Bekijk volle/desktop versie : Gescheiden man met kinderen, what to do?



03-03-2015, 15:38
Salaam alaikoem,

Zijn er dames die getrouwd zijn met een man die kinderen heeft uit een eerder huwelijk? Hoe gaat dat, bevalt het. moeilijk, hard, lukt het met de kinderen enz enz...

Het is namelijk zo dat ik een man heb leren kennen(nog heel pril), en hij bevalt me tot nu toe alhamdulilaah. Echter knaagt er wat aan me, namelijk het feit dat hij kinderen heeft uit een eerder huwelijk. Ik vind het best een eng idee, en weet niet zo goed of ik het voort moet zetten.

Heb behoefte aan serieus advies
Help your sister out

03-03-2015, 15:42


Ken een vrouw die zelf meerdere malen is gescheiden, geen kids hij wel 4 kinderen en ze is ubergelukkig. 2 verblijven bij haar en hun vader en de andere 2 bji hun moeder.

03-03-2015, 15:45
Walaykum salaam,

ligt eraan. Hoe goed ken je hem? Hoeveel kinderen zijn het, wat zijn hun leeftijden?
Hoe is t contact met zn ex, hoevaak ziet ie zn kids etc.. en waarom zijn ze uit elkaar gegaan?
Zou dat eerst allemaal goed uitzoeken..

03-03-2015, 15:57
Wa aleykom assalam

Tjah die afweging zul je toch echt zelf moeten maken. Iedereen kan hier wel zn mening plaatsen en vertellen of ie het zou doen of niet.
Maar daar schiet je echt niks mee op.

Zet even voor jezelf op een rijtje waarom je dit zou willen doen en waarom niet.

03-03-2015, 16:09


Persoonlijk zal ik het niet doen, zijn kunnen zullen nr 1 zijn wat begrijpelijk is en daarnaast is het zwaar.
Vooral als die kinderen niet lief tegen je zijn. Bespaar jezelf gedoe, hoofdpijn en al.

03-03-2015, 16:16
Mijn broer is iemand met kids uit eerste huwelijk.
Het is mijn huidige schoonzus in begin wel heel moeilijk gemaakt, maar nu gaat het geweldig. De kinderen zijn gek op haar!