Bekijk volle/desktop versie : ❤Lost in Love❤



02-03-2015, 18:32
Terwijl ze haar jurk gladstreek keek ze in de spiegel en bewonderde haar opgemaakte gezicht. Vandaag zou haar zus Amal trouwen. 'Yasmina! Kom je naar beneden?' werd er geroepen waarna ze haar telefoon in haar tasje stopte en de kamer nog een keer inkeek. Het enige van Amal dat nog in de kamer lag, was haar bed, de rest was allemaal al weg. 'Yasmina! Yallah! We willen weg nu!' riep haar broer weer. Meteen snelde ze zich de deur uit en haastte zich naar beneden. 'Tbarkallah Yasmina! Je bent prachtig!' zei haar moeder toen ze de trap af kwam lopen. 'Geen woorden voor. Prachtig masha allah!' zei haar vader en keek haar bewonderend aan. 'Prinsesje van me!' riep haar broer Wassim. Ze stapte allemaal de auto in en reden naar de zaal.

'Ik snap nogsteeds niet waarom ze gemixte zaal hebben gekozen.' riep hun vader toen ze aankwamen in de zaal. 'Pa, laat gewoon, je kunt er niks meer aan veranderen.' Zei wassim en liep door. De dames namen plaats naast de schoonfamilie van Amal.Er werd volop gedanst en gekletst. 'Yass! Laten we dansen!' riep Hawa toen ze Yasmina opmerkte. 'nee shokran, ik blijf liever zitten!' riep ze terug. 'Kom op! Het is feest!' riep Hawa. 'Yasmina! Nodi! ga dansen met Hawa! Misschien vinden we voor jou ook een man. De familie stikt van de mooie mannen.' zei haar moeder. 'Maa! Ik ben 20, trouwen is het laatste waar ik aan denk!' zei ze en keek haar geiriteerd aan. 'Ga toch maar! Yallah nodi!' riep haar moeder en duwde haar de dansvloer op.


-Ergens aan de kant van de mannen:-

'Amine! Schatje! Zullen we gaan dansen?' vroeg Alice me en trok me mee. 'Nee schatje, doe maar niet! Ik wil niet dat alle mannen je aan gaan kijken!' zei ik en keek haar aan. 'Mientje, ik ben mee gegaan om te feesten, niet om te zitten. Die andere dames dansen nu toch ook!' riep Alice. 'Alice, ik wil het niet klaar! Einde discussie!' riep ik waarna ze me verbaasd aankeek. 'Dan heb ik hier niks te zoeken. Mien, ik ben niet zoals al die hoofddoek grietjes, je kunt me niet proberen te veranderen in een van hun.' zei ze en liep weg. Tfoe altijd moet ze zeuren! Ik weet niet eens meer wanneer we geen ruzie hebben gehad. Ik zag ergens in de hoek Haitam's moeder met een vrouw en wat meisjes zitten. Er was een meisje met mooi opgestoken blonde haren en een mooie lichtroze jurk. Ze droeg van die mooie zwarte pumps en haar gezicht straalde. 'Yasmina! Meekomen!' riep dat andere meisje naast haar en sleurde haar de dansvloer op. hmm, Yasmina, mooie naam. Ik zag die Yasmina en dat andere meisje dansen. Iedereen keek alleen naar hun. Er werd zelf een cirkel gemaakt rondom hun. Ik mengde me snel bij de menigte en bekeek die Yasmina goed. Ze had mooie rondingen en een engelen gezicht. Ik MOET haar leren kennen.


-Laat me horen of ik verder moet(Of dat ik moet stoppen en gewoon moet oprotten )-

03-03-2015, 21:57


Je hebt echt een hele mooi schrijfstijl, maar ik vind dat je eerst één verhaal afmaakt en dan verder met een volgende verhaal. Want nu ben je allemaal verhalen begonnen waar maar 1 of 2 vervolgjes staan. Dat is dus heel jammer om zo lang te moeten wachten. Dit is geen kritiek ofzo, maar alleen een tip.
Ga gauw verder! Uppaa