook mee eens!


Citaat door Moslima98:
Ik ben blij dat ik niet de enigste ben, ik hoop ook dat er hier iets mee gedaan wordt ofzo...

06-03-2015, 00:18
Shorty3497
Ik vind als je een verhaal wilt schrijven dat je daar toch moet opletten, leest namelijk vlotter en is veel aangenamer. Dat is mijn mening.

08-03-2015, 00:41
Me tooo pppfff